وابسته Avista و McKinstry خرید دانشگاه منطقه ملک - Thu, 10 Jul 2020 PST

Avista توسعه و وابسته McKinstry توافق کرده اند که برای خرید یک بسته در شرق Sprague خیابان در اسپوکن که بخشی از

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

Avista توسعه و وابسته McKinstry توافق کرده اند که برای خرید یک بسته در شرق Sprague خیابان در اسپوکن که بخشی از جنوب فرود توسعه در دانشگاه های منطقه.

شرایط خرید از 66,000 فوت مربع بسته در 500 بلوک شرق Sprague اعلام نشده اما این معامله این است که انتظار می رود این تابستان. توافق بین Avista توسعه و زمرد طرح است که به طور مستقل متعلق به سهامداران از McKinstry با توجه به انتشار اخبار.

گزینه های برای توسعه این سایت هنوز در حال کاوش است.

"ما هیجان زده برای این فرصت را به بخشی از رشد و نوآوری اتفاق می افتد در اسپوکن و دانشگاه منطقه" گفت: دین آلن مدیر عامل شرکت Mckinstry و اصل زمرد طرح.

جنوب فرود به کاتالیزور ساختمان و Scott Morris مرکز انرژی نوآوری است. پنج داستان کاتالیست هدف به یکی از بزرگترین صفر انرژی و کربن صفر ساختمان ها در شمال امریکا است. چهار داستان Scott Morris ساخت خانه های به اشتراک گذاشته شده-انرژی گیاه است که ارائه خواهد شد متمرکز خنک کننده و برق برای ساختمان های متعدد در جنوب فرود توسعه است.

"Avista توسعه تصمیم به فروش این بسته از زمین به Mckinstry وابسته زمرد ابتکار چرا که چندین سال پیش هنگامی که پس از آن-Avista رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل Scott Morris پیش بینی ایجاد پنج باهوش ترین بلوک در جهان و به دنبال شرکای تجاری که می تواند کمک به چشم انداز خود را به زندگی این گروه از McKinstry ثابت می شود شریک مناسب برای کمک به ایجاد این اتفاق می افتد گفت:" دنیس Vermillion, Avista, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت.

McKinstry توصیف خود را به عنوان یک رهبر ملی در طراحی و احداث ساختمان عملیاتی و حفظ و نگهداری بالا-اجرای ساختمان. خود را وابسته زمرد طرح توسعه صاحب و عمل تجاری املاک و مستغلات و انرژی های جایگزین زیرساخت برای ایجاد ساختمان های پایدار با توجه به انتشار اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن