اعتماد یک موضوع را با صدها نفر از NHLers محدود برای تورنتو و ادمونتون در طول همه گیر

NHL کمیسر گری Bettman در زمان جرم به این مفهوم است که این لیگ تیم ها و یا بازیکنان ممکن است رعایت و یا ممکن اس

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

NHL کمیسر گری Bettman در زمان جرم به این مفهوم است که این لیگ تیم ها و یا بازیکنان ممکن است رعایت و یا ممکن است سعی کنید به فرار از این COVID-19 پروتکل خواهد شد که بخشی جدایی ناپذیر به برگزاری پلی آف جام استنلی در تورنتو ادمونتون.

قابل توجه هر بازیکنی که تست مثبت باید خود منزوی و جدا شدن از فعالیت های تیم تا زمانی که تلقی از coronavirus.

"من فکر می کنم سوال — نه به فشار بر روی آن بیش از حد سخت — فرض یک سطح از نادرستی و عدم صداقت (که ما) و مردم ما خدمت خواهد رد قاطعانه," Bettman گفت: در طول یک شنبه ویدئو کنفرانس تماس بگیرید. "واقعیت این است که همه ما و همه ما در خدمت درک اهمیت و جدیت از آنچه که ما در حال برخورد با.

"و من فکر نمی کنم کسی در حال رفتن به می خواهید به درگیر در بازی با, حقیقت, حقایق و واقعیت از آنچه که همه ما در برخورد با."

Bettman معاون کمیسر لایحه دالی سیتی, بازیکنان,' انجمن سر همین Fehr و دستیار ویژه سابق بازیکن متیو اشنایدر مونتاژ به صورت ویدئو کنفرانس به مشتری جلب کردن خود را دو دستاورد: یک توافق جمعی همراه با یک بازگشت-به-بازی بازی رئوس مطالب را در اردوگاه های آموزشی دوشنبه 24 تیم و جام استنلی در حال حاضر برای grabs.

این پروتکل یک دلیل بزرگ چرا دولت استانی و فدرال اجازه می دهد این مسابقات در همه تیم ها داده می شود معافیت از 14 روز در قرنطینه قوانین که در غیر این صورت اعمال می شود زمانی که کسی عبور از مرز به کانادا. یک بازیکن که تست مثبت می دهد یا علائم این ویروس مسری باید جدا از هر کس دیگری تا زمانی که عبور دو آزمون به عنوان به خوبی به عنوان یک پزشک ارزیابی.

در وسط یک بیماری همه گیر با بیش از 600 بازیکن و تیم مقامات مجموعه به فرود در تورنتو و به تعداد مساوی در ادمونتون اعتماد یک موضوع است.

NHLers معروف برای پخش از طریق صدمات و پنهان کردن بیماری با جام استنلی در خط. پزشکان و دیگر ناظران را سوال که آیا تیم و لیگ و حتی خود پیروی از پروتکل های وقتی که می آید به تشخیص ضربات مغزی است.

"اگر تکان مغزی شدند مسری من فکر می کنم بازیکنان را احساس متفاوت در مورد آن گفت:" اشنایدر. "و من فکر می کنم بچه ها قطعا درک این مفهوم است که اگر آنها صادقانه با علائم و یا چگونه آنها ممکن است احساس کنند که آنها قرار داده و کل تیم خود در معرض خطر است."

NHL مقامات به تازگی اعلام کرد 35 بازیکن تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 بدون هر گونه اطلاعات بیشتر و آنها قصد ندارم به انتشار نام هر کسی که تست مثبت رفتن به جلو. آنها همچنین خودداری از اعلام هر گونه آسیب در پلی آف به ماسک مورد اینکه آیا بازیکنان COVID-19 یا برخی از بیماری های دیگر.

"من فکر می کنم منافع پزشکی و حفظ حریم خصوصی مهم هستند و ما قصد داریم برای حفاظت از آنها" گفت: دالی.

شهردار تورنتو جان حزب محافظه کار گفت که او تا به حال "سطح بالایی از خوش بینی آنها را دنبال پروتکل های. من فکر می کنم که آنها هم می دانند که اگر آنها نمی, کل مسابقات می تواند از هم جدا. تاپیک های زیادی در معرض خطر در اینجا است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

آیا شما فکر می کنم آن را دشوار خواهد بود برای به اجرا درآوردن COVID-19 پروتکل ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن