AP واقعیت را بررسی کنید: trump's کاذب 'انتخاب' در دامپزشکان' مراقبت های بهداشتی

توسط امید ینواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است قرار دادن چهارم کاذب "انتخاب" زمانی که

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

توسط امید ین

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است قرار دادن چهارم کاذب "انتخاب" زمانی که او می بالد در مورد یک برنامه با هدف بهبود سلامت جانبازان مراقبت توسط فرمان بیشتر بیماران به بخش خصوصی است.

سرفصل نسبت به آخر هفته روز یادبود تهمت bragged دوباره که او جانبازان انتخاب برنامه گذشت تا جانبازان در حال حاضر می توانید انتخاب کنید برای رفتن به خصوصی پزشکان بلافاصله برای مراقبت از اگر آنها را به صبر بیش از حد طولانی برای انتصاب در دولت-اجرا و تجهیزات پزشکی.

اما انتخاب برنامه زمانی توسط سلف خود. و آن را در حال حاضر محدود به دلیل شیوع کروناویروس.

نگاهی به اظهارات او:

مغلوب ساختن پیشی جستن: "ما انجام داده ایم بزرگترین کار شاید از هر چیزی در VA چون من کردم و انتخاب ... تایید شده است." — اظهارات دوشنبه.

حقایق: نادرست است. او دریافت نمی جانبازان انتخاب تایید; رئیس جمهور باراک اوباما را در سال 2014. مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش آن تحت 2018 قانون شناخته شده به عنوان ماموریت عمل می کنند.

___

مغلوب ساختن پیشی جستن: "بنابراین اگر شما مجبور به انتظار در خط برای یک دکتر شما بیرون بروید شما باید یک پزشک خصوصی ما این لایحه پرداخت." — اظهارات دوشنبه.

حقایق: پیشنهاد او که از جانبازان دیگر باید منتظر مراقبت به دلیل انتخاب برنامه نیز نادرست است.

از ماه مارس و در واقع متوقف برنامه کلید مقررات است که اعطا جانبازان گزینه به خصوصی پزشکان اگر آنها را تحمل تاخیر طولانی در, VA, با استناد به این بیماری همه گیر. داخلی و ایمیل های به دست آمده توسط آسوشیتد پرس نشان می دهد که برخی از جانبازان هستند که تبدیل به دور و حتی زمانی که خصوصی پزشکان در دسترس هستند به آنها مراجعه کنید.

این برنامه اجازه می دهد تا جانبازان به دیدن پزشک خصوصی به صورت اولیه یا مراقبت از سلامت روان خود را و صبر است 20 روز (28 برای مراقبت های تخصصی) و یا درایو خود را به یک VA تسهیلات 30 دقیقه یا بیشتر.

اما از آنجا که برنامه توسعه در ژوئن 2018 VA دیده است و نه یک افزایش عمده ای در جانبازان به دنبال مراقبت خصوصی و تا حدودی به دلیل زمان انتظار در بخش خصوصی به طور معمول طولانی تر از در و. دو ماه پیش پس از شیوع کروناویروس VA همچنین در این مرحله از محدود کردن جانبازان دسترسی به پزشکان خصوصی با استناد به اضافه خطر عفونت و ظرفیت محدود در بیمارستان های خصوصی.

تحت موقت دستورالعمل VA حال بررسی مراجعات غیر اورژانس "در یک مورد به صورت فوری بالینی نیاز و با توجه به ایمنی از جانباز هنگامی که دیده می شود در فرد بدون در نظر گرفتن زمان انتظار و یا زمان واجد شرایط بودن" با توجه به VA سخنگوی کریستینا نوئل. این گروه دارای افزایش telehealth قرار ملاقات ها و گفت و معارفه برای مراقبت خصوصی ساخته خواهد شد که در آن "تلقی امن" و خصوصی پزشکان در دسترس هستند.

جانبازان و سازمان های داخلی و ایمیل ها نشان می دهد بخش نقاشی بیش از حد گلگون عکس از دسترسی به مراقبت های بهداشتی.

در یک VA تماس این ماه مربوط به مدیران در مراکز درمانی همراه با صدها VA کارکنان و طرفداران بیمار چند ابراز نگرانی در مورد جانبازان بودن دلیلی رد مراقبت به ویژه در بخش هایی از ایالات متحده که در آن ویروس موارد محدود تر, با توجه به شرکت کنندگان در تماس است.

"ما امکانات جامعه باز و قادر به دیدن بیماران; با این حال ما جانبازان محروم جامعه مراقبت اعطا تحت ضوابط ماموریت قانون" یکی VA کارمند نوشت: در پی May 14 ایمیل به Tammy Czarnecki دستیار معاون وزارتخانه برای سلامت عملیات VA.

کارمند کار می کند در یک روستایی که در منطقه را پوشش می دهد مونتانا و وایومینگ, یوتا, کلرادو و اوکلاهما که در آن خصوصی پزشکان اغلب کلیدی برای پر کردن شکاف در و مراقبت. فرد گفت: جانبازان بودند که گفته شده توسط خود را محلی VAs آنها ممکن است نیاز به صبر "به خوبی گذشته آگوست یا سپتامبر" برای مراقبت خصوصی و با توجه به ایمیلی که ارائه شد به آسوشیتد پرس در وضعیت فرستنده نمی توان شناخته شده است.

"این شکسته دل ما را به دیدن بسیاری از ما جانبازان واجد شرایط تحت ماموریت عمل تبدیل را برای مراقبت از" کارمند نوشت. Czarnecki دفتر پاسخ داد: با مراجعه کارکنان به VA راهنمایی که تعیین محدودیت به دلیل یک بیماری همه گیر.

VA روز پنج شنبه گفت معارفه افزایش یافته بود در این کارمند شهرستان در طول بیماری همه گیر. آن را با ارائه آمار و ارقام.

VA که این هفته اعلام کرد این امر شروع به بازگشت به حالت عادی عملیات نشده گفت: هنگامی که آن را به آن را حذف به طور موقت محدودیت در انتخاب است.

Chanin Nuntavong مدیر اجرایی لژیون آمریکایی واشنگتن دفتر می گوید: بسیاری از جانبازان در حال نگران شدن خود و قرار ملاقات های پزشکی.

"مراقبت در VA شده است بخشی از خود را در روال خود را به طور منظم ملاقات و اعمال جراحی الکتیو. چه VA طرح برای که؟" Nuntavong گفت. "من رفتن به ملاقات من که من نیاز دارید و در موقع? کسانی که خود را نگرانی اصلی در حال حاضر است."

___

یادداشت سردبیر — نگاهی به صحت ادعا توسط چهره های سیاسی.

___

پیدا کردن AP واقع چک در http://apnews.com/APFactCheck

Follow @APFactCheck در توییتر https://twitter.com/APFactCheck



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب