ویسکانسین جام رایدر موکول برای سپتامبر 2021

43 جام رایدر قرار بود بازی در پاییز امسال در سوت زدن تنگه در Kohler, Wis., موکول شده است برای 2021 به خاطر رما

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

43 جام رایدر قرار بود بازی در پاییز امسال در سوت زدن تنگه در Kohler, Wis., موکول شده است برای 2021 به خاطر رمان coronavirus همه گیر PGA آمریکا رایدر کاپ اروپا و PGA Tour چهارشنبه اعلام کرد.

آخرین بازی انجام شده در ایالات متحده در Hazeltine ملی در سال 2016 دوسالانه چالش میان آمریکا و اروپا بازیکنان موکول شده است برای سپتامبر. 21-26, 2021.

به همین ترتیب رئیس جمهور فنجان در ابتدا میله میله برای سپتامبر. 30-Oct. 3, 2021, در بلدرچین توخالی باشگاه در شارلوت, N. C. موکول شده است برای سپتامبر. 19-25, 2022.

تصمیم به برنامه ریزی مجدد جام رایدر بود و بر اساس راهنمایی از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و در رابطه با ایالت ویسکانسین و Sheboygan County با سلامت و رفاه همه درگیر به عنوان اولویت بالا.

"بر خلاف دیگر رویدادهای ورزشی مهم است که در بازی های موجود در استادیوم, ما تا به حال به تصمیم گیری در حال حاضر در مورد تاسیسات ساختمان به میزبانی 2020 جام رایدر در سوت زدن تنگه" PGA آمریکا مدیر عامل شرکت ست واو در بیانیه ای گفت. "روشن شد که از امروز پزشکی ما کارشناسان و مقامات دولتی در ویسکانسین نمی تواند ما را یقین است که انجام یک رویداد مسئولانه با هزاران نفر از تماشاگران در سپتامبر امکان پذیر خواهد بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن