Akim Aliu فرانک حساب نژادپرستی هل هاکی به جستجوی روح خود را

Akim Aliu سابق NHL بازیکن داد دلخراش حساب این هفته در بازیکنان تریبون در مورد تجارب خود را با نژاد پرستی در ها

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

Akim Aliu سابق NHL بازیکن داد دلخراش حساب این هفته در بازیکنان تریبون در مورد تجارب خود را با نژاد پرستی در هاکی. Aliu غیر منتظره ای frank پست — که در آن او به چالش کشیده فرهنگ ورزش و به نام عذاب — تشدید بحث در هاکی جامعه در مورد تلاش برای تنوع بخشیدن به.

در این مقاله Aliu مورد بحث با مشخصات بالا, متوحش کننده, حادثه قرار گرفت که زمانی که او 16 و بازی با ویندزور Spitfires انتاریو لیگ هاکی. Aliu, 31, گفت که او حاضر به نوار برهنه برای یک تازه کار, متوحش کننده, مراسم هم تیمی انتقام حمله به او را با یک چوب هاکی خود را در بعد عمل ضربه زدن هفت از دندان های خود را.

Aliu نوشت که بازیکن بود استیو Downie یک چشم انداز که در ادامه به بازی 434 بازی NHL. در این مقاله Aliu با اشاره به Downie به عنوان یک "نژادپرستانه مخالف." Downie نمی تواند نظر رسیده و پس از چندین تلاش از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی برای تماس با او از طریق سابق تیم و همکاران.

"او دو سال از من بزرگتر بود و از یک ستاره در حال افزایش و به او اختیار داشت قدرت خود را بیش از من مثل من هیچ چیز مانند من مادون انسان," Aliu نوشت.

وی افزود: "اگر شما شنیده ام از من شنیده اید از متوحش کننده, حادثه که صورت گرفت که فصل. با تشکر از این مرد که بود راه من معرفی شد به کل جهانی هاکی. من بچه که نمی خواهد همراه با آن. بچه که نیست 'دریافت' فرهنگ است."

Aliu نظرات مطرح و سؤال از فرهنگ است که تبدیل شد به ویژه فوری در ماه نوامبر هنگامی که Aliu که متولد نیجریه و پرورش در اوکراین و کانادا را متهم کرد که مربی لایحه پیترز که سفید است از مراجعه به او را با یک نژادی لکه دار کردن زمانی که دو نفر با آمریکا هاکی لیگ راکفورد IceHogs در طول فصل 2009-10. پیترز که توسط 2019 شد مربیگری Calgary Flames استعفا داد و مدت کوتاهی پس از این اتهامات است اما از آنجا استخدام شده به مربی یک تیم در روسیه Kontinental لیگ هاکی.

NHL شروع رسیدگی به آن اتهام و در بیانیه ای گفت که "رفتار شده است که ادعا شده است منفور و غیر قابل قبول است." نتیجه بررسی نشده است ساخته شده و یک لیگ سخنگوی کاهش یافته است به نظر Aliu مقاله با اشاره به NHL پاسخ اولیه.

اما Aliu آخرین نظرات را مشتعل قوی پاسخ از بقیه هاکی جامعه به عنوان بازیکن طرفداران و سایر ذینفعان حساب با یک شماره آنها می گویند حل نمی شود از بالا به پایین.

Aliu همچنین در مورد اخیر نژادی حوادث از جمله مارس ویدئو کنفرانس چت با طرفداران که در نیویورک رنجرز چشم انداز K'Andre میلر قرار گرفت به تکرار نژادپرستانه تهمت از یک هکر است. Aliu مقاله با عنوان "هاکی است نه برای همه" اشاره به NHL "هاکی برای همه" تنوع کمپین با اشاره به پیشرفت های لیگ ساخته شده است اما همچنین اشاره کرد که نژادپرستی فراگیر مشکل فراتر از سطح حرفه ای است.

"وجود دارد بسیاری از بحث البته در اطراف لیگ در مورد چگونه به حرکت رو به جلو از چنین حادثه. به عادلانه باشد من فکر می کنم لیگ ساخته شده است که گام های مثبت در مورد آنچه اتفاق افتاده است," او نوشت. "NHL نیست هاکی. این یک لیگ هاکی اما هاکی است که خود آن چیز است."

از آنجا که مقاله اش منتشر شد, NHL, بازیکنان باید حمایت Aliu در رسانه های اجتماعی. "همه ما باید انجام بهتر و کمک به تغییر" وگاس شوالیه طلایی دروازه بان رابین Lehner نوشت در توییتر ارسال.

"با تشکر از شما @Dreamer_Aliu78 برای به اشتراک گذاری این واقعا نگران کننده حساب نژاد پرستی و جهل" آناهایم اردک دروازه بان رایان میلر گفت: در یکی دیگر از پست. "من امیدوارم که همه ما می توانید گوش دادن و شرکت کنندگان فعال در تغییر است که مورد نیاز است."

دختر سیاه, باشگاه هاکی یک گروه است که طرفداران یک محیط امن برای زنان از رنگ و متحدان خود در بازی هاکی استفاده از توییتر به درخواست های غیر سیاه بازیکنان و اعضای رسانه های خبری چگونه آنها برنامه ریزی شده در ساخت هاکی بیشتر استقبال محیط زیست است.

در میان صدها نفر از افرادی که پاسخ بود, لیز, Knox, یک عضو سابق کانادا ملی هاکی زنان تیم که متعهد به "سوال خود من امتیاز و برای مناطق فرصت برای ورود به عنوان ما برای ساخت آینده ای بهتر برای زنان هاکی."

بحث می آید به عنوان هاکی است در میان یک حساب در آن فرهنگ است. تلویزیون مفسر لازم گیلاس اخراج شد در ماه نوامبر برای ساخت بیگانه دیدگاه در "شب هاکی در کانادا" یک نفر از خیمه ویترین. Toronto Maple Leafs مربی مایک Babcock اخراج شد و نه روز بعد جلوتر از اتهامات در مورد متوحش کننده و سوء استفاده از قدرت خود را. پنج روز پس از Babcock را اخراج Aliu اتهامات علیه پیترز عمومی شد.

در اوایل ماه مه NHL با صدور بیانیه ای محکوم "غیر قابل توجیه رفتار" توسط واشنگتن پایتخت به جلو برندان Lewisburg و Florida Panthers چشم انداز جک Rodewald که ساخته شده misogynistic نظرات در یک چت گروهی که هک شد.

برخی از احتیاط در مقابل توصیف هاکی فرهنگ به عنوان ذاتا مشکل ساز است.

"برای من و بسیاری از هم تیمی ها و بازیکنان است که من شده اند تا حمایت از من در زندگی حرفه ای من و مربیان و GMs که اصلا شبیه من اما راه را برای من برای رسیدن به لیگ ملی هاکی," P. K. Subban, a New Jersey Devils defenceman گفت: در یک مصاحبه پادکست جمعه.

"کار ما این است که بازی را بهتر" اضافه شده Subban یک 11-سال NHL کهنه که سیاه است "اما این هم کار ما برای محافظت از مردم در این بازی که به انجام یک کار بزرگ در تلاش برای کمک به این مسائل از بین برود و من فکر می کنم ما می توانیم نکنید که برای بحث در مورد این افراد نیز هست."

Subban که اذعان کرد که او تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است جزئیات بازیکنان تریبون مقاله تقدیر Aliu را outspokenness اما هشدار داد که مسئولیت تغییر نباید سقوط در هر گروه را شانه.

"این فقط به عهده سیاه بازیکن و یا بازیکنان از زمینه های مختلف در لیگ" Subban گفت: در این پادکست. "این از همه است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در یک مصاحبه تلفنی پنجشنبه Aliu گفت که coronavirus همه گیر داده بود به او فرصتی برای تأمل در سفر خود را از طریق زندگی و هاکی. او گفت که او تا به حال رسیده به بازیکنان تریبون سه هفته زودتر در مورد توصیف تجربه خود را.

"از آنجا که آن را گفته در کلمات من, من می خواستم برای دریافت کامل من نقطه در سراسر," او گفت:. "من می خواستم به آن را به عنوان خام به عنوان امکان پذیر است. من می خواستم به آن را به عنوان راستگو و به عنوان معنی دار به عنوان امکان پذیر است.

"ما در حال رفتن به نیاز آن دسته از بازیکنان ستاره به بیرون آمدن و گفتگو. من قطعا فکر می کنم هاکی دارای یک راه طولانی برای رفتن. کل این وضعیت اثبات شده است که بسیاری از بازیکنان هنوز هم احساس می کنم سکوت. تغییر معنی دار نمی باشد برای شروع تا زمانی که بازیکنان شروع به بیرون آمدن و ابراز حمایت خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب