بانی Blodgett: در ستایش از کل مغز باغبانی

یک خواننده از این ستون با آنها من را پر جنب و جوش ایمیل مکاتبات به تازگی از من پرسید یک سوال خوب (او همیشه از

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

یک خواننده از این ستون با آنها من را پر جنب و جوش ایمیل مکاتبات به تازگی از من پرسید یک سوال خوب (او همیشه از من می خواهد خوب سوال): چگونه می توانم شما تصمیم می گیرید که آیا به مداخله با مواد شیمیایی هنگامی که یک گیاه است که به وضوح در مشکل به دلیل هجوم حشرات و یا قارچ و یا کمبود مواد مغذی ... یا هیچ چیز و اجازه دهید گیاه زندگی می کنند و یا می میرند است ؟

دوست من خواستار شد من در یک شخصیت نقص. تماس با من بلوف است یک راه بهتر برای آن قرار داده است. من تمایل به دومی رویکرد است. اما چرا ؟

می تواند من بی بند faire نگرش یک پوشش ساده و قدیمی از مد افتاده تنبلی همراه با تمایل به خرج کردن سکه? "مواد شیمیایی" ارزان نیست.

احتمالا.

من ترجیح می دهم به خودم فکر می کنم به عنوان بی پروا. من خود آن است. من یک ذهن بی قرار و من دوست دارم برای گرفتن یک خطر است. من می خواهم تغییر نه فقط در باغ اما در فضاهای داخلی بیش از حد. مردم اغلب تعجب می کنم که آنچه اتفاق افتاد "که کاملا خوب جدول اتاق ناهار خوری" یا "دوست داشتنی مبل" استفاده می شود که در اینجا و ... وجود دارد.

من به آنها می گویم حقیقت است. مبلمان در سوال این است که نشستن در زير زمين در حال انتظار برای من نمی شود بیمار از آن دیگر.

صنعت مد زندگی می کند و می میرد با این بشر ... سستی? باغ صنعت متفاوت است.

در این لحظه من کامپایل یک لیست از مواردی که من برنامه ریزی برای حمل و نقل به کنتیکت که در آن دختر من فقط خرید یک خانه جدید است. او می خواهد برای تزیین بلافاصله محل و امکان استفاده از "تمام فروش آنلاین می باشد."

من مشاوره است که او شروع با چیزهای رایگان برخی از آن او بزرگ شده با آن زندگی می کنند در حالی که برای و ویرایش او فضاهای داخلی راه من باغ من و خانه من. هنوز هم.

من به او بگویید که انسان در بهترین خود را هنگامی که آنها دست مجموعه ای از مسلمات, به عنوان مخالف به یک تخته سنگ پاک. چرا که ما برای حل مشکلات است. اما اول باید مشکل حق است ؟ یک خانه خالی است یک تخته سنگ پاک. وحشتناک.

به همین دلیل فقط به عنوان من هرگز می تواند نوشتن از یک طرح کلی (نوشتن خود را بیشتر منجر به حل مشکل تر از داشتن یک پیش تعیین شده شروع, میانه و پایان) من هرگز هر چیزی از یک طرح. حتی یک ابزار ریخته. قطعا نه یک باغ تخت.

آن را سرگرم کننده تر برای من به حد ریختم (یا تخت) به آنچه در حال حاضر در اینجا. من به ندرت بازی شیر یا خط کردن چوب ناخن یا گیاهان فقط به این دلیل. کمبود مادر اختراع است. من تا پایان با چیزی غیر معمول است. معلوم است که چه چیزی غیر منتظره (re روند مد) است توسط مغز انسان به عنوان زیبا تر از آنچه که ما دیده ایم هزار بار قبل از.

من استفاده می شود به منظور جلب کاشت نمودار برگشت وقتی که من فرض است که "کارشناسان" همه چیز را می دانست.

من استفاده می شود به توصیه من خوانندگان را به "همیشه خواندن گیاه برچسب."

در حال حاضر من می دانم که بهتر است. همانطور که نمودار در حال زايش برچسب هستند و اغلب فریب. آنها بیشتر در مورد بازاریابی از انجیل حقیقت است. بارز ترین مثال این است که به اصطلاح "کوتوله" درختانی که میوه مخروطی دارند. تنها وجود دارد همیشه سبز است که رشد آهسته تر از دیگر همیشه سبز.

وجود دارد یک فروتنی جنبه این. باغ من به من آموخته است که من بهتر است اجازه آن را به من بگویید چه باید بکنید (یا نه) از راه دیگری در اطراف. انسان تمایل شدیدی برای کنترل و تا حدودی با توجه به "فکر کردن" بخشی از مغز ما بالا لایه از ماده خاکستری است که باعث می شود ما متفاوت از گونه های دیگر است و هر دو برکت و لعنت.

بقیه از ما مغز بزرگتر مناطق که کار بیشتر یا کمتر مانند همتایان خود در دیگر گونه های جانوری ما اجازه می دهد تا به تعادل حسی ورودی — و نه فقط واضح ترین احساس ما از نزد اما کسانی که بیشتر ظریف و در عین حال به همان اندازه قدرتمند حواس شنوایی و احساس (به عنوان در لمس) و بو. این مناطق بگویید نئوکورتکس را به حساب حافظه و احساسات است که با حواس ما به ما آموزش همه چیز نئوکورتکس به تنهایی نمی تواند درک.

یک باغ است که به عنوان مثال کامل از آنچه من صحبت کردن در مورد. در اینجا تمام حواس همکاری برای اطلاع رسانی انتخاب ما را. ما به طور مستقیم می دانم که گیاهان برای تشویق به, برای مثال, reseed خود که خمیدگی بیش از حد فضا و نیاز به استرن ،

تنها در باغ ما نه در مرکز باغ می تواند به ما احساس قلماتیس مستطیل قلم مو در برابر ما مچ پا همانطور که ما در گذشته از آن راه برود انتشار ظریف آن عطر که به نوبه خود ما دام به خم شدن و دقت بیشتر در ظریف سفید گلبرگ که ما دفن بینی ما در آنها است.

گل داوودی مستطیل را نداشته اند در لیست خرید دهه پیش به زمانی که من دستیابی به گیاهان با همان دیوانه وار سرزندگی دختر من اعمال خواهد شد به تجهیز خانه او. C. مستطیل نبود فروخته شده در مراکز باغ برای یک چیز. (مال من بود به من داده و آن را کلون خود را بیش از همه زمان.) این یک showstopper بر اما صرف گونه unimproved توسط انسان است. من مسحور بزرگ-petaled ارقام است که اطاعت صعود یک داربست به جای وسیع بیش از همه به عنوان C. مستطیل می کند.

که فانتزی گل داوودی نوع معمولا فاقد عطر نیز با انتخاب های دشوار است پرورش دهندگان را. شما نمی توانید همه چیز را. نژاد برای چه خواهد شد به فروش برساند. بصری را. بینایی حس بیشتر از نزدیک به نئوکورتکس ،

اما آونگ روانیش در سال های اخیر است.

تغییر سلیقه مصرف کننده موجب انقلاب در رز و پرورش به عنوان باغبان رشد سرد به جاذبه های هیبرید چای گل رز که "کامل" و طولانی مدت گل به دست آمد از طریق حذف نیست فقط عطر اما آنچه که پرورش دهندگان تماس به "گل رز" صفات.

این شامل شکننده-ظاهری گل با گلبرگ های بسیار نازک به عنوان تقریبا شفاف است. پرورش دهندگان به ارمغان آورد این و دیگر ویژگی های فیزیکی. آنها به ارمغان آورد عطر و آنها چیزی اضافه شده جدید: سرسختی و تکرار گل. بیشتر دفن گل رز برای محافظت از آنها را از زمستان است.

در ضمن زمستان تغییر کرده است. یکی هیبرید چای چپ در باغ من اقتباس به ما گرمتر زمستان خود را در آن. "مارس در پاریس" می کند نه صرف زمستان در زیر زمین است. این می شود همان نور پتو از مالچ به عنوان دیگر گل سرخ. آن زنده می ماند حتی اگر از لحاظ فنی آن را حتی هاردی در 6 منطقه بسیار کمتر منطقه 4.

نوآوری چیزی است که انسان انجام دهد اما وقتی که می آید به قیمت از آنچه که طبیعت بهترین کند و سپس ما نیاز به بررسی ما تفکر منطقی است. ما نیاز به رعایت گیاهان ما و تصمیم گیری برای خودمان — ما خودشان تمام — آنچه ما می خواهیم باغ ما بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن