دوقلوها پیوست در سر جدا در واتیکان اطفال بیمارستان

رم — پزشکان در واتیکان را در بيمارستان گفت: آنها با موفقیت از هم جدا دوقلوی بهم چسبيده که جمجمه بودند ذوب back

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

رم — پزشکان در واتیکان را در بيمارستان گفت: آنها با موفقیت از هم جدا دوقلوی بهم چسبيده که جمجمه بودند ذوب back-to-back, یک عمل جراحی بسیار نادر است به همان اندازه نادر مادرزادی نقص است.

این دوقلوها Ervina و Prefina Bangalo بودند متولد 29 ژوئن 2018 در امبایکی, جمهوری آفریقای مرکزی با سر خود را متصل و به اشتراک گذاری بحرانی رگ های خونی اطراف مغز خود را. چنین مواردی از دوقلوی بهم چسبيده رخ می دهد یک بار در هر 2 میلیون تولد و یا پس.

این Bambino Gesu اطفال بیمارستان است که واتیکان متعلق به اما در عمل در ایتالیایی نظام سلامت آورده دوقلوها و مادر خود را به ایتالیا به زودی پس از تولد خود را. این بیمارستان گفت: کودکان نوپا در حال نقاهت به خوبی یک ماه پس از سوم و جدایی قطعی عمل جراحی در تاریخ 5 ژوئن.

ویدئو منتشر شده توسط بیمارستان نشان داد که دختران همراه با تکان دادن به موسیقی از تخت خود را کف زدن و نگه داشتن نشانگر و همچنین جشن تولد دوم خود را در آغوش مادر به عنوان کارکنان بیمارستان خواند "تولدت مبارک" به آنها در ایتالیایی.

هدف اصلی این عمل جراحی بود "برای به دست آوردن جدایی نادر با دختران در شرایط ایده آل. بنابراین هدف ما به خودمان بود بسیار بلند پروازانه و ما همه چیز را برای رسیدن به آن" دکتر کارلو Marras رئیس اطفال جراحی مغز و اعصاب در Bambino Gesu گفت.

Marras رهبری تیم است که کار را برای نزدیک به دو سال برنامه ریزی و اجرای این جدایی.

در یک کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام نتیجه از خواهران' عمل جراحی Marras گفت: پیش بینی بود "این دختران می تواند یک زندگی عادی" پس از یک فاز توانبخشی.

شده اند وجود دارد جدایی موفقیت آمیز عمل جراحی در گذشته از دوقلوها پیوست در سر اما بسیاری شده اند برای دوقلوها که سر شد ذوب شده به صورت عمودی در بالا. Ervina و Previna جمجمه ملحق شدند, بازگشت به عقب در آنچه که به عنوان شناخته شده "مجموع خلفی craniopagus."

ساخته شده است که این عمل جراحی به خصوص به چالش کشیدن پس از پشت سر است که به مراتب مهم تر محل برای تامین خون به مغز و زهکشی خون از آن گفت: دکتر جسی تیلور رئیس بخش جراحی پلاستیک در بیمارستان کودکان فیلادلفیا است که شرکت در برخی از جدایی جراحی.

"این یکی از آن تنظیمات که من فکر می کنم بسیاری از مراکز زمانی که آنها آن را می گویند "شما می دانید, ما مطمئن هستیم که این می تواند انجام شود با خیال راحت'" تیلور گفت. "وریدی زهکشی گرایش به اصلی محدود کردن گام برای تفکیک" در دوقلوها متصل در پشت سر.

او گفت: در معمولی جدایی جراحی پزشکان می تواند "قرض" برخی از رگ های خونی را به هر دو. "اما وقتی که می آید به پشت سر, شما لازم نیست که مقدار زیادی از اتاق تکان دادن برای قرض گرفتن رگ" تیلور توضیح داد.

Marras گفت که در واقع پیچیده ترین جنبه از Bangalo دوقلوها' جدایی بود که به هر کودک مستقل وریدی سیستم های زهکشی — روش آغاز شد که با دو عمل جراحی در ماه های مه و ژوئن 2019. فینال 18 ساعت جراحی ماه گذشته به لحاظ جسمی جداگانه آنها را درگیر یک تیم از 30 پزشکان و پرستاران که ساخته شده با استفاده از 3-D تصویربرداری و neurosimulators.

قبل از عمل جراحی جداسازی اعضای واتیکان بیمارستان کارکنان به دختران آینه به طوری که آنها می توانید ببینید یک دیگر. آنها می دانستند چه هر یک از دیگر مانند صدا اما آینه به آنها کمک کرد کاردانی حالات چهره با شخصیت خود را و برای تلفن های موبایل Marras گفت.

"این یک تجربه بود که فقط حرفه ای, اما بالاتر از همه انسان: به فکر می کنم که شما در چیزی است که ما تا به حال تنها تصور, با تمام امکانات از شکست است. آن لحظه جادویی. موجود شگفت انگیزی است," او گفت:.

Marras گفت: تنها یک وجود دارد که قبلا شناخته شده مورد جدایی دوقلوهای بهم چسبيده در پشت سر انجام در ایالات متحده در طول 1980s. او گفت: نتیجه در این مورد ضعیف بود.

او با اشاره به سال 1987 عمل جراحی در دانشگاه جانز هاپکینز توسط یک تیم به رهبری توسط Dr. Ben Carson, که در حال حاضر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مسکن ، هر دو دوقلو های جدی رنج می برد مشکلات عصبی; همراه با فشار داستان از سال 1989 دو سال پس از عمل جراحی گفت: یکی از پسران بود و در حالت رویشی و دیگر شديد تأخیر رشد.

در مورد خواهر از جمهوری آفریقای مرکزی Marras گفت: دختران تا کنون دچار هیچ عصبی آسیب برساند.

دوقلوها' مادر, قاقم Nzotto پاک اشک از چشم او به عنوان او به تماشای یک ویدیو تهیه شده توسط بیمارستان از دوقلوها' قبل و بعد از جدایی خود را. Nzotto گفت که او هرگز به مدرسه رفت اما امیدوار است دخترش را مطالعه برای تبدیل شدن به پزشکان.

"این یک شادی که من می توانید ببینید من با اجرا و بازی مانند دیگر کودکان است. ممکن است آنها فردا مطالعه و یادگیری برای تبدیل شدن به پزشکان برای نجات کودکان دیگر از این جهان," او گفت: از طریق یک مترجم.

مادر تشکر کرد Marras بیمارستان رئیس جمهور و پاپ فرانسیس که بازدید آفریقای مرکزی پایتخت از بانجی در سال 2015 و پس از به شدت حمایت Bambino Gesu همکاری با اطفال بیمارستان وجود دارد.

Nzotto گفت: او همچنین امیدوار است که فرانسیس در حال حاضر تعمید او ،

بیمارستان رئیس جمهور Mariella آلفردو ملاقات کرده بود دوقلوها به زودی پس از آنها متولد شدند در طول سفر به آفریقای مرکزی شد و نیروی محرکه آوردن آنها به رم و دیدن اگر آنها می تواند جدا شود.

او گفت: تصمیم به انجام این کار ایجاد شده اخلاقی و اقتصادی پرسش از آنجا که هزینه از 1 میلیون یورو (1.1 میلیون دلار) برای پرداخت در درجه اول توسط بیمارستان بنیاد می توانست صرف کمتر مخاطره آمیز روش های که ممکن است بهره برده اند بیشتر از کودکان است.

اما آلفردو گفت: "زمانی که شما پیدا کردن یک زندگی است که می تواند ذخیره شده و شما باید آن را ذخیره کنید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن