100 سال پیش در اسپوکن: کاغذ مجموعه مرد دو زنه-قاتل خاطرات - Fri, 08 May 2020 PST

اسپوکن Daily Chronicle منتشر شده فوق العاده حساب James P. "Bluebeard" واتسون زندگی و ذهن نوشته شده توسط "Blueb

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

اسپوکن Daily Chronicle منتشر شده فوق العاده حساب James P. "Bluebeard" واتسون زندگی و ذهن نوشته شده توسط "Bluebeard" خود را.

او نوشت: آن را از خود لس آنجلس زندان اوین به عنوان او در انتظار صدور حکم برای قتل. او به تصویر کشیده شده خود را به عنوان یک مجازی دکتر جکیل-آقای هاید.

"من با استدلال خودم را برای چند سال در تلاش برای کارشناسی ارشد یک ungovernable تمایل به انجام چیزهایی که من انجام داده اند اما چیزی بیش از حد قوی برای من برای غلبه بر به من گفت: برو جلو," او نوشت. "اغلب از من می اندیشید که چرا من کسانی که همه چیز و می گویند من باید بروید و از آنها بخواهید برای قرار دادن در یک پناهندگی و ببینید اگر من می تواند به درمان از آن چیزی می گویند که نمی کنند اما بر روی بروید."

حساب است که تا حد زیادی خود خدمت. او به تصویر می کشد خود را به عنوان "tender-hearted," با استناد به شواهد بسیاری از زن دیگر او می توانست bilked و در عین حال انتخاب کنند.

وی دوران کودکی خود را به عنوان ترسناک اما صادقانه است.

"من در اوایل زندگی از درجه اعتبار ساقط است از یک عمل است که من می دانم می تواند به عنوان متقلب. در واقع به عنوان یک پسر ولگرد, بدون, صفحه اصلی, تغییر لباس و یا یک دلار در پول می گویند هیچ چیز از رفتن گرسنه بسیاری از یک روز چنین درد و رنج نیست drive me به سرقت چیزی برای خوردن."

او pled برای رحمت زیرا او ادعا کرد چیزی به تازگی "تغییر من هر دو ذهنی و جسمی به طور طبیعی من بود و چیزی جز بد یا در فکر یا عمل است."

"من هر عمل نشان می دهد که من به pitied بیش از به سرزنش برای داشتن توسعه یافته به این عجیب و غریب و غیر قابل کنترل وضعیت برای من از هر چیز دیگری اما من طبیعی خود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن