100 سال پیش در کار د لین: هواپیمای دریایی تصادفات, کشته شدن 3 - Sun, 19 Jul 2020 PST

صدها نفر از bathers در کار د لین شهر, ساحل, تماشا در وحشت به عنوان یک هواپیمای دریایی سقوط از آسمان و سقوط بر

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

صدها نفر از bathers در کار د لین شهر, ساحل, تماشا در وحشت به عنوان یک هواپیمای دریایی سقوط از آسمان و سقوط بر روی شن و ماسه کشتن هر سه در هیئت مدیره.

شاهدان گفت: این هواپیما در حال افزایش یافت و بیش از درختان در این پارک و به نظر می رسد آماده به سرش پایین به فرود در دریاچه.

ناگهان هواپیما های تن به تن رو به جلو و ضربه زدن به زمین در حدود 20 فوت از آب است.

هواپیما شد "ایستاده بینی در پایان با سه مرد در زیر آن" و امدادگران تا به حال به نوبه خود هواپیما بیش از قبل از آن ممکن بود برای رسیدن به قربانیان.

خلبان محفظه و مسافر بودند "به طور کامل تخریب" سخنگوی-بررسی گزارش شده است.

مسافر تند باد اریکسون, 30, از Bonners Ferry درگذشت فورا. دیگر مسافر پیت وحشی, 30, از کلاگ, درگذشت, در راه به بیمارستان. خلبان سرهنگ Cleo میلتون میلر از پولمن در مدت کوتاهی پس از رسیدن به بیمارستان است.

مدیر این شرکت که در عمل دریایی در دریاچه تماشا کل تصادف و گفت: او معتقد بود که هواپیما از دست داده و بیش از حد رو به جلو با سرعت در حالی که ستوان میلر تلاش برای زمین.

"من معتقدم که هواپیما متوقف شده و به سقوط رفت," مدیر گفت. "از آنجا که از نزدیکی زمین آن را غیر ممکن بود برای او را به سمت راست هواپیما قبل از سقوط."

"بدبختی به نظر می رسید به دنبال هواپیما" سخنگوی-نقد و بررسی گفت.

این هواپیما یک هفته یا بیشتر قبل از آن تا به حال فرود بر روی ورود به سیستم در نزدیکی ساحل و زدم بیش از یک خانم مسن با یک بال. صدمات جزئی بودند که در تصادف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب