وودوارد وتو پشه ممنوعیت; کسب و کار ممکن است با استفاده از نگه داشتن بالا-زمین ماشین آلات سر و صدا - Mon, 06 Jul 2020 PST

Spokane شهردار نادین وودوارد را وتو کرده یک ممنوعیت جدید در بالا سخت تن به تن سر و صدای ماشین آلات مورد استفاد

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

Spokane شهردار نادین وودوارد را وتو کرده یک ممنوعیت جدید در بالا سخت تن به تن سر و صدای ماشین آلات مورد استفاده برای جلوگیری از ولگردی در نزدیکی مرکز شهر کسب و کار.

را وتو خواهد ماند مگر اینکه یکی از سه اسپوکن اعضای شورای شهر که مخالف لایحه جنجالی معکوس موقعیت خود را. شورای دقت تصویب این قانون در ماه گذشته پس از ماه بازنویسی, پوش بک از گروه های کسب و کار و طولانی تاخیر در اقدام قوه مقننه با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

وودوارد وتو از پشه فرمان که اشاره به یک نام تجاری از دستگاه های که منتشر می کنند تیز سر و صدا است که او برای اولین بار پس از مصرف در ژانویه.

"روشن است که ما در مرکز شهر هسته صاحبان کسب و کار نیاز به هر ابزار در دسترس در دسترس برای محافظت از اموال خود را" وودوارد نوشت: در حق وتو پیام به شورای شهر در جولای 3.

به نادیده گرفتن وودوارد وتو پنج شورا هفت نفر باید رای در حمایت از قانون است.

زمانی که رسیده توسط سخنگوی-نقد و بررسی در روز دوشنبه هر سه از اعضای شورای شهر که رای علیه ممنوعیت – مایکل Cathchart کارن Stratton و بتسی Wilkerson – گفت: آنها را حفظ خواهد موقعیت خود را اگر ارائه شده با همین لایحه است.

اما Wilkerson روز دوشنبه گفت که او می تواند حمایت بان کی مون در این دستگاه آن است که اگر اجرا نشده تا بعد از شهر باز می شود یک مرکز پلیس حوزه در گوشه ای از دیوار خیابان و رودخانه خیابان که جای حوزه در وجهی مرکز در لبه شرقی مرکز شهر و کارکنان اضافی افسران.

"من احساس میکنم که ما نمی دهد کسب و کار یکی دیگر از ابزار در طول انتقال فاز" Wilkerson گفت.

سازش می تواند در قالب یک قطعنامه که تاخیر در اجرای قانون جدید تا 60 روز بعد از پلیس حوزه باز می شود و یا Dec. 1 هر کدام که می آید برای اولین بار. این قطعنامه را به رای دادن در همان جلسه این شورا رای به نادیده گرفتن وودوارد وتو.

این لایحه تدوین شد توسط اسپوکن شهرستان Councilwoman کیت برک که تقبیح استفاده از سر و صدا دستگاه به عنوان آسیب رساندن به رفاه رهگذران و غیر دوستانه به مرکز شهر بازدید کنندگان – و نه فقط کسانی که در ارتکاب جرم و یا اینکه مزاحم.

"من می توانم شنیدن این دستگاه ها و در واقع آنها از نظر جسمی من را به بیمار به معده من" برک گفت: در ماه گذشته.

او پیشنهاد ملاقات مقاومت از مرکز شهر ملک صاحبان و نمایندگان کسب و کار از جمله مرکز شهر اسپوکان مشارکت که استدلال ماشین آلات راه برای کسب و کار برای جلوگیری از رفتار سرکش و loitering در درب خانه خود.

قانون ممنوعیت استفاده از هر دستگاه "در نظر گرفته شده و منتشر می کنند به فضاهای عمومی یا درد آزار دهنده صدا با فرکانس بالا در نظر گرفته می شود قابل شنیدن تنها برای کودکان و بزرگسالان جوان" در یک مکان از راه حق.

آن را به این دستگاه به عنوان یک پشه است که یک نام تجاری تولید شده توسط حرکت, صدا, فن آوری, اما می توانست به هر دستگاه با همان تابع است.

یک کسب و کار گرفتار نقض قانون اول خواهد بود هشدار داد توسط پلیس و یا کد مامور اجرای. سپس رسمی اولین جرم خواهد بود عنوان کرد مدنی تخلف. دوم و سوم جرم خواهد هر دو متهم به بزه حمل جریمه از حداقل $500 و 700 دلار بود.

این شورا دارای 30 روز به تجدید نظر در این لایحه و تلاش برای نادیده گرفتن وودوارد وتو. اعضای شورای Stratton و Cathcart تردید به اعمال محدودیت در مرکز شهر کسب و کار.

Cathcart اشاره کرد که روز شنبه این شهر را به مرکز شهر برنامه ریزی شده پلیس حوزه هنوز برای باز کردن وجود دارد و باقی می ماند "بسیاری نگران صاحبان کسب و کار." او قصد ندارد به تغییر رای خود را.

استراتون نیز گفت: او را پایه های اصلی رای و احساس کردند که وجود دارد کافی همکاری با جامعه کسب و کار قبل از شورا رای دادن.

"من می دانم که این یک مشکل است و من می دانم که بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک, و من می دانم آن را سخت بر آنها را زمانی که آنها باید مردم حلق آویز کردن در اطراف خود کسب و کار است که نباید وجود داشته باشد" Stratton گفت.

برایان Coddington شهرستان گفت وودوارد خواهد بود علاقه مند در ارزیابی مجدد ممنوعیت دستگاه های جدید با حوزه باز می شود در اواخر این ماه.

"شما رو به حوزه زمان به کار و به نگه دارید قبل از اینکه شما می توانید ارزیابی آن" Coddington گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب