4 متهم در لس آنجلس مرگ از افزایش رپ پاپ دود

لس آنجلس — دو مرد و دو نوجوان متهم شده اند در مرگ افزایش رپ پاپ دود که کشته شد در لس آنجلس خانه-تهاجم سرقت در

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

لس آنجلس — دو مرد و دو نوجوان متهم شده اند در مرگ افزایش رپ پاپ دود که کشته شد در لس آنجلس خانه-تهاجم سرقت در ماه فوریه به دفتر دادستان منطقه گفت:.

لس آنجلس وکیل منطقه جکی Lacey در بیانیه ای گفت که کوری واکر و Keandre راجرز بودند به اتهام قتل رخ داده است که در طول این کمیسیون از سرقت و دزدی. دو پسر 15 و 17 ساله نیز به اتهام قتل و سرقت در حالی که در دادگاه اطفال. نام خود را منتشر نکرده بودند با توجه به سن آنها.

20-year-old New York, خواننده رپ که نام قانونی بشار Barakah جکسون کشته شد Feb. 19 در یک خانه در هالیوود هیلز. تماس 911 از دوستان کسی در خانه گزارش مسلح مزاحمان داخل خانه پلیس قبلا گفته.

واکر 19 و راجرز, 18 می تواند با مجازات مرگ روبرو و یا زندگی در زندان بدون امکان آزادی مشروط اگر محکوم کرد. از تفهیم اتهام برای هر دو مردان شده است به تعویق افتاد تا شنبه.

Jaquan مورفی, 21 نیز دستگیر شده در ارتباط با حادثه هفته گذشته است. شکایت شامل باند و اسلحه را با خود ندارد.

سروان. جاناتان Tippet که نظارت اداره پلیس لس آنجلس نخبگان سرقت-قتل بدست آورد گفت: سه مرد و دو پسران نوجوان به احتمال زیاد رفت و به خانه, چرا که آنها می دانستند پاپ دود سیگار وجود دارد از رسانه های اجتماعی پست. آنها را به سرقت برده موارد از خانه هر چند Tippet گفت که او نمی تواند فاش کردن آنچه در نظر گرفته شد.

تمام پنج اعتقاد به اعضای یک جنوب لس آنجلس باند که Tippet نمی خواهد نام و حداقل برخی از آنها تصور می شود مربوط به یک 2019 قتل زمانی که مبارزه را تشدید کرد به تیراندازی در خارج از رز باول در پاسادنا.

مقامات در ابتدا باور رپر مرگ مربوط به یک سرقت. خانه که در آن تیراندازی رخ داده است متعلق به ادوین Arroyave و همسرش Teddi Mellencamp یک ستاره "زنان خانه دار واقعی از بورلی هیلز" و دختر Rock & Roll Hall of Famer John Mellencamp.

Teddi Mellencamp قبلا گفته در Instagram که زن و شوهر تا به حال شده است به اطلاع از تیراندازی در اجاره خود را اما می دانستم که هیچ بیشتر از آنچه که آنها تا به حال دیده می شود در گزارش های رسانه ها.

پاپ دود وارد رپ صحنه در سال 2018 و شکست با "خوش آمدید به حزب" a gangsta سرود با خود می بالد در مورد حوادث قتل و مواد مخدر است که تبدیل به یک احساس و باعث Nicki Minaj به رها کردن یک آیه در یک ریمیکس است.

در اوایل سال جاری, پاپ, دود منتشر mixtape "دیدار وو 2" که عرضه در شماره 7 در بیلبورد 200 بالا نمودار آلبوم. آن را دنبال کنید تا به اولین انتشار رسمی, "دیدار با خواستگاری." رپر هم محبوب ضربه "Gatti" با Travis Scott و Jackboys و "دیور."

او عمده برچسب اولین آلبوم "شلیک برای ستاره ها هدف برای ماه" بود که اجرایی تولید شده توسط 50 Cent به تازگی در صدر بیلبورد 200 بالا آلبوم نمودار. آن منتشر شد پس از مرگ جولای 3 تا بیشتر بررسی مثبت و ویژگی های ظاهر از هنرمندان محبوب از جمله آینده DaBaby و Quavo.

پاپ دود شده بود برنامه ریزی برای شروع یک تور در ایالات متحده در واشنگتن دی سی در تاریخ 2 مارس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب