`هنگامی که آن را متوقف کند؟' مقتول مرد در خانواده باعث می شود گریان درخواست

توسط RUSS به bynum و کیت BRUMBACKآتلانتا (AP) — شفاعت از طریق غم و اندوه و اشک دوشنبه, خانواده از یک مرد سیاه

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

توسط RUSS به bynum و کیت BRUMBACK

آتلانتا (AP) —

شفاعت از طریق غم و اندوه و اشک دوشنبه, خانواده از یک مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس آتلانتا خارج از مواد غذایی سریع درایو-از طریق نام در اعتراض به خودداری از خشونت و خواستار تغییر در سیستم عدالت کیفری برای جلوگیری از این مرگ و میر.

کالبد شکافی متوجه شد که 27 ساله Rayshard بروکس بود گلوله در اواخر یکشنبه توسط یک افسر تلاش برای دستگیری او برای اینکه مست در پشت چرخ از اتومبیل خود را. بروکس سعی به فرار پس از کشتی با افسران و گرفتن یک تیزر از یکی از آنها.

"نه تنها ما صدمه دیده ما عصبانی هستند" گفت: Chassidy ایوانز بروکس' خواهر زاده. "هنگامی که آن را متوقف کند ؟ ما نه تنها شفاعت برای عدالت است. ما در حال التماس برای تغییر."

حدود 20 بروکس' فرزندان و خواهر و برادر و عموزاده و دیگر اعضای خانواده sobbed آشکارا در یک کنفرانس خبری به بیش از 1000 نفر جمع شده بودند دور نیست برای یک NAACP-led اعتراض در خارج از گرجستان کاپیتول.

قتل است شعلهور تظاهرات در آتلانتا که فوران در پی جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس. وندی رستوران که در آن بروکس به ضرب گلوله کشته شد بود سوزانده بیش از آخر هفته.

ایوانز گفت: هیچ دلیلی برای وجود دارد او را عمو "به ضرب گلوله کشته شد مانند سطل زباله در خیابان برای به خواب رفتن در یک درایو از طریق."

"Rayshard یک خانواده که او را دوست دارد که با کمال میل می آیند و او را به طوری که او در اینجا خواهد بود امروز با ما," او گفت:.

بستگان توصیف بروکس به عنوان یک پدر سه دختر و یک فرزند خوانده که به لبخند روشن و یک قلب بزرگ و دوست داشتنی به رقص است. او دختر بزرگش آموخته پدرش کشته شد در حالی که جشن خود را در هشتمین جشن تولد با کیک و دوستان با پوشیدن یک لباس خاص او به عنوان منتظر بروکس به او اسکیت گفت: Justin Miller, وکیل خانواده.

"وجود ندارد عدالت است که می تواند همیشه من را خوشحال احساس در مورد آنچه که انجام شده است" گفت: Tomika میلر بروکس' بیوه است. "من هرگز نمی تواند شوهر من به عقب. ... من هرگز نمی توانید بگویید که من دختر او را در آینده به شما اسکیت یا برای درس شنا."

او پرسید: آن نشان دادن در خیابان ها به "نگه داشتن اعتراض صلح آمیز" گفت: "ما می خواهیم به نگه داشتن نام خود را مثبت و بزرگ است."

NAACP اعتراض صورت گرفت به عنوان قانونگذاران بازگشت به کار بعد از سه ماه coronavirus shutdown.

چند قانونگذاران دموکرات پیوست معترضان و نیروهای گرجستان به تصویب نفرت-جرایم قانون را به عنوان به خوبی به عنوان یک تخته سنگ از دیگر اصلاحات از جمله لغو دولت شهروند را بازداشت و ایستاده خود زمین ، رهبران جمهوری خواه به عقب رانده در برابر اقدام سریع.

مورگان دادلی, 18, قلم کار برای پیوستن به کنگره تظاهرات پس از کار خود را نگه داشته و او را از پیوستن به قبل از آتلانتا تظاهرات در پی فلوید مرگ است. به عنوان کسانی که تظاهرات آغاز به مردن او گفت: او می ترسید پیام از دست رفته خواهد بود.

"من گفتم:" شما می دانید چه, این یک روند است. این یک مشکل واقعی است که ما با آن روبرو هستیم,'" گفت: Dudley, که سیاه و سفید است. "بنابراین من به نام از کار به اینجا امروز."

افسر گرت Rolfe که اخراج این عکس که به کشته شدن بروکس اخراج شده و دیگری افسر در صحنه Devin برازنان شده است قرار داده شده در اداری وظیفه. رئیس پلیس اریکا سپر استعفا داد و یک روز پس از تیراندازی.

Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت که او امیدوار است برای تصمیم گیری توسط midweek که آیا برای شارژ هر کدام از افسران. گرجستان اداره بررسی قرار گرفت مسئول بررسی است.

بروکس ضرب گلوله کشته شد پلیس نامیده می شدند در میان شکایات که یک ماشین بود مسدود کردن درایو از طریق خط. یک افسر در بر داشت بروکس خواب در ماشین.

تصویری از دو افسر' دوربین های بدن و فاصله نصب دوربین در موبایل خود را نشان داد بروکس همکاری بیش از 40 دقیقه گفتن آنها او تا به حال یک زن و شوهر از نوشیدنی در حالی که جشن تولد دختر خود و رضایت به نفس تست.

این ویدئو نشان می دهد بروکس' سطح الکل در 0.108 درصد — بالاتر از گرجستان حد قانونی 0.08. زمانی که یکی از افسران حرکت به دستبند او بروکس در تلاش برای اجرا و ماموران او را به زمین. بروکس منازعه برازنان را تیزر و شروع به در حال اجرا دوباره.

فیلم از یک وندی دوربین های امنیتی نشان داد بروکس به نوبه خود و نقطه یک شی در یکی از افسران آتش باز می شود.

"همانطور که من به دنبال او تبدیل شده و شروع به شلیک تیزر در" Rolfe گفته سرپرست پس از تیراندازی در یک ضبط مکالمه. "او قطعا انجام آن شلیک در من حداقل یک بار."

مجلس گرجستان رهبر اقلیت باب Trammell یک دموکرات ها گفت: "مجمع عمومی به نوبه خود یک گوش ناشنوا به گریه که اتفاق می افتد در سراسر گرجستان و در سراسر کشور خواهد بود غم انگیز فرصت از دست رفته و یک dereliction از مسئولیت است."

___

به bynum گزارش از ساوانا ، AP نویسنده بن Nadler در آتلانتا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب