در میان همه گیر بازار آمریکا از دست رفته دو ماه از پرداخت وام مسکن

بازار آمریکا در بلومینگتون, ایالات متحده بزرگترین مرکز خرید از دست رفته دو ماه از پرداخت برای $1.4 میلیارد تجا

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

بازار آمریکا در بلومینگتون, ایالات متحده بزرگترین مرکز خرید از دست رفته دو ماه از پرداخت برای $1.4 میلیارد تجاری وام مسکن مورد حمایت و امنیت و آخرین نشانه از تاثیر مخربی از همه گیر مربوط به خاموش شدن ناگهانی در صنعت خرده فروشی.

"وام در حال حاضر به دلیل برای آوریل و مه پرداخت" با توجه به گزارش ثبت شده توسط متولی از بدهی Wells Fargo & Co., که آن هم استاد servicer برای وام. "قرض مطلع استاد servicer از Covid-19 مربوط سختی."

خرده فروشان و خود را صاحبخانه و صدمه رقابت از فروشگاه های آنلاین قبل از coronavirus-موجب خاموش شدن ناگهانی ساخته شده چیز بدتر در حال مبارزه برای اجاره و پرداخت وام مسکن. صاحبان مرکز گزارش راک-پایین مارس اجاره مجموعه شامل حدود 12 درصد برای Tanger Factory Outlet مراکز Inc., تقریبا 20 درصد برای بروکفیلد اموال شرکای LP و 26 درصد برای Macerich Co.

یک Wells Fargo سخنگوی تایید بازار آمریکا بزهکاری کاهش به نظر بیشتر است. نمایندگان برای بازار آمریکا نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد از دست رفته پرداخت.

5.6 میلیون فوت مربع مرکز دستور داده شد بسته شده در مارس 17 و اعلام کرده است قصد دارد برای شروع بازگشایی در ژوئن 1, شروع با خرده فروشان به دنبال آن بعد از غذا خدمات و جاذبه های مانند megamall را در آکواریوم, سینما, مینیاتور گلف باز و سرپوشیده پارک.

"بازگشایی یک ساختمان به اندازه بازار آمریکا است که هیچ کار کوچک اما ما با اعتماد به نفس در نظر گرفتن زمان لازم برای بازگشایی خواهد شد کمک به ما در ایجاد محیط امن ممکن است" بازار گفت: در بیانیه ای در وب سایت خود را.

بازار آمریکا متعلق به اعضای Ghermezian خانواده که منابع همچنین شامل West Edmonton Mall, 5.3 میلیون فوت مربع پیچیده در خود کانادا وطن و رویای آمریکایی 3 میلیون فوت مربع مرکز خرید در رادرفورد شرقی, N. J.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن