برت امرسون: کار از دموکراسی شروع می شود حق در اینجا - Tue, 12 Jun 2020 PST

ما رو برخی از زمان سخت. جهانی بیماری های همه گیر بحران اقتصادی و نژادی نزاع تسلط بر سرفصل. Hyperpartisanship

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

ما رو برخی از زمان سخت. جهانی بیماری های همه گیر بحران اقتصادی و نژادی نزاع تسلط بر سرفصل. Hyperpartisanship و کاهش ایمان در سیاست در مقیاس ملی تنها تشدید مشکلات ما در حال حاضر. در میان آن همه وجود به نظر می رسد چند جهت از این ظروف سرباز یا مسافر.

در میان ما بحران وجود دارد یک گزارش جدید که با هدف به برخی از تاثیر بر آینده جمعی ما: یک مطالعه در سراسر کشور است که به ارائه توصیه هایی برای بهبود دموکراسی ما به عنوان رویکرد ما 250 سالگرد ملی ما تاسیس در 2026. این مطالعه بوده است اسپانسر شده از طرف آکادمی آمریکایی علوم و هنر مستقل مرکز تحقیقات تاسیس در طول جنگ انقلاب توسط امثال جان هنکاک, جان آدامز و 60 دیگر "patriot-دانشمندان" (به عنوان وب سایت خود را قرار می دهد).

مطالعه تساوی بر تحقیقات انجام شده در یک مقیاس گسترده بیش از دو سال گذشته. آنها scoured تاریخچه و فلسفه کتاب را به فکر می کنم از طریق پرسش های بزرگ. آنها را مطرح کرده ام جدید نمایش داده شد در مورد تاثیر اینترنت و رسانه های اجتماعی در ظرفیت ما به گرد هم می آیند به عنوان یک مردم است. و آنها انجام شده نزدیک به 50 "گوش دادن جلسات" در سراسر کشور که یکی از آنها صورت گرفت در اسپوکن. سرويس رايگان فورشيرد در دانشگاه ضربه شارپی این گوش دادن جلسه به ارمغان آورد با هم یک گروه متنوع از 30 شرکت کنندگان از جامعه برای به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی به عنوان شهروندان است.

گزارش نهایی با عنوان "هدف مشترک ما" است که در حال حاضر در دسترس پس از پنج مجازی راه اندازی در آکادمی وب سایت. این تساوی به طور قابل توجهی بر تفسیر گرفته شده از گوش دادن جلسات. ارزیابی و توصیه های جمع آوری شده در این گزارش مطابق با نگرانی به ارمغان آورد تا در جلسه در اسپوکن.

گزارش شروع می شود با توجه به معمول برگزار شد دیدگاه های متعدد foundings در کشور ما تاریخچه: اولین بار در اواخر دهه 1700 دوم در بعد از جنگ در دوران بازسازی و سوم در جنبش حقوق مدنی. این گزارش خواستار "چهارم تاسیس" یک تساوی در کلمات الهام بخش از اعلامیه استقلال و قانون اساسی در حالی که پرداختن به مسائل یک ملت است که به نظر می رسد کمی مانند یک قرن پیش اختراع از 13 مرداب مستعمرات در لبه امپراتوری. در حالی که ملی در حوزه آن برای تماس های مردمی مثل من و شما به عقب بر گردیم به بازی. با هم. سمت راست که در آن ما هستند.

برای مطمئن شود, برخی از توصیه های ظاهر آشنا و محبوب, مانند, محدود کردن نفوذ پول در مبارزات و لابی. دیگران بیشتر خارج از جعبه: یک توصیه به گسترش تعداد اعضای کنگره به طوری که هر یک نشان دهنده کمتر مردم است. این گزارش سهام برنامه ریزی برای توانمند سازی رای دهندگان اطمینان حاصل کرد که دموکراتیک شهروندان تحصیل کرده هستند در مورد مسائل در حالی که همچنین افزایش انتظارات برای مشارکت. ترکیب توصیه ای طراحی شده است که مقامات دولتی بیشتر پاسخگو به مردم و برای مردم بیشتر درگیر در دفاع از خود فردی و جمعی صدای.

تا چه حد این توصیه ها رفتن به نظر می رسد سخت به پیش بینی. بسیاری از دست داده اند ایمان به دموکراسی آمریکایی اگر آنها تا به حال آن آغاز خواهد شد. هر یک در امروز مسائل مربوط به حوادث سال 2020 تنها تقویت تفرقه و افزایش بی اعتمادی نه تنها در وحدت ملی اما در ظرفیت دموکراسی ما برای هموار کردن راه رفتن.

از این رو نیاز به یک گزارش که در طلب آن را به تمام سیاسی انرژی دم در دهه گذشته و کانال آن را به یک هدف مشترک.

به عنوان یکی از شرکت کنندگان در اسپوکن گوش دادن جلسه و یکی که یک پیش نمایش دزدکی حرکت کردن از یافته های این کمیسیون در ماه فوریه آنچه که به من زده بود گوش دادن به داستان است که به اشتراک گذاشته شد از روزمره مردمی نقطه از مکان هایی مانند آتن, تنسی, و, Lincoln, نبراسکا; St. Paul, Minnesota, و, Lexington, Kentucky.

بسیاری از جوامع در حال حاضر انجام این کار است که باعث سالم تعامل دموکراتیک در زندگی است.

و آن اتفاق می افتد در اینجا در اسپوکن. که در مارس روز در آکادمی اسپوکن را غارت Bryceson مشترک یکی از قانع کننده ترین ارائه همه جزئیات در راه است که کلیسای او پرورش است جامعه منافع و ایجاد فضای تعامل و گفتگو میان شهروندان در جمع آوری ، آن را به من یادآوری است که این کار از دموکراسی شروع می شود حق در اینجا در جامعه ما است. و این باعث می شود من فکر می کنم که چگونه به خوبی اسپوکن ممکن است در ابتدا برای ساخت و ساز بیشتر است.

اطلاعات بیشتر در amacad.org/events/our-common-purpose.

D. Berton امرسون استادیار گروه زبان انگلیسی و مدیر George F. ضربه شارپی افتخارات برنامه در دانشگاه ضربه شارپی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب