WSU میدارد جدید کشيش در حالی که وکلا بررسی درمان سلف - Fri, 01 May 2020 PST

دانشگاه ایالتی واشنگتن انتخاب شده جدید شهردار و معاون اجرایی رئیس جمهور پس از سراسر کشور جستجو است که تولید چه

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

دانشگاه ایالتی واشنگتن انتخاب شده جدید شهردار و معاون اجرایی رئیس جمهور پس از سراسر کشور جستجو است که تولید چهار کاندیدا بالا.

الیزابت چیلتون شروع خواهد شد کار در اوت. 1 گزارش به طور مستقیم به WSU جمهور کرک Schulz. او دارای درجه دکترا در رشته مردم شناسی است و در حال حاضر ریاست Harpur, کالج هنر و علوم در دانشگاه بینگهمتون در نیویورک است.

"او تجربه رهبری نقاط قوت در ایجاد روابط و همکاری و تعهد به تنوع و شمول از آغاز زندگی حرفه ای اش او را فرد ایده آل به رهبری ایالت علمی شرکت در طول یک دوره از هر دو بزرگ فرصت ها و چالش های بزرگ" شولتز گفت: در یک اطلاعیه جمعه.

شهردار این است که دانشگاه بالاترین رتبه علمی افسر نظارت بر تدریس و تحقیقات در سراسر WSU پنج دانشگاه.

چیلتون جایگزین خواهد شد Bryan Slinker که در خدمت به عنوان موقت کشيش از اواخر ماه سپتامبر هنگامی که Mitzi مونتویا ترک موقعیت برای یک دانشکده در دانشگاه کارسون دانشکده کسب و کار.

مونتویا صرف کمتر از دو ماه به عنوان شهردار پس از او استخدام شد و دور از دانشگاه ایالتی اورگان. در داخلی WSU, ایمیل, او توضیح داد که دریافت جنسیتی بررسی عملکرد و همچنین مقاومت از دیگر مدیران که دوست نداشتند او تلاش برای ساده کردن بودجه و فرایند تصمیم گیری.

مونتویا به حل و فصل با WSU که او را توصیف خروج از کشيش موقعیت به عنوان یک تصمیم متقابل بین او و شولتز. توافق نیز فراهم می کند مونتویا یک سال دوره گذار با $460,000 حقوق و دستمزد و همچنین به عنوان یک توصیه نامه امضا شده توسط شولتز که او می تواند نشان می دهد به کارفرمایان آینده.

WSU استخدام یک شرکت حقوقی به بررسی چگونه مونتویا درمان شد از جمله اتهامات از تعصب های جنسیتی و هر گونه "نامناسب نفوذ یا فشار" در اطراف تصمیم گیری برای پایان دادن به انتصاب وی به عنوان شهردار. WSU سخنگوی فیل ویلر روز جمعه گفت که تحقیقات در حال انجام است.

چیلتون انتخاب شد کشيش موقعیت از چهار فینالیست که شرکت در پرسش و پاسخ جلسه با WSU دانشجویان و استادان و کارکنان و مدیران از طریق زوم ماه گذشته.

دیگر فینالیست شدند André-دنیس رایت دین از WSU دانشکده کشاورزی بشر و منابع طبیعی علوم; تامی Eitle معاون شهردار در دانشگاه ایالتی مونتانا; و باب مک مستر معاون شهردار در دانشگاه مینه سوتا است.

گرگ دولا شدن یک استاد شیمی که در خدمت به عنوان رئیس WSU هیئت علمی سنا گفت: همه فینالیست شد "واجد شرایط" و اعضای هیات علمی خوشحالیم که با این تصمیم به استخدام چیلتون.

در طول مصاحبه چیلتون در جواب سوال "در چنین راهی است که ما تا به حال اعتماد به نفس است که او را درک پیچیدگی سیستم" دولا گفت. "او تا به حال انجام مشق شب خود را در WSU."

پس از اتمام کار کارشناسی در دانشگاه آلبانی چیلتون به دست آورده کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مردم شناسی از دانشگاه ماساچوست امهرست.

او چندین سال را صرف آموزش و گردآوری موزه در دانشگاه هاروارد قبل از بازگشت به امهرست جایی که او صرف 16 سال خدمت به عنوان یک استاد انسان شناسی صندلی وزارت و دانشیار معاون صدراعظم در میان نقش های دیگر.

چیلتون آغاز کار او در دانشگاه بینگهمتون بخشی از دانشگاه ایالتی نیویورک سیستم در جولای 2017.

او آثار علمی متمرکز شده جدید انگلستان باستان شناسی و مادری آمریکایی مطالعات میان رشته های دیگر. او همچنین در خدمت به عنوان رئیس جمهور باستان شناسی بخش از انجمن مردم شناسی و به عنوان یک هیات علمی همکار برای آموزش عالی برنامه های رهبری برای زنان است.

"من خرج من کار حرفه ای به عنوان یک انسان شناس به فکر کردن در مورد چگونه سیستم کار می کنند به طور موثر و همچنین به عنوان چگونه به فرهنگ و تاریخ فردی از دانشگاه های اتصال به سیستم کلی," او گفت: در WSU اعلام.

شوهرش مایکل Sugerman ملحق خواهد شد WSU کالج علوم و هنر به عنوان استادیار انسان شناسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب