پس از اکوادور کاسته آن مستند به ویروس رسید در Quito - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

کویتو اکوادور — تلاش برای نفس کشیدن لوئیس Gualotuña قبل از سپیده دم چهارشنبه در coronavirus تست سایت در پایتخت

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

کویتو اکوادور — تلاش برای نفس کشیدن لوئیس Gualotuña قبل از سپیده دم چهارشنبه در coronavirus تست سایت در پایتخت اکوادور از کویتو است که تجربه نگران کننده ای افزایش COVID-19 موارد از آنجا که دولت شروع به بازگشایی اقتصاد در ماه گذشته.

ساعت بعد Gualotuña هنوز هم در یک خط طولانی انتظار.

"من گلو درد, بدن من لطمه می زند. من کلی ناراحتی و من در اینجا برای پیدا کردن اگر من COVID. وجود دارد هیچ چیز به اما صبر کنید," گفت: Gualotuña یک زن 34 ساله بیکار نجار.

جدید کروناویروس اولین بار پاره از طریق بندر شهر گوایاکیول در مارس و آوریل به کشته شدن صدها نفر و هولناک مردم در سراسر جهان با صحنه هایی از بدن در سمت چپ خیابان به عنوان مقامات در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر. این وضعیت در گوایاکیول است پس از تثبیت شد اما در حال حاضر بیمارستان در Quito در حال پر کردن و از کوره در مراسم تشییع جنازه سرو در حال تحت فشار قرار دادند به نگه دارید تا با تقاضا است.

وجود داشته است 82,300 تایید عفونت کروناویروس جدید در اکوادور و در مورد 5,600 مرگ و میر ناشی از این بیماری است که در آن علل COVID-19. یکی دیگر از 3,353 مرگ و میر هستند که مربوط به ویروس. این کشور دارای جمعیت بیش از 17 میلیون.

کیتو ثبت شده 12,747 تایید موارد coronavirus و 605 مرگ و میر. در ژوئن 30, آن را تا به حال گزارش در حدود نیمی به عنوان بسیاری از موارد و 464 مرگ و میر. بحران بهداشت و درمان بوده است مرکب آرامش اجتماعی فاصله اقدامات به عنوان اکوادور تلاش می کند تا اقتصاد خود را در حال حرکت دوباره و با ورود آنفولانزای فصلی.

"عمومی بسیار ترس از کوچکترین تنفسی," دکتر گفت: Marco de la Torre, کارشناسی ارشد استاد در دانشگاه مرکزی در Quito. "نمایش داده شد و منفجر شد و به خاطر ترس از COVID-19 اگر چه بسیاری از آنها شایع آنفولانزا. "

در روزهای گذشته صدها نفر از مردم با مشکلات تنفسی شده اند در انتظار در خط به دریافت coronavirus آزمون در پزشکی توجه سایت های نصب شده توسط شهرداری. نظامی, چادر, برخی متصل به اکسیژن عرضه شد بنا در خارج از برخی از بیمارستان ها برای خدمت به تعداد فزاینده ای از بیماران.

آمباتو, Cuenca, سانتو دمینگو د لوس کلردس و برخی از شهرهای دیگر در اکوادور صورت مشابه وضعیت دشوار وزیر بهداشت گفت: Juan Carlos Zevallos. اما او گفت: دولت مدیریت این وضعیت و این که "آنها مقایسه نیست به هیچ وجه به آنچه که اتفاق می افتد در بقیه آمریکای لاتین است."

برزیل و مکزیک و پرو در میان سخت ترین ضربه از کشورها در آمریکای لاتین گزارش داده اند که یک ترکیب تلفات از COVID-19 حدود 150,000. این ویروس به کشته شدن بیش از 660,000 مردم در سراسر جهان با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز نگه می دارد که روزانه یک چوب خط حساب کردن. تعداد واقعی هستند به احتمال زیاد بالاتر است.

برخی از Ecuadorians هستند از موازین اجتماعی فاصله پروتکل های فروش اقلام در نزدیکی در خیابان و یا سازماندهی احزاب رسمی و رویدادهای ورزشی است.

وجود دارد "جیب نافرمانی است که می تواند باعث عفونت در زمانی که ما نیاز به کنترل بیشتر" اگر چه بسیاری از افراد مطابق با دستورالعمل گفت: دولت وزیر ماریا پائولا Romo.

در حال حاضر بسیاری از در Quito در حال انتظار برای یک اقتصاد بهتر برای coronavirus نتایج آزمون خبر بستری بستگان.

Marcos De la Cruz ایستاده بود در خارج از یک بیمارستان دولتی در جنوب کیتو در روز چهارشنبه. داخل شد و برادر خود را در قانون 37 ساله ادی رودریگز.

"او دیگر نمی تواند راه رفتن و ما باید او را نگه دارید از هر دو طرف و او آزمایش مثبت برای COVID گفت:" De la Cruz, صدای شکستن با احساسات. "ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب