واشنگتن ساکنان را تهدید پس از نامگذاری کسب و کار باز به تجمع اعتراضی در کنگره برای سلب coronavirus تعطیلی - Sat, 09 May 2020 PST

المپیا – به عنوان تظاهر کنندگان در واشنگتن اقامت-صفحه اصلی جهت سرعت جدید کروناویروس همگرا شنبه در کنگره پردیس

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

المپیا – به عنوان تظاهر کنندگان در واشنگتن اقامت-صفحه اصلی جهت سرعت جدید کروناویروس همگرا شنبه در کنگره پردیس به دوباره در اعتراض به محدودیت ها و مخالفت گرفته تا به نوبه خود تیره تر آنلاین.

دو Facebook صفحات در طول هفته گذشته ارسال شده نام ایمیل و شماره تلفن از ساکنان دولت که شکایت کرده بود به دولت در مورد کسب و کار اتهام نقض رژیم صهیونیستی. جی Inslee اقامت-صفحه اصلی سفارش. برخی از شاکیان می گویند Facebook posts تولید شده اند تهدید خشونت و آزار و اذیت در برابر آنها.

یک گروه انتشار اسامی واشنگتن سه Percenters است ترویج اقامت-صفحه اصلی تظاهرات و یکی از رهبران آن سخن گفت در روز شنبه تظاهرات.

در آن Facebook صفحه راست از خود توصیف "خدا ترس میهن پرستان" تا به حال این پیام: "می خواهم به دله دزدی در همسایه خود را? انتظار نداریم که برای مخفی کردن در پشت سر شما (sic) صفحه نمایش کامپیوتر." با پیام گروه ارائه یک لینک به یک صفحه گسترده شامل نام و اطلاعات تماس از افرادی که گزارش به دولت است.

تجمع در مخالفت با ماندن در خانه سفارش و در برابر هدایت دولت فدرال و مقامات بهداشت عمومی روز شنبه تجمع درو حدود 1500 نفر با توجه به واشنگتن گشت. که کمتر از بیش از 2000 که با حضور در یک شبیه تظاهرات ماه گذشته.

این تظاهرات به عنوان دولت و مقامات بهداشتی گزارش در مجموع 16,674 تایید موارد COVID-19 از جمله 921 مرگ و میر از شنبه. در سراسر کشور بیش از 77,000 که مردم از این ویروس با توجه به آمار و ارقام شنبه توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری.

به واشنگتن دیده می شود یک کلید اندازه گیری – نرخ انتقال از COVID-19 – گرفتن کمی بدتر با توجه به اعداد از Bellevue-موسسه بر اساس بیماری مدلسازی (IDM).

IDM داده ها نشان داده است که پیش بینی عفونت رای – برآورد که چگونه بسیاری از مردم یک فرد مبتلا به این ویروس در آلوده – کمی افزایش یافته است. این افزایش در واشنگتن غربی و در شهرستان کینگ و همچنین در شرق واشنگتن با توجه به داده ها.

شخصی اطلاعات تماس ارسال شده آنلاین از افرادی که تا به حال گزارش کسب و کار به طور بالقوه نقض coronavirus محدودیت – که منجر به تهدید علیه برخی از -- به احتمال زیاد به دست آمده از طریق عمومی-ثبت درخواست به دولت با توجه به چلسی هاجسون سخنگوی واشنگتن مشترک مرکز اطلاعات است که کمک به هماهنگی دولت همه گیر پاسخ.

"چند نفر از افراد ساخته شده افشای درخواست برای شکایت که به ثبت تاریخ" هاجسون نوشت: در یک ایمیل. "این لیست به احتمال زیاد تولید شده و به اشتراک گذاشته شده توسط یکی از این افراد است."

هاجسون گفت: دولت گرفته و مراحل را به پاک کردن در وب فرم که شکایت منوط به انتشار عمومی. "افراد نیز ممکن است ارائه شکایت ناشناس," او اضافه شده است.

یک زن در لیست مشترک توسط واشنگتن سه Percenters گفت که او به سرعت رو تهدید ایمیل ها و پیام های تلفن. که زندگی در شهرستان کینگ و خواسته نمی شود شناسایی به دلیل تهدید به ایمنی گزارش شده بود یک کسب و کار او گفت که او بر این باور بود که عامل نادرست با وجود Inslee اقامت-صفحه اصلی سفارش.

او فرستاده سیاتل تایمز یک پیام صوتی که او گفته بود در سمت چپ بر روی تلفن خود را. یک مرد می گوید: "شما رو 48 ساعت برای دریافت (expletive) از واشنگتن یا من در آینده برای شما و عزیزان شما." یکی دیگر از تماس گیرنده یک زن در سمت چپ یک پیام صوتی گفتن او "من امیدوارم که شما چوک در (expletive) virus."

زن گفت که او تا به حال شده است غافل او اطلاعات تماس خواهد بود. "البته من هرگز ارائه یک شکایت با دولت تا به حال من شناخته شده اطلاعات شخصی من خواهد بود با توجه به افرادی که استفاده از آن برای حمله به من است. من فقط در تلاش بود که یک شهروند خوب," او گفت: در یک ایمیل. او افزود که FBI تماس خود را در مورد تهدیدات.

فرد دیگری گفت: از دریافت "اذیت و آزار متن پیام دادن پیام های متنی, ایمیل های آزار." که فرد افزود: "من نا امید دولت نیست انجام یک کار بهتر از حفاظت از حریم خصوصی ما و برای ساخت آن روشن است که ما اطلاعات خصوصی عمومی تبدیل خواهد شد اگر ما با ارائه گزارش."

مت مارشال, یک رهبر با واشنگتن سه Percenters دفاع از Facebook پست گفت: اطلاعات ثبت عمومی و در حال حاضر آنلاین نوشته شده که این گروه به اشتراک گذاشته شده آن است.

با توجه به اقامت-صفحه اصلی سفارش "ما به اندازه کافی صاحبان کسب و کار که در حال رفتن زیر و آنها می خواهند از حق قانونی خود را به صورت خود متهم" مارشال در مصاحبه ای گفت: در روز شنبه تظاهرات کردند.

مارشال گفت که او نمی پوشی تهدید اما اگر مردم در حال رفتن به اتهامات در مورد کسب و کار به دولت "آنها نیاز به ایستادن در پشت خود کلمه است."

لیندسی Schubiner از کشورهای غربی مرکز گفت: "این اصلا تعجب آور" است که مردم را در پیدا کردن و تماس ساکنان نام آنلاین.

"این قطعا یک تهدید تاکتیک" گفت: Schubiner مدیر برنامه در پرتلند-بر اساس غیر انتفاعی است که به ترویج نژادی و اجتماعی و عدالت اقتصادی.

یک Facebook گروهی به نام دوباره باز ایالت واشنگتن است که به ترویج شنبه, تظاهرات همچنین یک لیست از شاکیان. برخی از اعضای واکنش نشان داد و با خوشحالی به دریدن.

"Snitches متعلق در خندق" یک مرد نوشت.

"آه از این رو معروف سریع و مردم تهدید به مرگ کمی سخت است اما من شرط می بندم که آنها آن را انجام نمی دوباره!" یکی دیگر اضافه شده است.

بازگشایی واشنگتن توصیف خود را به عنوان ساکنان دولت مخالف Inslee را "اقدامات خلاف قانون اساسی در پاسخ به این هیستری جمعی از COVID-19."

در مورد پیام کارگردانی در واشنگتن ساکنان Brionna Aho یک سخنگوی لوی سارنوالی گفته است که به طور بالقوه یک تخلف از قانون به تهدید و یا آزار و اذیت مردم است.

"رفتار یک فرد با استفاده از اطلاعات یک رکورد در برابر کسی که موضوع این رکورد را باید مورد بررسی حقایق خاص و تحت بيهوشی عمومی و مدنی و یا کیفری و قوانین حاکم بر تهدید و یا آزار و اذیت" Aho نوشت: در یک ایمیل. "بسته به حقایق آن خواهد بود خصوصی ماده مدنی یا کیفری ماده منوط به اجرای قانون محلی است."

در حالی که برخی از واشنگتن باید با صدای بلند اعتراض به محدودیت های اعمال شده در محل های کار و گردهمایی های اجتماعی و نظر سنجی ها نشان داده اند که اکثر ساکنان تایید Inslee را از دست داده و همه گیر. یک Elway تحقیقات نظرسنجی از 405 رای دهندگان انجام 18-21 مارس برای آنلاین اخبار سایت Crosscut یافت 75 درصد امتیاز فرماندار عملکرد مثبت.

در روز شنبه رالی مارشال, سه Percenter رهبر گفت: جمعیت مورد رای گیری ابتکار عمل برای پیاده سازی محدودیت مدت برای دولت و مقامات منتخب. مارشال نیز اعلام کرد یک اجرا در برابر خانه رهبر جمهوریخواهان J. T. فروردین از Yelm.

تشکر. مت حاوی یک اسپوکین ولی مجلس به حالت تعلیق در سال گذشته از ایران با خانه های پارلمانی پس از خانه-سفارش تحقیقات نشان او برنامه ریزی شده و در شرکت های داخلی با تروریسم به رهبری جمعیت در شعار "آزادی است و درمان است."

تشکر. جیم والش, R-آبردین به نام برای مقاومت به یک دولت برنامه ای برای ردیابی تماس های که یک فرد آلوده تا به حال به حد بالقوه جدید شیوع COVID-19. والش گفت: رویکرد "یک لغزش به پایین که شیب لغزنده بردگی."

جوی گیبسون رهبر جناح راست گروه Patriot نماز به نام پلیس گفت: آنها را به یک انتخاب که آیا برای اجرای ماندن-صفحه اصلی قوانین. "اگر شما در اجرای قانون و شما تصمیم به شکستن قانون اساسی ... شما دیگر اجرای قانون شما یک یاغی" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب