Verizon می پیوندد آگهی تحریم Facebook بیش از نفرت محتوا - سه شنبه, 25 Jun 2020 PST

سان فرانسیسکو — Verizon در حال پیوستن به افزایش جنبش به سیفون تبلیغات دور از Facebook در تلاش برای فشار شرکت ب

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

سان فرانسیسکو — Verizon در حال پیوستن به افزایش جنبش به سیفون تبلیغات دور از Facebook در تلاش برای فشار شرکت به انجام بیشتر برای جلوگیری از نژادپرستانه و خشونت آمیز از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بر روی آن سرویس شبکه های اجتماعی.

این تصمیم اعلام کرد که روز شنبه توسط یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی است که بخشی از تحریم سازمان حقوق مدنی و دیگر گروه های حمایت در زیر پاره ای از "#StopHateforProfit." این اعتراض موجب شده توسط ماه گذشته به قتل جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, پلیس, قرار است به گذشته از طریق جولای.

"ما باید دقیق محتوای سیاست در جای خود و تحمل صفر زمانی که آنها نقض ما اقدام" مستقر در نیویورک Verizon در بیانیه ای گفت. "ما در حال توقف تبلیغات ما تا زمانی Facebook می توانید ایجاد یک راه حل قابل قبول است که باعث می شود ما راحت است."

Verizon اشاره کرد که آن را قبلا متوقف شده تبلیغات در محبوب دیگر مقصدهای آنلاین مانند گوگل و یوتیوب سرویس ویدئو زمانی که این احساس آن تبلیغات ممکن است به نظر می رسد در کنار محتوای مغایر با ارزش های شرکت.

در خود بیانیه Facebook اجرایی کارولین Everson گفت: شرکت محترم Verizon تصمیم و متعهد به پاکسازی نفرت محتوا از خدمات آن است.

"گفتگوهای ما با بازاریابان و سازمانهای مدافع حقوق مدنی در مورد چگونه ما می تواند یک نیروی خوب" گفت: Everson, معاون رئیس جمهور, از Facebook جهانی کسب و کار ،

دیگر تبلیغ که متعهد به ماندن کردن Facebook و دیگر شرکت خدمات مانند Instagram شامل سه دنده در فضای باز شرکت های پاتاگونیا صورت شمال و اری.

حس مشترک یکی از تحریم سازمان گفت: شرکت های دیگر که باید به توافق برسند به "مکث" را Facebook تبلیغات شامل خرده فروش Eddie Bauer, وب سایت, ساز مرورگر موزیلا و و یک استودیوی فیلم Magnolia Pictures.

تحریم در تئوری می تواند خرج کردن Facebook سود از این شرکت باعث می شود بسیاری از پول خود را از تبلیغات هدفمند در منافع است که بیش از 2 میلیارد سهم مردم در آن خدمات مختلف. سرمایه گذاران تا کنون به نظر نمی رسد نگران است که هر چند.

سهام در این شرکت مستقر در منلو پارک کالیفرنیا ضربه تمام زمان بالا $245.19 در اوایل این هفته و در میانهی شب به طور چشمگیری کاهش یافته است. سهام بسته پنج شنبه در $235.68.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب