ویسکانسین پنل تقسیم بر پستی رای دهندگان غایب برنامه

توسط تاد ریچموندMADISON, Wis. (AP) — ویسکانسین انتخابات با تاخیر یک شنبه تصمیم در مورد اینکه آیا به ایمیل abse

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

توسط تاد ریچموند

MADISON, Wis. (AP) — ویسکانسین انتخابات با تاخیر یک شنبه تصمیم در مورد اینکه آیا به ایمیل absentee ballot برنامه های کاربردی به رای دهندگان که نیست یک درخواست یک حرکت است که می تواند متحمل جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خشم او پس از تهدید به جلو و کمک های مالی از کشورهای دیگر اتخاذ کرده اند که اقدامات مشابه است.

دموکرات ها و جمهوری خواهان در ویسکانسین کمیسیون انتخابات تقسیم در چگونه بسیاری از مردم باید رای گیری برنامه های کاربردی. دموکرات ها در این کمیسیون می خواستم به ارسال رای گیری برنامه های کاربردی به 2.7 میلیون رای دهندگان Milwaukee Journal Sentinel گزارش شده است.

دین Knudson جمهوریخواه رئیس کمیسیون نشان داد پشتیبانی برای ارسال برنامه به برخی از رای دهندگان اما نه به عنوان بسیاری از رای دهندگان به دموکرات ها در پانل می خواهید.

"ما همه در هیئت مدیره با مفهوم" Knudson گفت. "ما با هم روی آن. من کاملا مطمئنم که ما خواهد شد." این کمیسیون از سه جمهوری خواهان و سه دموکرات دیدار دوباره در حدود یک هفته است.

کمیسیون کارکنان توصیه می شود هزینه های $2.1 میلیون از فدرال coronavirus امداد لایحه برای ارسال رای گیری برنامه های کاربردی به 2.7 میلیون رای دهنده.

پیشنهاد می آید دو روز پس از حامیان معلولان و اقلیت واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال درخواست یک قاضی به منظور آن است که کمیسیون ارسال غایب برنامه های کاربردی برای تمام رای دهندگان برای اطمینان از دولت را در ماه اوت اولیه و نوامبر انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود با خیال راحت در میان coronavirus بیماری همه گیر.

ویسکانسین قانونگذاران جمهوری خواه در زمان نقد سنگین برای امتناع از به تعویق انداختن یک آوریل 7 انتخابات که شامل ریاست جمهوری اولیه. حدود دو سوم از تمام برگه های رای ریخته شد غایب و کارکنان کمیسیون گفت: آنها انتظار می رود درخواست برای پاییز — که در آن مشارکت مردم بسیار بالاتر خواهد بود — را تنظیم یک رکورد دیگر. پستی برنامه های کاربردی به رای دهندگان کمک خواهد کرد تا افراد بیشتری شرکت کنند و انتخابات محلی کارمندان بیشتر منجر شود زمان این یادداشت گفت.

اما جمهوری خواهان ادعا می کنند که رای گیری از طریق پست رسیده است برای تقلب. روز دوشنبه ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel به تصویر کشیده است $20 میلیون مبارزه دموکراتیک تلاش برای گسترش پست الکترونیکی رای گیری به عنوان یک موضع اصولی برای حفاظت از حرمت رای گیری. ایران تحت کنترل آمریکا تا کنون متوقف دموکرات از الزامی گسترش ایمیل و رای گیری اولیه به عنوان بخشی از coronavirus امداد صورتحساب استدلال متحده باید قادر به تصمیم گیری خود به خود سیستم انتخابات. نبرد تا حد زیادی از نقل مکان به دادگاه با دموکرات تشکیل پرونده حداقل 15 دعاوی به زور متحده به گسترش برنامه های خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که رای گیری از طریق پست و منجر به بسیاری از مردم مصاحبه برگه های رای که جمهوری خواهان از دست خواهد داد در ماه نوامبر. رئیس جمهور توییتی در روز چهارشنبه که او خودداری بودجه فدرال برای میشیگان پس از دموکراتیک وزیر امور خارجه Jocelyn بنسون اعلام کرد که او ارسال خواهد absentee ballot برنامه های کاربردی برای هر رای دهنده در دولت است. او به دنبال آن است که با یک شبیه تهدید علیه نوادا است. که دولت جمهوری خواه وزیر امور خارجه با ارسال برگه های رای برای 9 ژوئن اولیه با یک قاضی فدرال برکت.

آن را بلافاصله روشن نیست چه بودجه تهمت ارجاع شد. کشورهای در حال پرداخت خود را برای انتخابات تغییرات از طریق coronavirus امداد صرف اقدامات رئیس جمهور امضا و به قانون است.

ویسکانسین کمیسیون سخنگوی رید Magney گفت: آن را در حال حاضر فدرال امداد پول در دست است. کمیسیون تقسیم به طور مساوی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها; یک کراوات رای به معنی پیشنهاد نتواند. Magney نمی بلافاصله در پاسخ به یک پیام درخواست در مورد اینکه آیا کمیسیون نگران شده بودند angering مغلوب ساختن پیشی جستن.

دولت آمریکا و رهبر اکثریت جمهوری خواه اسکات فیتزجرالد گفت: این پول باید به جای رفتن به سمت اجازه می دهد کارمندان محلی برای گسترش اولیه رای گیری ساعت و استخدام کارکنان بیشتر است.

"ویسکانسین به ثبت نام آنلاین-بهانه رایگان رای گیری غایب در اوایل شخص رای گیری و انتخابات بعد از ثبت نام آن را آسان تر برای رای دادن در ویسکانسین نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر. من اصرار کمیسیون به رد این پیشنهاد در شکل کنونی آن" فیتزجرالد در بیانیه ای گفت.

___

دنبال تاد ریچموند در توییتر در https://twitter.com/trichmond1



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن