از پزشکان 7/21 - سه شنبه, 21 Jul 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من 77 و تنگی کانال نخاعی. او اغلب

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D., و الیزابت Ko, M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من 77 و تنگی کانال نخاعی. او اغلب در درد. ما به عنوان خوانده شده در مورد یک روش جدید به نام "کمری با حداقل تهاجم رفع فشار." او واقعا می خواهد برای جلوگیری از عمل جراحی است. چه می توانید به ما بگویید که در مورد آن ؟

خواننده عزیز: به درک تنگی کانال نخاعی و درمان آن, ما باید با ساختار ستون فقرات یا ستون فقرات. این یک مجموعه ای از 33 استخوان شناخته شده به عنوان مهره که محصور و محافظت از طناب نخاعی همراه با مایع است که آن را احاطه کرده است. این همچنین شامل عضلات و تاندون ها و بافت های دیگر که ارائه پشتیبانی و اجازه حرکت. ستون فقرات افزایش می یابد از عظم و یا tailbone و اجرا می شود در طول بازگشت به قاعده جمجمه. نخاع که در خدمت به عنوان استاد ارتباطات مسیر بین مغز و بدن, خانه, 31 جفت اعصاب نخاعی. این اتصال به نخاع و ورود و خروج ستون فقرات در نقاط مختلف بسته به عملکرد خود است. در بین مهره ها دیسک لاستیک پد است که به ارائه فضای اضافی و cushioning.در افرادی که دچار تنگی کانال نخاعی فضاهای داخل ستون فقرات زبانم. (کلمه "تنگی" اشاره به غیر طبیعی باریک عبور در داخل بدن است.) این است که اغلب به علت آرتروزکه خسارت مفاصل و دیسک گردن و کمر و ممکن است باعث رشد استخوان مهمیز. این نتایج در فشار بر روی اعصاب در منطقه باریک است که می تواند باعث علائم مانند احساس سوزن سوزن شدن یا بی حسی و ضعف عضلانی و گرفتگی و درد در کمر و باسن و پاها که می تواند تبدیل شدید. اگر عصب فشرده سازی طول می کشد به اندازه کافی بلند و بی حسی و ضعف و در موارد جدی تر و حتی فلج می تواند دائمی شود.

تنگی کانال نخاعی معمولا رخ می دهد در منطقه کمراست که در بخش پایین تر از ستون فقرات. این به طور معمول با درمان غیر جراحی درد مدیریت و یا با عمل جراحی مانند لامینکتومی یا دیسککتومی. این روش که به روش های مختلف جراحی حفر فضای اضافی در داخل ستون فقرات. همانطور که با تمام اعمال جراحی آنها انجام یک رشته خاص از خطر است.

همانطور که شما اشاره در نامه شما وجود دارد یک روش جدید برای ترمیم تنگی کانال نخاعی. شناخته شده به عنوان کمری با حداقل تهاجم فشار آن را با استفاده از یک دستگاه کاشته شده است که به عنوان یک بالابر برای ایجاد فضای اضافی در داخل ستون فقرات. این دستگاهکه نمی با استفاده از اتصال سخت افزار کاشته شده است از طریق یک برش کوچک است. استخوان و بافت های حذف مرتبط با عمل جراحی پشت سنتی است که معمولا لازم نیست. این روش طول می کشد از 45 تا 90 دقیقه است و اغلب با بیحسی موضعی انجام میگیرد. بیماران ممکن است خواسته شود برای شرکت در فیزیوتراپی بعد از عمل و پیگیری بازدیدکننده داشته است به ارزیابی پیشرفت است. بسیاری از بازگشت به فعالیت های عادی دو تا شش هفته پس از دریافت ایمپلنت.

عواملی مانند تراکم استخوان و درجه ثبات ستون فقرات نقش مهمی در این که آیا این روش مناسب است. عوارض می تواند شامل شکستگی و یا بافت اشک در محل ایمپلنت. متاسفانه مطالعات در مورد میزان موفقیت نیست و در عین حال در دسترس است.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن