Whitecaps' فصل رسما به پایان می رسد بدون تکرار عنوان

آن را در حدود 10 p. m. وقتی مینه سوتا Whitecaps دریافت کلمه است که آنها نمی خواهد رفتن به فرودگاه در اوایل صبح

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

آن را در حدود 10 p. m. وقتی مینه سوتا Whitecaps دریافت کلمه است که آنها نمی خواهد رفتن به فرودگاه در اوایل صبح روز بعد به عنوان برنامه ریزی شده. آن را مارس 11 روز ورزش جهان آغاز شده تعطیل در پاسخ به گسترش رمان coronavirus.

برای وایت کپس که معنای آنها را نمی توان در سفر به بوستون برای دفاع از زنان ملی هاکی لیگ در Isobel نهایی جام حذفی.

این NWHL به تعویق افتاد آن قهرمانی بازی در مارس 12 و اینکه آیا آن را می توان در همه شده بود تا در هوا تا روز جمعه زمانی که لیگ رسما لغو آن بازی مسابقات قهرمانی. این ناامید کننده به پایان فصل برای Whitecaps بودند که به دنبال تکرار عنوان پس از اتمام دوم در به طور منظم فصل جدول رده بندی.

"ما یک روز به دور از بازی است که فقط آن را صدمه دیده است که بسیار بیشتر" وایت کپس ستاره Allie Thunstrom گفت. "و پس از آن به عنوان دوره این بیماری همه گیر در رفته است و دیدن تاثیر آن را در جامعه و هر چیز دیگری شما تقریبا نوع از آن را دیدم آیند. اما آن را قطعا هنوز هم واقعا ناامید کننده است."

Thunstrom را به تازگی آزمایش مثبت برای coronavirus و مبارزه COVID-19. دیدن آن از نزدیک led Thunstrom به درک که بازی به احتمال زیاد نمی تواند امکان پذیر است.

اگر لیگ تا به حال شده به دنبال در برخی از بازگشت-به-گزینه های بازی بازیکنان را که مورد نیاز حدود شش تا هشت هفته برای آماده سازی Thunstrom گفت: به هیچ کدام اند اسکیت. و با بازیکنان در یک سال قرارداد, همه چیز سخت تر شد بعد آنها تحت فشار قرار دادند به تابستان است.

که زخم ترک لیگ با هیچ چاره ای اما برای اینکه یک تماس نهایی پس از بیش از دو ماه انتظار.

"من فکر می کنم در اعماق ما می دانستیم که این نوع ممکن نیست فقط برای ایمنی و بهداشت, و من فکر می کنم آن را بیش از حد سخت را برای برنامه ریزی چرا که هیچ کس واقعا نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد و این که مهم ترین بخش" co-مربی رندا Engelhart گفت.

اما این باعث نمی شود آن را نیش هر کمتر است.

Whitecaps برنده Isobel جام حذفی فصل گذشته خود را برای اولین بار در NWHL بودند و به خوبی موقعیت دفاع از این عنوان. رهبری Thunstrom که تا به حال در لیگ پیشرو 24 اهداف میان 36 امتیاز Whitecaps پایان فصل به طور منظم 17-5-2.

"ما تا به حال چنین فصل و نه قادر به قرار دادن یک علامت تعجب بر روی آن و یا واقعا هر بسته آن هم از نوع برگ شما فقط كمي احساس پوچی در داخل" Thunstrom گفت.

در حال حاضر این تیم تبدیل توجه خود را به فصل آینده است. تیم در حال حاضر آغاز شده امضای بازیکنان به معاملات و امید است که توسط اتحادیه تنظیم شده است به بازگشت در اواسط ماه نوامبر همه گیر خواهد فروکش کرده و به نقطه ای که آنها قادر خواهد بود به بازی یک بازی بدون تغییر فصل.

Whitecaps بازی بازی های خانگی خود را در TRIA یخ بازی در مرکز شهر سنت پل.

"من می دانم (بازیکنان) در حال نا امید, اما من حدس می زنم وجود دارد بیشتر چیزهای مهم در زندگی, بنابراین در حال حاضر آن را به بعد برای فصل آینده و شروع به ساخت و ایجاد امیدوارم خوب دیگر فصل" Engelhart گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن