Amber Alert صادر شده برای 6 سال گذشته دیده می شود در Rathdrum; 17 ساله نیز از دست رفته - سه شنبه, 04 Jun 2020 PST

کهربا هشدار صادر شد پنج شنبه برای لئو Hiibel-Cloutier یک 6 ساله پسر بچه گمشده پس از مه 31. او برادر 17 ساله ژن

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

کهربا هشدار صادر شد پنج شنبه برای لئو Hiibel-Cloutier یک 6 ساله پسر بچه گمشده پس از مه 31. او برادر 17 ساله ژن W. "GW" Hiibel نیز از دست رفته است.

پلیس بر این باورند مادر پسران Mimi Charmayne Hiibel, 35, ممکن است در نظر گرفتن پسران به اوکلاهما یا نوادا است. Hiibel به تازگی خود را از دست داده حقوق والدین به لئو.

آنها اخیرا دیده می شود در روز یکشنبه و در حدود ساعت 8 صبح در سوپر 1 مواد غذایی داستان در Rathdrum.

لئو گذشته دیده می شد سیاه پوشیدن شلوار مخمل نخی راه راه سفید توپ را روی گوه شرت استتار ابلق jacked و سیاه و سفید کفش های تنیس. او حدود چهار فوت قد و وزن 70 پوند است. او دارای مو و چشم قهوه ای با یک شکاف بزرگ بین دو دندان جلو. لئو صحبت می کند با یک مانع سخنرانی.

GW 5 فوت و 10 اینچ قد و وزن 170 پوند است. او نور, موهای قهوه ای و چشم درخت فندق. او در گذشته دیده می شود پوشیدن شلوار جین آبی و قهوهای مایل به زرد "Carhart" سبک ژاکت با توجه به Rathdrum پلیس.

مادر پسران سفید با موهای قهوه ای و چشمان سبز. او پنج فوت و چهار اینچ قد بلند و وزن آن در حدود 145 پوند است. Hiibel دارای یک خال کوبی بر روی پشت دست چپ نزدیک انگشت شست خود را از این نامه J.

ماشین داشت رها شده در نزدیکی هیدن و پلیس مطمئن نیستید که چه ماشین او ممکن است رانندگی.

کسانی که با اطلاعات در Hiibel-Cloutier می توانید تماس Rathdrum اداره پلیس در 208-687-0711 یا ایمیل crimetips@rathdrumpolice.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن