نوزاد گوریل به شدت زخمی در زد و خورد در سیاتل باغ وحش - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

سیاتل – یک بچه گوریل بود به شدت زخمی در سیاتل وحش در شنبه زمانی که او در یک زد و خورد بین خود گروه خانواده اعض

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

سیاتل – یک بچه گوریل بود به شدت زخمی در سیاتل وحش در شنبه زمانی که او در یک زد و خورد بین خود گروه خانواده اعضای zookeepers گفت.

حیوانات کارشناسان بهداشت و درمان در باغ وحش وودلند پارک می گویند کمی Kitoko گاز گرفته بود بر سر احتمال تصادف هنگام یکی دیگر از گوریل سعی کردم به گاز گرفتن مادرش Uzumma. Kitoko پایدار جمجمه شکسته و شدید پارگی اما باغ وحش مقامات می گویند 2-ماه-پیر گوریل تحت عمل جراحی قرار گرفتند و ممکن است به طور کامل بهبود می یابند اگر او نمی توسعه یک عفونت است.

"ما با احتیاط خوش بینانه برای بهبودی کامل و امید به بازگشت Kitoko به مادر خود امروز" Dr. Darin کالینز, این باغ وحش حیوانات بهداشت گفت که در تهیه بیانیه ای در روز یکشنبه. "بعد از دو هفته ما را حفظ کند یک ارزیابی برای هر نشانه ای از عفونت یا خونریزی منجر به مشکلات عصبی گردد."

گوریل پاسداران نمی بینم مبارزه بین غربی گوریل دشت, اما دوربین های امنیتی نشان می دهد این اتفاق افتاد فقط قبل از ساعت 8 صبح در حیوانات در خواب دن. نگهبانان باغ وحش متوجه کودک زخم حدود 10 دقیقه بعد و Kitoko به نظر می رسد پرستاری و رفتار به طور معمول پس از آن.

Kitoko را گروه خانواده شامل مادر خود و سه نفر دیگر از زنان به عنوان به خوبی به عنوان پدر خود silverback Kwame.

"گوریل تمایل به غول مهربان اما درگیری میان اعضای خانواده رخ می دهد, در باغ وحش و طبیعت" باغ وحش وودلند پارک, پستانداران, متصدی مارتین رامیرز گفت. "درگیری می تواند شامل گاز گرفتن و تنه زدن در میان افراد است. ما گمان یکی از ماده های بالغ ممکن است سهوا گاز نوزاد در حالی که در یک زد و خورد با Uzumma."

این باغ وحش آورده و در یک تیم جراحی مغز و اعصاب اطفال مشاوران از کودکان سیاتل بیمارستان برای ارزیابی Kitoko را از صدمات و جراحی ترمیم زخم او. رامیرز گفت: Kitoko خواهد بود به احتمال زیاد بازگشت و به پدر و مادر خود را با این سه به طور موقت نگه داشته و جدا از دیگر اعضای خانواده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن