آفریقایی-آمریکایی رهبر: St. Paul اعضای هیئت مدیره که رای به حذف SROs را 'خون' در دست اگر خشونت در مدرسه

رئیس جمهور آفریقایی آمریکایی شورای رهبری گفت: St. Paul اعضای هیئت مدیره مدرسه که رای به حذف دانشکده منابع افسر

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

رئیس جمهور آفریقایی آمریکایی شورای رهبری گفت: St. Paul اعضای هیئت مدیره مدرسه که رای به حذف دانشکده منابع افسران از مدارس آنها را "خون" را در دست خود را اگر یک کودک و یا معلم است صدمه دیده و یا کشته شدند.

تایرون Terrill که نوشت: یکشنبه شب ایمیل به اعضای هیئت مدیره با همکاری St. Paul سیاه Interdenominational وزرا داد گفت: هیئت مدیره اقدام شد "بر روی احساسات و نه حقایق."

هیئت مدیره مدرسه رای دادند 5-1 سه شنبه گذشته به پرداخت دیگر شهر سنت پل به پست افسران پلیس در هفت مدارس و به جای توسعه ایمنی جدید طرح.

St. Paul اعضای هیئت مدیره مدرسه قبلا بحث که آیا افسران متعلق در مدارس و مارس 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس بازداشت پلیس موجب بحث دوباره.

"یک بار دیگر SPPS ساخته شده است آن را روشن است که شما نمی مراقبت در مورد سیاه و سفید خانواده آن را به عنوان سیاه و سفید ما کودکان که در حال شکست در تمام مدارس" Terrill نوشت: در ایمیل. "اگر شما به عنوان اختصاص داده شده به خلاص شدن از شر فقیر انجام superintendents مدیران و معلمان که سال به سال موفق به آموزش ما سیاه و سفید از کودکان به عنوان شما را به خلاص شدن از SROs در مدارس ما سیاه و سفید ما کودکان ممکن است شانس به حداقل رسیدن حاشیه ای در آموزش و پرورش است."

Terrill گفت که او تا به حال نه دریافت پاسخ از اوایل جمعه شب. او همچنین با ارسال ایمیل به سرپرست جو Gothard. منطقه سخنگوی Kevin Burns گفت Gothard ندارد نظر در روز دوشنبه.

پس از هیئت مدیره رای گیری هفته گذشته در این منطقه "در حال حاضر شروع به کار بر روی یک طرح ایمنی برای منطقه ما" و آن را با توجه به ارائه در هیئت مدیره اوت جلسه سوختگی گفت.

در زمان رای گیری, St. Paul مسئولان مدرسه دریافت کرده بود بیش از 1000 ایمیل در مورد این موضوع بسیاری از آنها خواستار پایان دادن به این برنامه.

بین رای دادن و اوایل شب دوشنبه 15 پیام ارسال شد به هیئت مدیره مدرسه کلی آدرس ایمیل — هشت ابراز ناامیدی و خشم در تصمیم گیری چهار با موافقت هیئت مدیره و تشکر از آنها را برای تصمیم گیری و سه فکر در مورد برنامه های در حال حرکت رو به جلو با توجه به سوختگی است. این تعداد را شامل نمی شود پیام که ارسال شد به فردی اعضای هیئت مدیره' آدرس ایمیل.

Terrill کارگردانی ایمیل خود را به اعضای هیئت مدیره که رای به ادامه قرارداد است که تا به حال St. Paul district پرداخت تا $775,000 این مدرسه در سال است. اعضای هیئت مدیره Chauntyll آلن Zuki الیس Jeanelle پرورش جسیکا Kopp و استیو Marchese نمی تواند از نظر دوشنبه ،

حدود 80 درصد از مردم به ضرب گلوله در سنت پل در این سال بوده است که Terrill گفت: او را وادار به نوشتن در ایمیل خود "وجود دارد که 75% شانس که دانش آموز خواهد شد که صدمه دیده و یا کشته شده در یک SPPS مدرسه و یا رویداد خواهد بود سیاه, دانشجو, بنابراین همانطور که قبلا گفتم در این ایمیل 'خون' را در دست خود را."

Terrill روز دوشنبه گفت او نماز می خواند این اتفاق نمی افتد اما او افزود: "وجود اسلحه در پارکینگ وجود اسلحه در مدارس و وجود اسلحه هستند که یک تماس دور. عامل بازدارنده ای بود که همیشه یک یا دو جوخه های پارک شده در خارج وجود دارد و در حال حاضر شما حذف است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن