ما زن و شوهر, منتظر 2 1/2 ماه در مستند به بازدید Pompeii - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

شهر پمپی ایتالیا – یک زوج آمریکایی منتظر یک عمر به علاوه 2 1/2 ماه برای بازدید از ویرانه های باستانی پمپی با ه

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

شهر پمپی ایتالیا – یک زوج آمریکایی منتظر یک عمر به علاوه 2 1/2 ماه برای بازدید از ویرانه های باستانی پمپی با هم.

کالین و ماروین Hewson و بازنشستگان از منطقه دیترویت, میشیگان شد اولین بار در خط زمانی که سایت باستان شناسی بازگشایی برای عموم شنبه پس ایتالیا coronavirus مستند. خود را طولانی تاخیر بازدید دربسته در محیط بعید ماجراجویی بود که رشته آنها در مدرن پمپی کوچک توریستی شهر از اوایل ماه مارس.

"ما شده اند صبورانه در انتظار پس از آن به صورت ویرانه برای باز کردن" کالین Hewson گفت: به عنوان زن و شوهر فرصتی برای قدم زدن از طریق خرابه های روم شهر نابود شده در A. D. 79 توسط یک فوران آتشفشانی, trailed توسط روزنامه نگاران گرفتن نقطه عطف دیگری در ایتالیا بازگشایی.

"در اینجا ما هستند و ما در نهایت آن را در داخل. آن را تنها در زمان 2 1/2 ماه" ماروین Hewson اضافه شده است.

برای Hewsons دیدن پمپئی بود به برجسته از سفر جشن 75 سالگرد تولد خود 30th سالگرد عروسی. ماروین Hewson یک تاریخچه چرم گاومیش سفر کرده بود یک بار در حالی که خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده در دهه 1960 و همیشه قول داد به عقب بر گردیم; سفر بود که همسرش را هدیه به او.

این زن و شوهر وارد رم در 5 مارس برای تعطیلات از طول عمر اولین بار در خارج از کشور. در آن زمان آنها ساخته شده آن را به دروازه های شهر پمپی چند روز بعد, توریستی محبوب سایت بسته شد و ایتالیا تحت مستند با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر است که شکست بیش از 500 مایل به شمال.

تلاش به کتاب پرواز شکست خورده و آنها استعفا داد و خود را به زندگی تحت مستند. در ایالات متحده خود را در چهار فرزندان آرام زمانی که آنها متوجه شدم پدر و مادر خود را به دور از کانون ایتالیا شیوع ویروس و در محلی خوب دست.

"ما ساخته شده یک ارتباط با ما Airbnb میزبان خانواده" کالین, 63, گفت:. میزبان ترجمه اخبار برای او و شوهر او و کمک به نگه داشتن آنها را مشغول آماده سازی آنها را با چیدن پرتقال و لیمو از درختان در نزدیکی مجتمع مسکونی که در آن آنها می ماند و آموزش آنها را به limoncello.

"این کمک به عبور زمان" ماروین گفت.

تحت مستند آنها کاهش یافت و به یک روال پیاده روی بیش از 7000 مراحل بعد اغلب به یک فروشگاه مواد غذایی در نزدیکی سایت باستان شناسی که مجاز به نشستن روی نیمکت و زل زل نگاه کردن بر ویرانه های "آرزوی ما می تواند در داخل" کالین Hewson گفت. در تمام این هفته "ما ایتالیایی هرگز بهتر" او پکتیا میباشد و آنها را با استفاده از پانتومیم برای برقراری ارتباط چیزهایی که آنها به دنبال در فروشگاه مواد غذایی.

زن و شوهر ترک شهر پمپی در روز سه شنبه برای رم جایی که آنها برنامه ریزی شده به صرف چند روز گشت و گذار قبل از بازگشت به خانه به میشیگان در طولانی گذشته است. پس از ایتالیا با محدودیت در حرکت اند کاسته خود Airbnb میزبان رانده است و زن و شوهر به ساحل Amalfi ابراز تعجب در عدم ترافیک.

زن و شوهر گفت: آنها احساس خوش شانس توانسته اند به صرف این مستند در یک محیط زیبا. از خود مشاع در پشت بام, زن و شوهر می توانید ببینید Mt. Vesuvius به یک طرف و جزیره کاپری دیگر.

"ما در املاک و مستغلات. این امر می تواند یک رویا" ماروین گفت. "ما ذخیره مقدار زیادی از پول را به همه فروشگاه ها بسته شد. ما واقعا به فکر آینده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن