وال استریت رالی زوم بالاتر پس از تعجب دست آوردن شغل

توسط استن چو و دامیان J. TROISEسهام عجله بالاتر جمعه پس از یک مقدار بهتر از حد انتظار گزارش بازار کار ایالات م

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

توسط استن چو و دامیان J. TROISE

سهام عجله بالاتر جمعه پس از یک مقدار بهتر از حد انتظار گزارش بازار کار ایالات متحده به دیوار خیابان های اخیر تجمع شات دیگری از آدرنالین.

S&P 500 بود تا 2.6% پس از دولت گفت که ایالات متحده کارفرمایان اضافه شدن 2.5 میلیون نفر از کارگران خود اشتغال در ماه گذشته. اقتصاددانان انتظار داشتند که آنها را به جای اسلش یکی دیگر از 8 میلیون شغل در میان رکود اقتصادی ناشی از کروناویروس و خاموش شدن ناگهانی در محل قرار داده برای جلوگیری از آن.

در حالی که اقتصاددانان هشدار داد که آن را فقط یک ماه از داده ها و خطرات بسیاری هنوز loom در جاده های طولانی برای بهبودی کامل این گزارش به برخی از اعتبار به خوشبینی ساختمان در میان سهام سرمایه گذاران که اقتصاد می تواند صعود از آن زمان سوراخ نسبتا به سرعت. که امید است یک دلیل بزرگ برای بهتر از 40 درصد رالی برای S&P 500 از اواخر ماه مارس است.

S&P 500 در حال حاضر به کمتر از 6 درصد از آن رکورد در ماه فوریه پس از پایین بودن نزدیک به 34 درصد در اوایل سال جاری زمانی که رکود اقتصادی نگران بودند به اوج رسید.

"به نظر می رسد روند شفا در جریان است در بازار کار و به نظر می رسد مانند آن را اتفاق می افتد زودتر از انتظار" گفت: Todd لویناشتاین سهام استراتژی اجرایی از بانک های خصوصی در اتحادیه بانک. "به نظر می رسد بدترین پشت سر ما."

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 873 امتیاز یا 3.3% در 27,155 به عنوان 11:11 a. m. به وقت شرق و نزدک بود تا 1.9%.

عملکرد 10 ساله خزانه داری بزرگنمایی تا 0.92% از 0.82% اواخر پنج شنبه. این منطقه از بازار خیلی زودتر از سهام به دادن هشدار در مورد آینده ویرانی اقتصادی از شیوع کروناویروس. آن را تا به حال نیز نمایش بسیار احتیاط بیشتری نسبت به سهام شده است.

در حال حاضر 10 سال عملکرد نزدیک به بالاترین سطح خود از اواخر ماه مارس است. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد قدرت و تورم است.

سهام خود را آغاز کرد تجمع عظیم در اواخر ماه مارس پس از فدرال رزرو به نجات آمد با وعده های بسیار زیاد در کمک به حفظ بازارهای در حال اجرا هموار. کاپیتول هیل همچنین توافق کردند که بی سابقه مقدار کمک برای اقتصاد است. اقدامات کمک به متقاعد کردن سرمایه گذاران که بدترین سناریو تمام عیار بحران مالی شد ،

اخیرا آن بوده است و امیدوار است که رشد اقتصادی می تواند رزومه برای اقتصاد به عنوان متحده در سراسر کشور و کشورهای جهان استراحت مستند محدودیت به معنای به سرعت گسترش ویروس. حتی به عنوان وحشتناک و داده های تاریخی در ادامه به در آمده در بازار کار و اقتصاد, سهام تا حد زیادی انعطاف پذیر باقی مانده در صعود.

اگر خوشبینی خود ثابت می شود درست نمی شود آن را اولین بار. در گذشته رکود در بازار سهام در طول تاریخ ضربه خود را به پایین و رو به ماه قبل از اقتصاد است. چرا که سرمایه گذاران در حال تنظیم قیمت سهام در حال حاضر به جایی که آنها سود شرکت عنوان ماه به آینده است.

پس از بحران مالی سهام خود را ضربه پایین در مارس 2009 به عنوان مثال. بود که سه ماه قبل از رکود اقتصادی به پایان رسید به گفته اداره ملی تحقیقات اقتصادی. همچنین در هفت ماه قبل از بیکاری نرخ تعیین شده در اوج بود.

تحلیلگران و اقتصاددانان هشدار می دهند هر چند که بهبودی کامل است که هنوز هم یک راه طولانی به دور است. نرخ بیکاری هنوز هم بالاتر از 13.3 درصد است که نزدیک به چهار برابر بالاتر از جایی که آن را در آغاز سال ،

بزرگترین تهدید است که به احتمال زیاد موج دوم ممکن است از coronavirus عفونت است که می تواند از خط خارج همه بهبود و فشار دولت برای سفت کردن در مستند سفارشات. افزایش تنش بین ایالات متحده و چین نیز افزایش نگرانی ها در مورد از سرگیری در جنگ تجاری بین دو اقتصاد بزرگ در حالی که برخی از سرمایه گذاران نگران volatiltiy است که می تواند ایجاد شده توسط این سقوط انتخابات در ایالات متحده.

سرمایه گذاران در روز جمعه ادامه اخیر خود روند با تمرکز بیشتر بر روی شرکت هایی که بیشترین سود را از رشد اقتصادی به جای آن که قبلا بوده است برندگان در ضعیف stay-در-خانه اقتصاد است.

کوچکتر سهام تا به حال این بازار بزرگترین دستاوردهای به عنوان آنها به طور معمول انجام دهید زمانی که انتظارات برای اقتصاد در حال افزایش است. راسل 2000 کوچک-کلاه سهام شروع به پریدن کرد 4.9%.

در میان بزرگترین سهام انرژی تولید کنندگان و بانک ها و شرکت های صنعتی بودند پریدن به بزرگترین دستاوردهای. سود خود را تمایل به بسیار نزدیک به قدرت اقتصاد است.

مربوط به سفر شرکت ها نیز قوی پس از سهام خود را کردم تا در اوایل شیوع نگرانی است که هیچ کس می خواهم به پرواز و یا رفتن بر روی یک کشتی کروز برای مدت زمان طولانی. ماموران امنیتی به نمایش 391,882 مردم در ایالات متحده به فرودگاه در روز پنج شنبه بیشتر از مارس 22. در طول دو سال گذشته کاهش را تعدیل به 85 درصد از 96 درصد در اواسط ماه آوریل است.

خطوط هوایی آمریکا شروع به پریدن کرد 20.5%, ضمیمه حتی سود بیشتر بر روی آن 41.1% افزایش یک روز قبل از زمانی که در آن اعلام کرد پرواز بیشتر از آن به طور منظم ایالات متحده برنامه در یک شرط بندی که آگهی را بازگشت به آسمان.

نروژی کروز خط افزایش 21 درصد و ایالات متحده هواپیمایی پرید 16.3%.

خرده فروشان و صاحبان مراکز خرید رسید در امیدوار است که مردم نیز ممکن است سر به محصور فروشگاه. کول افزود 14.6 درصد و Simon Property Group افزایش 18.9%.

برخی از سهام که تا به حال بوده است steadiest در اوایل سال جاری زمانی که سرمایه گذاران در جستجوی stay-at-home برندگان در همین حال بودند عقب مانده و بازار است.

شل فن آوری تضعیف 15.6% حتی اگر آن را گزارش داد نتایج بهتری برای آخرین سه ماهه از وال استریت انتظار می رود.

Netflix بکشد که مشترک رول دارای عقاید با مردم hunkering را در خانه نزدیک بود به تخت. Clorox که مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب شده پاک کردن قفسه پایین بود 3.7%.

بازارهای سهام آسیا و اروپا نیز افزایش یافت. شاخص CAC 40 در فرانسه شروع به پریدن کرد 3.25 کرد و شاخص DAX بازگشت 2.8% و FTSE 100 لندن اضافه شده 1.8%.

در ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن افزایش یافت 0.7 درصد هانگ سنگ در هنگ کنگ افزایش یافت 1.4 درصد و کره جنوبی Kospi اضافه 1.4%.

معیار آمریکا نفت خام با افزایش 4.7 ٪ به $39.17 در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد افزود: 4.9 ٪ به $41.95 در هر بشکه رسید.

___

AP کسب و کار نویسنده دیوید Koenig کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن