100 سال پیش در اسپوکن: واشنگتن استاد دانشگاه پیش بینی آبیاری کلمبیا حوضه - Sat, 20 Jun 2020 PST

استاد O. L. والر وزارت امور خارجه واشنگتن, کالج در پولمن مشترک چشم انداز آینده برای مرکز و شرق واشنگتن آینده گ

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

استاد O. L. والر وزارت امور خارجه واشنگتن, کالج در پولمن مشترک چشم انداز آینده برای مرکز و شرق واشنگتن آینده گل با سبزی و محصولات کشاورزی.

او خواب بود از کلمبیا حوضه پروژه های آبیاری – یک پروژه که در سال 1920 بود هنوز نظری.

"زمانی که کلمبیا حوضه تمام آبی یکی از بزرگ بدهی های دولت واشنگتن خواهد تبدیل شده اند به یک اندازه و دارایی بزرگ; گرد و غبار-صحرا دمیده خواهد شد که تبدیل شده به یک مولد امپراتوری" نوشته استاد در طولانی سخنگوی-نقد و بررسی مقاله. "به جای پراکنده shacks باقی مانده از غرق خانه ها و رنگ باخته امید در انواع بی نهایت وجود دارد بوجود می آیند خانه های زیبا امده انبارها و جرنرس rivaling کسانی که از مصر باستان است.

"گرد و غبار را متوقف خواهد کرد به ضربه چشم انداز خواهد بود با پوشش سبز; علف ها و دانه ها را موج در نسیم و گروههای گوسفند و گله گاو دیده می شود در هر طرف. ... توسعه چنین امپراتوری بزرگتر از ایالت دلاور را اضافه کنید و نیم میلیون نفر به دولت واشنگتن است."

پروفسور والر را پیش بینی خواهد به نوبه خود عمدتا درست – اما نه در راه او انتظار می رود. او همراه با دیگر شرقی واشنگتن رهبران معتقد بودند که آب برای کلمبیا حوضه آبیاری خواهد آمد نه از عظیم سد بر روی رودخانه کلمبیا اما از Pend Oreille رودخانه. یک سیستم پیچیده از کانال تونل ها و دریاچه های مصنوعی را تحویل آب از Pend Oreille رودخانه جنوب غربی از طریق Spokane از طریق بانی دریاچه و سنگ دریاچه و به سوی غرب به گسترده کلمبیا حوضه. در تمام این امر نیاز به 33 کیلومتر تونل و بیش از یک صد مایل از کانال.

دلهره آور محدوده این سیستم به نظر نمی رسد به هم ریختن پروفسور والر.

"من هیچ شکی نیست اما این که مدتی کلمبیا حوضه پروژه ساخته خواهد شد," او گفت:. "این ممکن است به زودی و یا ممکن است سال های بسیاری پیش رو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب