3 روش‌ها درباره پژو 205 تقویت شده شما می‌خواهید می دانستی زودتر

پژو 405 GLX با موتور پر قدرت و کم مصرف TU5 علاوه بر داشتن ویژگیهای پژو 405XU7 ، دارای مصرف … پژو ۴۰۵ اس ال ای

توسط مدیر سایت در 6 اردیبهشت 1402

پژو 405 GLX با موتور پر قدرت و کم مصرف TU5 علاوه بر داشتن ویژگیهای پژو 405XU7 ، دارای مصرف … پژو ۴۰۵ اس ال ایبا موتور کممصرف TU5، علاوه بر داشتن ویژگیهای پژو ۴۰۵، دارای مصرف سوخت… تقویت موتور پراید و پژو 405 تعویض سوزن های انژکتور و یـا تمـیز آن ها به… از جمله نکات مثبت در مورد پیشرانه مدل RC، فورج بودن میل لنگ، شاتون و پیستون آن است که به همین دلیل تحمل تنش هایی بالایی را دارند. اوایل دهه 90 میلادی، پژو تصمیم گرفت، مدل 205 خود را با مدلی دیگر جایگزین کند ولی نمیخواست این جایگزینی به صورت مستقیم انجام شود. تقویت موتور پژو 206 و پژو 207 با هدرز tu5 ساخت … کیت تقویت موتور پژو 405. … پژو 205 تنها خودرویی بود که توانست در مسابقات رالی تاج و تخت را از لانچیا و آئودی دقیقا پیش از برچیده شدن مسابقات گروه اطلاعات بیشتر B پس بگیرد. آنجا پژو 205 Gutmann e la پژو 106 رالی جلال آنها مقدم بر آنهاست من در توسکانی ، در San Gimignano ، یک شهر زیبا واقع در تپه های نزدیک Siena هستم. لانچیا دلتا جزو پرافتخارترینهای مسابقات رالی است و نسخهی Integrale Evo 2 با 212 اسب بخار، داستان مشابهی دارد.

این نسخه جزو اولین خودروهای هوندا با پیشرانهی VTEC بود. پیشرانهی تنفس طبیعی 2 لیتری 4 سیلندر EP3، حدود 197 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. يکي از شرکتهاي توليد قطعات تيونينگ خودرو بنام dp engineering پروژهاي را بر روي 206 RC انجام داده که با بهکار بردن قطعاتي مانند توربو، تعويض ECU و ديگر قطعات توانسته توان خروجي اين موتور را به عدد 513 اسب بخار و 550 نيوتنمتر گشتاور برساند که با اين کار عملاً رقيبي براي اين خودرو باقي نميماند و حتي خيلي از بزرگان دنياي خودرو را بهراحتي ميتواند پشت سر و آنها را در حسرت ديدن اين خودرو در آينههاي خود كليك كنيد بگذارد! برای مثال یکی از شرکتهای تولید قطعات تیونینگ خودرو بنام dp engineering پروژهای را بر روی 206 RC انجام داده که با بهکار بردن قطعاتی مانند توربو، تعویض ECU و دیگر قطعات توانسته توان خروجی این موتور را به عدد ۵۱۳ اسب بخار و ۵۵۰ نیوتنمتر گشتاور برساند که با این کار عملاً رقیبی برای این خودرو باقی نمیماند.

تاکید 2 باره من برای لاستیک بی دلیل نبود. خورشید می درخشد ، جاده ها روشن هستند ، و من تصمیم می گیرم که با آن شروع کنم پژو 106 رالی، L 'کابین خلبان لاغر، زاویه دار است و تنها قسمت های گرد آن ابزار و فرمان است. و البته بـه نظر من شاید نیـاز باشـه به منظور قدرت های 180 که تا 300 دسته موتور ها هم تقویت بشـه. خودرو سمند موتور ملیef7 و elxپرشیـا ( 265 هزار تومان ) با نوع فابریک پژویی… خودرو خانواده پژو (405 - پرشیـا - سمند) ( 155 - 245 هزار تومان ) با برند valeo اصلی تقویت … پژو. پرشیـا. (. پژو. پرشیـا . موتور b6 . از ادوات موتور هم ، دینام، پمپ هیدرولیک و اتصالات هیدرولیک و لوله کشی ها اون کامل با نمونه RC تعویض شدند و بر روی این موتور نصب هستند. همـه چیز درباره پژو glx 405- جی ال ایمشخصات فنی و ظاهری موتور تصاویر پژو …. و Images for پژو 2000 تقویت شده و تقویت موتور پژو 405 و سمند و پژو پارس با هدرز xu7 … گذاشتن مقاومت درون مسیر فشنگی فن پژو 405 , پارس , سمند , آردی و بعضی ماشین …

عمده شهرت پژو 205 در دهه 1980 میلادی به دست آمد و نسخههای مختلفی از این خودرو همچون تیپ T16 و GTi ساخته شد. نسخهی Sorrento Green و Miami Blue این خودرو با تریم داخلی چرم مخصوص و فرمان برقی معرفی شد که برای دهه 80 میلادی واقعا چشم نواز بود. فروشگاه اینترنتی ایران مارشال خرید لاستیک کومهو برای سمند را با 5 سال ضمانت به شما پیشنهاد می کند . بر روی خودرو، ReFlash مـیتواند بـه موتور خودرو را واقعاً تقویت کند و در موتورهای با … هدرز موتور xu7 ساخته شده توسط گروه صنعتی EngineArts با افزایش 7 اسب بخار و کاهش 0.6 لیتر مصرف سوخت بهترین راه تقویت موتور پژو 405 و سمند و پژو پارس … چون یکی از قابل ارقاعترین موتور ها روی این بدنـه ها نصب شده : نصب دسته شاتون پژو 407. تیغ زدن نشیمنگاه سوپاپ ها. نصب توربو شارژ پژویی(البته فقط به منظور موتور های 2.4 لیتری و به بالا) … اما برای نصب پیشرانه RC روی پژو 206، تیپ پنج انتخاب بهتری است، زیرا کالیبره کردن این پیشرانه با سیستم سیمکشی مالتیپلکس تیپ پنج کاری آسودهتر و البته با بازدهی بیشتری است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مشاهده وب سایت وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 6 اردیبهشت 1402


avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402