چرا NBA بازگشت در حال حاضر احساس می کند مانند آن است که یک فصل دور

بازگشت به NBA است در نهایت آمدن به تمرکز برای ما. حداقل آن است برای من. دو ماه پس از ماوریکس کاهش یافته و به ی

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

بازگشت به NBA است در نهایت آمدن به تمرکز برای ما. حداقل آن است برای من. دو ماه پس از ماوریکس کاهش یافته و به یک پیروزی بیش از این قطعات در دالاس در مارس 11, NBA کمیسر آدم نقره ای دارای املای آنچه مورد نیاز است برای بازگشت. ماوریکس صاحب علامت کوبا در بالا از این وضعیت از همان ابتدا وزن در بیش از حد.

آن را فقط به من تلفن های موبایل مانند بازگشت است فصل آینده است.

که نه خود هدف است و قطعا هدف من. برای برخی از دلیل شما بیان هر گونه شک و تردید در مورد ورزش یا هر گونه نگرانی در مورد اهمیت جهانی همه گیر و برخی با عجله به متهم شما با بهره گیری از این خاموش شدن است. فراتر از نه اساسی این اختلال باعث شده است که در زندگی هر کس به عنوان کسی که می نویسد و مذاکرات در مورد ورزش برای زندگی باور من آن را انجام می دهند و بدون ورزش در حال بازی و انتظار صبورانه برای قسمت بعدی از "آخرین رقص" در شب یکشنبه است و به هیچ وجه به یک sportswriter.

ما یک مسابقه نسکار و گلف بازی این آخر هفته. ما باید استعماری در اینجا در یک ماه. هیچ چیز وجود دارد هر یک از ما می خواهید بیشتر نسبت به صحبت کردن در مورد بازگشت به NBA, NHL و دیرهنگام راه اندازی از MLB فصل در ماه جولای. من به ذکر است در صدف سرخ شده من لذت بردن از حداقل دو بار در هر سفر به والنسیا برای کابوی آموزش کمپ? بله, من فکر می کنم من.

کوبا گفت: از طریق ایمیل دوشنبه که آن همه پایین می آید به تست. تعداد زیادی از آن.

"هدف ما این است که به کارکنان همان حفاظت از کاخ سفید می دهد کارکنان خود" کوبا گفت. "همانطور که در حال حاضر این بدان معناست که به راحتی در دسترس تست که نیست یک گزینه برای ما در حال حاضر است."

ما از شنیدن این همه وقت که بیشتر تست های ساده تر تست بیشتر آزمایش دقیق و سریع تر آزمایش در راه هستند. احساس می کند مانند ما شده است که شنیدن آن را برای دو ماه. البته سریع تست برای آنتی بادی وجود داشته باشد اگر چه کسانی که نمی ارائه تصویر کامل شده اند و به عنوان ارائه بیش از حد بسیاری از منفی کاذب.

نقره در تماس با اتحادیه بازیکنان NBA که در آن او در زمان پرسش از مدیر اجرایی میشل رابرتز, کریس پاول و دیگران اطمینان داد: "ما نخواهد بود تست گرفتن از نیازمندان است."

تا آنجا که هواداران می خواهند بازی های خود را پشت آن خواهد بود یک نگاه وحشتناک اگر هر لیگ شد تست بدون علامت بازیکنان به طور منظم در حالی که شهروندان هستند گفت: آنها نیست بیمار به اندازه کافی برای دریافت یک آزمون. بنابراین ما باید برای رسیدن به آن نقطه اول. پس از آن می آید مجموعه ای از مشکلات.

پول. همیشه وجود دارد که موضوع پول در ورزش است. نقره گفت: بازیکنان "به CBA ساخته شده بود و نه برای طولانی بیماری همه گیر."

لیگ از دست داد مقدار زیادی از پول در آن مبارزه با چین در فصل قبل اما این چیزی بود نسبت به آنچه اتفاق افتاده است از ماه مارس 11. نقره ای صحبت می کرد در مورد بازی بدون هواداران در لاس وگاس و اورلاندو به عنوان عملی ترین راه حل برای بازگشت. او گفت: 40 درصد از لیگ درآمدمان از طرفداران. وکلا برای بازیکنان مبارزه خواهد کرد که تعداد و بازیکنان با قرارداد تضمین شده خواهد بلک در نظر گرفتن هر گونه کاهش در سال آینده و برخی از آن (اگر نه همه) را باید درهم را قبل از بازی می توانید رزومه.

نقره نیز گفت: هیچ تصمیم گیری ساخته شده در مورد زمان و نحوه بازگشت تا ماه ژوئن و احتمالا حتی تا اواسط این ماه. این صدا ممکن است مانند حداقل از نگرانی در حال حاضر, اما من فکر نمی کنم لیگ می خواهد به بازی خود را در کنفرانس نهایی و NBA نهایی در ماه سپتامبر یا اکتبر زمانی که NFL صاحب پنج شنبه, یکشنبه و دوشنبه شب ها و کالج فوتبال می کند بدجور به خوبی در روزهای شنبه. گمان می کنم که چیزی لیگ می تواند با زندگی می کنند برای یک سال اگر آن را به اتفاق می افتد.

اما کمیساریای تصویری تیره و تار و در حالی که او گفت که او انتظار ندارد به طور کامل قرنطینه کل لیگ در هتل او افزود که خطر خواهد بود بخشی از چشم انداز در آینده نزدیک. با عزم خود را برای پایان فصل به طور منظم است که مطرح شده یکی دیگر از ابرو برای من در یک موضوع داده شده است که محدود بحث است. این امر در هر دو NBA و NHL و تلاش خود را برای نتیجه گیری 82-بازی فصل.

اگر شما برای رزمندگان T-گرگ گاو نیکز Cavs پیستون اورلئانز یا Hawks شما هفت یا بیشتر بازی های حذفی موقعیت با 15-16 بازی بروید. به عبارت دیگر شما باید صفر احتمال ساخت برگشتی. ما خاصی است که هر کس در آن تیم (و یک تعداد انگشت شماری از تیم NHL که بیشتر بازیکنان در اروپا زندگی می کنند در حال حاضر) است تا برای سه هفته اردوی آموزشی و آخرین ماه از بازی فقط به جمع آوری نهایی یک پنجم از حقوق خود در این فصل?

در واقع رزمندگان, مربی, Steve Kerr گفت: اخیر زوم جلسه با بازیکنان احساس مانند یک فصل خروج از جلسه. "همه نوع فقط با فرض این است که آن را" کر گفت.

ما شنیده ام از برجسته بازیکنان بیس بال گفت: آنها تا به حال هیچ تمایل به جدا شده از خانواده خود را برای ماه ها و شما باید به فکر می کنم از آن خواهد شد همین کار را برای بازیکنان NBA که حذفی امید حذف شده است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در یک کلام مشکلات بسیاری هستند. وجود دارد مقدار کار انجام شود. امیدوارم نقره و معقول در ذهن بازیکنان جانبی می تواند رول تا آستین خود را رسیدن به یک راه حل که به نظر می رسد در حال حاضر غیر عملی و بازگشت به کار.

من فقط انتظار نداریم که آن را به اتفاق می افتد تا زمانی که tipoff برای 2020-21 فصل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن