گرفتن در ورزش: برخی از اسپوکن دبستان, آهنگ ورزشکاران و سوابق خود را همیشه به تصویب آزمون زمان - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

گرفتن در ورزش • دیروز و امروز به نظر می رسد کمی مانند سوپرمارکت ها این روزها: شلوغ یک روز قشنگ خالی بعدی. و بر

توسط NASERINEWS در 8 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • دیروز و امروز به نظر می رسد کمی مانند سوپرمارکت ها این روزها: شلوغ یک روز قشنگ خالی بعدی. و برخی ملزومات گم شده است.

•••••••

• هیچ یک موضوع دارای تمرکز ما امروز صبح حتی یک ملی یکی است. آیا این چیزی است که پنج شنبه صبح قرار بود ؟ من نمی توانم به یاد بیاورید.

به هر حال به جای گفتن "بیایید راست به لینک" من یک لحظه به تأمل در دو و میدانی.

چرا ؟

عمدتا به دلیل این خواهد بود که آخر هفته در واشنگتن برگزار شد و دولت خود را ملاقات. (من تا به حال اشتباه که آخر هفته گذشته به عنوان روز یادبود آخر هفته معمولا شامل بهار دولت نهایی به جز در سال های مثل این یکی که تعطیلات می افتد به طوری که در اوایل. من بد است.) و ما باید یک زن و شوهر داستان به دنبال بازگشت در دبیرستان ملاقات و سوابق.

همانطور که من گفته ام در اینجا قبل از اینکه حتی زمانی که من در یک دبستان ورزشی نویسنده, من نمی پوشش بسیاری از آهنگ دیدار. در اینجا (و در زندگی دیگری در جنوب کالیفرنیا) ما تا به حال به خوبی تامین می شود آمادگی کارکنان و پیگیری کارشناسان (I see you دیو صاف کننده و دیوید Osterman های دیرین OC ثبت نام دبستان نویسنده است که متاسفانه دیگر با ما).

بهتر است به ترک پیچیدگی این ورزش برای کسانی که درک چگونه به آن را پوشش میدهد.

من ؟ من فقط عاشق تماشای. آهنگ ملاقات همواره یکی از رویدادهای مورد علاقه. من به اشتراک گذاشته ام چند بار در این فضا حضور و غیاب من (پدر من) در سال 1968 مسابقات المپیک. او و من استفاده می شود به همچنین حضور در دیدار در UCLA از جمله یک بار زمانی که بیش از فراوان طرفداران خود را شکست کرنومتر و در پاسادنا شهرستان ،

اما پوشش آن ؟ مرد این راه بیش از حد سخت است. بیش از حد به دیدن بیش از حد به نوشتن. بازگشت هنگامی که WSU یک قدرت ملی (و دو دیدار شد چیزی در کالج) من شگفت زده در چگونه به خوبی جان Blanchette تحت پوشش خانمها بالغ آهنگ دیدار. او به نظر می رسید قادر به بافت کمی شرح حال به تصویر بزرگتر در حالی که همه ما نگه داشتن پهلو به پهلو از همه مهم نتیجه است. آن را بزرگترین استعداد.

بهترین بخشی از یک آهنگ دیدار به عنوان یک تماشاگر? بر خلاف فوتبال یا بیس بال بازی است که در آن زمان پایین چیزی است که همیشه اتفاق می افتد در یک دیدار. بدون توجه به جایی که شما نگاه وجود دارد کسی که آزمایش خود را یا در مقابل یک شماره و یا یکی دیگر از شرکت کنندگان. خود را در حق کسی که در تلاش برای پاک کردن یک نوار با یا بدون یک قطب. خود را در سمت چپ کسی است که با پریدن به داخل یک گودال. و یا در حال اجرا سریع. و یا پرتاب چیزی.

هشت حلقه سیرک از ورزش است.

نه بر خلاف واقعا چه معمولا زیر این بخش در این ستون روزانه. و بله, اگر من می توانم اضافه کنم یکی از کسانی که "خنده با صدای بلند" emojis حق در اینجا.

•••

Gonzaga: می خواهم به شنیدن آنچه که کوری Kispert فکر می کند? در مورد همه چیز ؟ سپس اینجا را کلیک کنید در ساعت 10 صبح و ما بپیوندید آخرین مجازی شمال غرب معابر فروم. جیم Meehan خواهد بود صحبت کردن با Kispert و من فقط تف-balling در اینجا او NBA پیش نویس چشم انداز آمده ممکن است.

WSU: در جای دیگر در Pac-12 و تمام کالج ورزشی NCAA تمدید coronavirus ناشی از مرده دوره حداقل تا جولای 31, که بدان معنی است که هیچ NCAA-تحریم استخدام رویدادهای برگزار می شود تا ماه اوت زمانی که اکثر معمولا انجام می شود. ... Oregon State basketball coach, Wayne, Tinkle – من تا کنون ذکر شد او یک اسپوکن مادری که رفت به فلک بالا ؟ – خوش بینانه در مورد فصل آینده شانس با شروع در زمان. ... UCLA متوجه دیروز یک کلید انتقال خواهد بود واجد شرایط در فصل آینده و نمی خواهد که برای نشستن است. ... به نظر می رسد به عنوان اگر آریزونا شان میلر داشتن موفق به کسب عنوان ملی با ایالات متحده متولد شده بازیکنان تلاش خواهد شد در آینده این کار را با یک دسته از بازیکنان بین المللی. ... در فوتبال, اخبار, اورگان به نظر می رسد در مجموعه نیکل نقطه. ... اردک اما مانند هر کس دیگری هنوز هم در مواجهه با عدم اطمینان در مورد این فصل به عنوان یک کل. ... اما آیا شرط بندی در برابر فوتبال حتی اگر دیگر دانش آموزان مجاز به بازگشت به دانشگاه. ... آریزونا دستیار بوده مربیگری یک مدت زمان طولانی.

Preps: شده اند وجود دارد برخی از ذهن ترا درهم میشکنند پرونده های تعیین شده توسط دبیرستان دونده در این منطقه از جمله برخی که ایستاده اند به عنوان سوابق دولت برای تقریبا 60 سال است. دیو صرف برخی از زمان دو سرعت پایین خط حافظه با بسیاری از محلی آهنگ مربیان است. ... دیو کوک ورزشی اطلاعات مدیر در شرقی دانشگاه گم شده است دولت کوچک-مدرسه پیگیری دیدار که برگزار شده است در این آخر هفته. بنابراین او به ما می گوید چرا.

Seahawks: Veteran چپ مقابله با Duane براون ملاقات با رسانه ها در مورد آنچه به نظر می رسد به یک زوم تماس بگیرید. به عنوان یکی می تواند انتظار او صحبت ذهن خود را در مورد بسیاری از افراد است.

Mariners: بر خلاف برخی تیم های لیگ M که هیچ برنامه ای برای جلوگیری از پرداخت خود را جزئی بازیکنان لیگ برتر. که به معنی کاهش در مناطق دیگر.

•••

• بهترین عملکرد من تا کنون دیده ام در یک مسیر باشند ؟ احتمالا جیم Ryun در حال اجرا به دور از بسته در فینال 400 متر در سال 1968 مسابقات المپیک در میان دریاچه تاهو درختان کاج. اما من 12 بود من به سختی به یاد داشته باشید آن است. پدرم همیشه به من کمک کرد زنده نگه داشتن خاطره با این حال با صحبت کردن در مورد آن است. که آن را می دهد و حتی بیشتر اهمیت است. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن