گرفتن در ورزش: یک پیاده روی خوب هرگز خراب حتی با یک آب و هوا تاخیر - Mon, 22 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • آن بوده است مدت زمان طولانی پس از یک هفته کار آغاز شده و با بدن درد آن را سخت به نشستن در کامپ

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

گرفتن در ورزش • آن بوده است مدت زمان طولانی پس از یک هفته کار آغاز شده و با بدن درد آن را سخت به نشستن در کامپیوتر و نوع. اما این که ما این صبح است. باعث می شود من تعجب می کنم اگر که چگونه Webb سیمپسون احساس می کند امروز.

•••••••

• همانطور که شما ممکن است یا ممکن است نمی دانم سیمپسون برنده مسابقات گلف دیروز. آب و هوا به تعویق افتاد مسابقات گلف. در کارولینای جنوبی است. در یک دوره است که به نظر می رسد بکر در ماه آوریل زمانی که آن را معمولا بازی های برگزار شده اما نگاه کمی ضرب و شتم و تا آخر این هفته در آن coronavirus-مجبور تاریخ بعد.

من نمی بینم پایان. من هر دو: یک) چرت زدن; یا ب) نشستن در حیاط خلوت زیر سایه big tits, درخت افرا, جرعه جرعه در لیموناد.

آن روز پدر و من تا به حال به دست آورده ، و حتی از اینجا می توانید حس خود را قطع. چگونه هک است او پس درد اگر او فقط نشسته در اطراف در تمام طول روز ؟

ساده است. نشسته در اطراف آغاز شده و پس از پنج مایل پیاده روی به بالا و پایین تپه بیش از dales و از طریق جنگل.

آن را فقط به نظر می رسید مانند چیزی که به انجام است.

من جوانترین سوخت آن همه با نشان دادن تا در درب قبل از نه با یک پیر Cinn-a-bon که نیست بهترین کربو-بارگذاری باید انجام شود قبل از یک پیاده روی. به اعتقاد من در این یکی. هنوز, آن را خوب است از او. در جایی که ظروف سرباز یا مسافر از روز خود را به نام دوران کودکی خود را مرد باید انجام شود درست است. بیش از احتمال آن چیزی بود که او با مادرش بود.

به هر حال چرا پیاده روی در روز پدر? این ممکن است احمقانه, اما آن را به دلیل عبور از قدیمی ما سگ یوگی. هنگامی که او جوان بود او دوست داشت برای ضربه زدن به تپه. نیم دهه گذشته یا بیشتر, چیزی بیش از چند پله به نظر می رسید بیش از حد دلهره آور است. در نزدیکی پایان حتی کسانی که به بیش از حد. آخرین باری که ما او را گرفت و جوان خود را "برادر" تاریخ را به صورت یک دنباله روز فقیر یوگی به حال مشکل ساخت آن را به بالای اولین هیل. و روشن ساخته است که او آماده بود برای رفتن به خانه.

Junior اما همیشه به نظر می رسید بازی به کشف آنچه که در پشت بعدی پیچ و تاب و در دنباله. دیروز ما به او در پیدا کردن. معلوم است او به عنوان جوان به عنوان او استفاده می شود یا نه.

کاربر نیمه Great Dane, نیمی از دوبرمن. یک Doberdane در زبان. بزرگ – 105 پوند و گسترده کردن او می کند و نگهبانی در پشت دروازه. اما در حدود نیم ساعت به پیاده روی دیروز متوجه شدیم او ممکن است جوانی توله سگ ، برای اولین بار در یک مدت طولانی در حالی که ما خسته ، به طوری او پیوست و ما در تنبل حیاط خلوت بعد از ظهر فعالیت های غیر منتظره ای آرام به عنوان کالسکه و دوچرخه سواران skateboarders و دیگر چرخ-علاقه مندان به whizzed در محلی دنباله. به جای تعقیب آنها را به عنوان آنها تاری با او نهاده در علف مارک پیشرفت خود را با سر خود را نه پای خود را.

ساخته شده است که این بعد از ظهر بسیار ساکت تر. رفو نزدیک, کامل, در واقع. و همه آن را در زمان سوختن 100,000 کالری است.

•••

WSU: اگر بهتر استعداد ترجمه را به طور مستقیم به برد بیشتر و سپس هر کس باید انتظار خانمها بالغ می شود موفق تر بسکتبال در این زمستان. کایل اسمیت به نظر می رسد قطعا فریبنده بهتر استعداد به پولمن. آخرین 6-پا-7 بال از مقدونیه. تئو Lawson بیشتر است از جمله پس زمینه در قطعه نهایی از سال 2020 استخدام کلاس. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی واشنگتن هنوز جذب بهتر دبیرستان بازیکنان فوتبال در دولت است. ... ویروس نیست تنها چیزی که مربیان فوتبال در حال مبارزه در این تابستان. اعتماد نیز یک موضوع است. ... مارتین Jarmond آماده است به طور رسمی تبدیل به دانشگاه UCLA مدیر ورزشی. او در حال حاضر به اب راه رفتن را به سرگین. ... وقتی که می آید به کار با بازیکنان بسکتبال این تابستان کلرادو نی نی بویل نیست متقاعد جولای 20 خواهد بود در واقع تاریخ شروع.

Gonzaga: یک GU ارشد بازیکن تنیس به دست آورده است یکی از WCC معتبرترین جوایز. که اخبار آگهی خاموش هفتگی ما دادخواستها محلی ستون.

EWU: فوتبال برنامه نوشته شده با مداد در حال حاضر اما این خوب است. مگر اینکه COVID-19, نیروهای حک یا دو آن را هنوز هم خوب است به کاوش در سال 2020 تخته سنگ. آن چه Ryan Collingwood این صبح است.

Preps: عدم اطمینان به نظر می رسد شعار در ورزش دبیرستان. آن را چند هفته پیش زمانی که همه چیز نگاه مثبت در آریزونا. در حال حاضر به عنوان ویروس اعداد افزایش مربیان فوتبال در حال نگران شدن.

گلف: ما به نوعی فراموش شامل لینک های دیروز. بنابراین ما آن را امروز. در اینجا چیزی است که ما نوشت: در حال حاضر با لینک شامل: بدون آمریکا باز دور نهایی امروز. که با خراب من سر ورزش-تقویم-دانا است. پنج سال پیش در این مسابقات که در شمال غربی اقیانوس آرام.

Seahawks: مت کالکینز شگفتی اگر Hawks واقعا باور آنها یک بازیکن دور از برنده شدن در یک عنوان. او همچنین فکر می کند او ممکن است می دانم که در آن بازیکن است.

•••

• راه ما آن روز گذشته است. تاریخ همیشه به نظر می رسید این سگ جوان در خانه ما که او بود. اما او نیز تبدیل به هشت در ماه اوت که باعث می شود او بیشتر از یک شهروند ارشد در Doberdane صفوف. آن را تا حدودی از تعجب به ما. آن به نظر نمی رسد که مدتها پیش او مخفیانه راه خود را به خانه ما و قلب است. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن