100 سال پیش در اسپوکن: نوجوان دچار سوختگی های جدی از ترقه - Fri, 03 Jul 2020 PST

کلیتون واندن, 13, ساخته, کلاسیک ترقه اشتباه است. او روشن ترقه و به اشتباه فکر آن منفجر نشده بود. بنابراین او آ

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

کلیتون واندن, 13, ساخته, کلاسیک ترقه اشتباه است.

او روشن ترقه و به اشتباه فکر آن منفجر نشده بود. بنابراین او آن را برداشت و آن را در جیب پیراهن – با بقیه اش ترقه.

این "من" منفجر شد و کل بسته تنظیم پیراهن او در آتش است. در وحشت او پاره پیراهن خود را قبل از درد و رنج سوختگی در سمت چپ و پشت و بازو و دست.

عبور رانندگان متوقف شد زمانی که او را دیدم پسر در مشکل. او شتافت پسر به اورژانس بیمارستان جایی که او تحت درمان برای سوختگی های جدی.

از تعطیلات ضرب و شتم: برنامه ریزی برای آینده کار د لین مسابقه قایق رانی شرکت شامل مسابقات در فقط در مورد هر آب, ورزشی, قابل تصور, از جمله قایق رانی مسابقه ورود به سیستم-نورد مسابقات غواصی و قایق موتوری مسابقه.

"بهترین راه و بهترین مکان برای جشن 'چهارم' است که در کار د لین مسابقه قایق رانی شرکت" اعلام کرد: تبلیغ – با وجود آن که برگزار می شود در جولای 5 در سال 1920 به دلیل چهارم کاهش یافت و روز جمعه. بلیط تنها $1 12,000 صندلی در دسترس بودبا یک "نمایش بسیار عالی از هر صندلی."

این برنامه بسته بندی شده بود با نژادها تقریبا در هر دقیقه است. وجود دارد شنا مسابقات برای مردان و زنان اعم از 50 متری به 440 متری. وجود دارد مسابقه پوسته مسابقات و قایق رانی sprints. 50-پا-بالا غواصی نمایشگاه بود انجام شده توسط آقای L. K. Miller.

آیداهو جام اهدا خواهد شد به برنده 2 مایل مسابقه قایق موتوری و اسپوکن جام اهدا خواهد شد به برنده 3 مایل مسابقه قایق موتوری. این Delyea برادران را انجام می دهد ورود به سیستم-نورد نمایشگاه است.

تمام سرگرمی خواهد بود در آب است. سربار خلبانان از آمریکا هواپیما Corp. خواهد انجام بند هوایی و "مبارزه هوایی" (شبیه سازی شده, ما فقط می توانیم امیدوار باشیم).

آخر که شامل یک "aquaplaning مسابقه و هیئت مدیره گشت و گذار سوار نمایشگاه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن