ایالات متحده مسلمانان سعی کنید به تعادل عید مراسم با ویروس نگرانی - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

با نماز جماعت و یا جمع های خانوادگی Salsabiel Mujovic شده است نگران است که این ماه را عید فطر جشن کم رنگ خواهد

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

با نماز جماعت و یا جمع های خانوادگی Salsabiel Mujovic شده است نگران است که این ماه را عید فطر جشن کم رنگ خواهد شد. هنوز هم او را مصمم به خانه تشویق تعطیلات میان coronavirus دل تنگی.

خانواده او نمی توانند به مسجد بروند اما 29 ساله نیوجرسی ساکن خریداری لباس های جدید برای خودش و دخترش. آنها در حال دعا کردن در خانه و داشتن یک خانواده جلسه عکس. بچه ها تزئین کوکی ها در یک مجازی جمع آوری و بادکنک با پول و یا آب نبات داخل یک پیچ و تاب و سنت به کودکان پول نقد هدیه برای مناسبت.

"ما در حال استفاده, فقط می خواهم به راحتی رفتن و دیدن خانواده اما در حال حاضر آن را فقط مانند وجود دارد خیلی ترس و اضطراب," او گفت:. رشد "من همیشه دوست داشتم عید. ... آن را مانند یک کریسمس برای مسلمان."

مانند Mujovic بسیاری از مسلمانان در امریکا در حال مرور متعادل مذهبی و اجتماعی مراسم با نگرانی بیش از این ویروس به عنوان آنها به دنبال راه هایی برای جذب عید روح این آخر هفته.

عید فطر — جشن شکستن سریع نشانه پایان ماه رمضان که مسلمانان پرهیز از مواد غذایی و نوشیدنی از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب است. درست مثل آنها در ماه رمضان بسیاری از آنها با توسل به در خانه عبادت و با تکیه بر تکنولوژی به صورت آنلاین گردهمایی موعظه و, در حال حاضر, عید, سرگرمی.

در این سال برخی از اکثریت مسلمان کشور را افزایش محدودیت برای تعطیلات است که به طور سنتی به معنی خانواده بازديد گروه گردش و نمازگزاران جاری شدن سیل در مساجد و یا پر کردن فضاهای عمومی.

عید نماز به طور معمول جذب به خصوص جمعیت زیادی. این شورای فقه آمریکای شمالی و بدن از علمای تشویق مسلمانان به انجام نماز عید در خانه.

"ما نمی خواهیم به تجمعات و جماعت" شیخ یاسر قاضی که آماده شورای فتوا و یا مذهبی حکم در مصاحبه ای گفت:. "ما باید سعی کنید به نگه داشتن روح عید زنده است حتی اگر آن را فقط در خانه های ما حتی اگر ما فقط تزئین خانه های ما و لباس ما بهترین برای هر یک از دیگر."

قاضی ساکن محقق در شرق Plano مرکز اسلامی در تگزاس بوده است "هراس" ارائه یک عید خطبه پخش آنلاین با هیچ نمازگزاران.

"این رفتن به بسیار عجیب و غریب به لباس در لباس عید و رفتن به یک جای خالی و به ارائه خطبه به خالی تسهیلات," او گفت: قبل از شروع تعطیلات. "این رفتن به بسیار دلسرد کننده است."

اما او گفت: این تصمیم عاقلانه است.

حتی به عنوان محدودیت را کاسته مسجد است که هنوز هم بسته به نمازگزاران گفت. مانند چند نفر دیگر آن است که برگزاری یک درایو عید مراسم با خیال راحت به توزیع هزاران کیسه از شیرینی و موضوعات به کودکان در اتومبیل.

در حالی که برخی از آنها مشتاق برای مساجد را دوباره باز قاضی گفت: "ما نمی خواهیم به یک مجرا برای این وضعیت تشدید. ما نیاز به فکر می کنم منطقی و نه احساسی."

شمال تگزاس ائمه شورای که او یک عضو توصیه کرده است مساجد بسته باقی می ماند. او گفت که او انتظار می رود اکثر مساجد به ماندن به روی عموم بسته شده هر چند او نگرانی در مورد کوچکتر مساجد دوباره باز کردن.

در فلوریدا مرکز اسلامی Osceola County, مسجد تقوا است برگزاری نماز عید در خارج از منزل در پارکینگ اجتماعی فاصله قوانین در محل.

دستورالعمل های نوشته شده آنلاین شامل نمازگزاران آوردن خود نماز, فرش, پوشیدن اجباری ماسک و دعا در کنار اتومبیل خود را در حالی که ماندن حداقل شش فوت از هم جدا. شرکت کنندگان گفت: به آغوش گرفتن و یا لرزش دست و گوش دادن به موعظه از اتومبیل های خود را.

"عید مهم است اما مهم تر این است که سلامت مردم گفت:" مولانا عبدالرحمان پاتل امام. "ما شده ایم گرفتن بسیاری از اقدامات احتیاطی" و اقدام "عواطف یا احساسات عاطفی," او گفت:, و اضافه کردن آنها شده اند مشاوره با سلامت و مقامات دیگر است.

عمده یعقوب رویز عمده دولت در اوسکلوا شهرستان کلانتر, گفت که او و کلانتر ملاقات با پاتل قبل از جشن.

"آنها می خواستند به چیزی و آنها احساس مهم بود اما آنها می خواستند به انجام آن را با تقریبا برکت و هدایت کلانتر و کلانتر" او گفت:. "همه در این توافق که آن را به چیزی که میخوام موفق برای آنها است."

جامعه مسلمان در شهرستان "شده است بسیار پذیرا و فعال در تضمین این که آنها در حفظ و دستورالعمل های ایمنی" او گفت:.

مسجد تقوا نماز برای مردان تنها مسجد گفت: با استناد به "محدودیت." برنامه ای برای مردان-تنها نماز اعلام کرد حداقل یکی دیگر مسجد باعث اعتراض برخی از مورد به استثنای زنان است. برای مسجد بازاریان تصمیم به شامل فقط مردان در نظر گرفته شد به دلیل داشتن خانواده با هم را کنترل جمعیت سخت تر پاتل گفت.

در میشیگان, میشیگان جامعه مسلمان شورای سازماندهی تلویزیونی عید مراسم است. آن را شامل عید, خطبه سلام از محلی مقامات منتخب و اعضای جوامع مسلمان. "مردم را در خانه از دیدن هر یک از دیگر به جای جمع در اعداد بزرگ" گفت: رئیس شورای Mahmoud Al-Hadidi.

"این فقط به نگه داشتن مردم متصل," او گفت:, و اضافه کرد که "ما در حال تلاش برای جلوگیری از هر گونه گسترش coronavirus."

به طور معمول عید است تمام روز جشن با اجتماعات بزرگ بیش از وعده های غذایی و یک کارناوال برای بچه ها گفت. "عید بزرگ چیزی که در اینجا."

در نیوجرسی در تعطیلات نو Mujovic و دو تن از دختران او پیوست و دوستان و دیگران آنلاین برای تزئین کوکی ها. فشردن شکر و تخم مرغ و گسترش آن در کوکی ها به شکل فانوس رمضان یا هجی کردن کلمه "عید" دختران متوقف به لیسیدن انگشتان دست خود را و یا جویدن در رفتار است.

به عنوان کودکان دست تکان دادند, squealed و نشان داد تولیدات خود را در آن شروع به احساس می کنم مثل عید برای Mujovic. "این خوب بود از دیدن چهره های شاد," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب