مغلوب ساختن پیشی جستن اورژانس قدرت نگرانی برخی از سناتورهای کارشناسان حقوقی

واشنگتن — روز او اعلام COVID-19 همه گیر ملی اضطراری رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته مرموز بدون مقدمه س

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

واشنگتن — روز او اعلام COVID-19 همه گیر ملی اضطراری رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته مرموز بدون مقدمه سخن گفتن.

"من حق را به انجام بسیاری از چیزهایی است که مردم حتی نمی دانم در مورد او گفت:" در کاخ سفید است.

تهمت نبود فقط crowing. ده ها تن از قانونی مقامات در دسترس برای هر رئیس جمهور هنگامی که شرایط اضطراری ملی اعلام می کنند. آنها به ندرت استفاده می شود اما مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه گذشته خراشیده کارشناسان حقوقی و دیگران زمانی که او ادعا — به اشتباه — که او را "کل" اقتدار بیش از فرمانداران در کاهش COVID-19 دستورالعمل.

که باعث شد 10 سناتور به نگاه چگونه جارو تهمت معتقد است اورژانس قدرت هستند.

آنها خواسته اند برای دیدن این اداره ریاست جمهوری اقدام اضطراری اسناد یا PEADs. کمی شناخته شده در اسناد طبقه بندی شده هستند و اساسا برنامه ریزی مقالات.

اسناد و مدارک را نمی دهد رئیس جمهور اختیارات فراتر از آنچه در قانون اساسی است. اما آنها طرح آنچه که قدرت از یک رئیس جمهور معتقد است که قانون اساسی به او برای مقابله با شرایط اضطراری ملی. سناتور فکر می کنم این اسناد که آنها ارائه یک پنجره به این که چگونه کاخ سفید تفسیر ریاست جمهوری اورژانس قدرت.

"کسی نیاز به نگاهی به این چیزها" سناتور. Angus King, I-مین گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "این یک مورد که در آن رئیس جمهور می تواند اعلام اضطراری و سپس بگو:" به دلیل وجود شرایط اضطراری من می تواند انجام این کار این و این.'"

پادشاه هفت دموکرات و جمهوری خواه با ارسال نامه ای در اواخر ماه گذشته به اقدام ملی هوش مدیر ریچارد Grenell درخواست به جریان در هر موجود PEADs. سناتور. Patrick Leahy, D-Vt., نوشت: شبیه نامه ای به دادستان کل ویلیام Barr و کاخ سفید مشاور پت Cipollone.

"این نگرانی وجود دارد که می تواند اقدامات صورت گرفته که نقض حقوق فردی در قانون اساسی" از جمله محدود کردن فرایند به دلیل غیر منطقی جستجو و تشنج و برگزاری افراد بدون علت ،

"من صرفا گمانه زنی. ممکن است که ما این اسناد و هیچ چیز نامطلوب خود را کنترل و توازن و از همه چیز بالاتر از هیئت مدیره و معقول است."

جاشوا Geltzer بازدید استاد حقوق در دانشگاه جورج تاون گفت: وجود یک فشار یک نگاهی به این اسناد به دلیل وجود افزایش بی اعتمادی برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تفسیرهای حقوقی در راه او دیده نشده در طول عمر خود.

شایع مثال بود مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم سال گذشته به اعلام وضعیت امنیتی در امتداد مرز ایالات متحده و مکزیک ملی اضطراری است. که تصمیم به او اجازه داد تا به تا $3.6 میلیارد دلار از پروژه های ساخت و ساز برای تامین مالی ساخت و ساز فراتر از مایل است که قانونگذاران بوده است مایل به صندوق. مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت skirted اقتدار کنگره که توسط قانون قدرت به صرف پول در این کشور کیف پول.

"من نگرانی در مورد چیزهای دیگر او ممکن است تماس اضطراری" Geltzer گفت. "من فکر می کنم در اطراف انتخابات خود را در ماه نوامبر — که در آن وجود دارد به نظر می رسد تعداد زیادی از پتانسیل برای فساد و با این رئیس جمهور."

قانونگذاران ساخته شده درخواست خود را تنها چند روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده خود را شگفت انگیز ادعا در مارس 13 که او تا به حال قدرت به زور متحده به بازگشایی برای کسب و کار در میان همه گیر.

"وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت است که مجموع" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت, باعث واکنش شدید از برخی از فرمانداران و کارشناسان حقوقی. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد توییتی که در حالی که برخی از مردم می گویند این فرمانداران نه رئیس جمهور تصمیم "اجازه دهید آن را به طور کامل درک که این نادرست است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بعد از عقب نشینی در ادعا خود را از "مجموع" اقتدار و توافق است که دست بالا در تصمیم گیری زمانی که به پایان خود مستندات. اما آن را فقط از یک رئیس جمهور است که کشش موجود قانونی مقامات "اگر نه فراتر از آن خود را به نقطه شکستن" گفت: Stephen Vladeck یک استاد حقوق در دانشگاه تگزاس.

سوال در مورد تهمت را PEADs رفت بدون جواب توسط وزارت دادگستری, شورای امنیت ملی و دفتر مدیر اطلاعات ملی.

الیزابت Goitein مدیر شرکت ملی امنیت برنامه در Brennan Center for Justice در دانشگاه نیویورک قانون گفت: PEADs شده اند موضوع را به کنگره نظارت برای چند دهه. او تخمین می زند که 50 تا 60 از این اسناد که شامل پیش نویس اعلامیه اجرایی سفارشات و قانون پیشنهادی است که می تواند به سرعت به معرفی "ادعا گسترده ریاست جمهوری اقتدار" در شرایط اضطراری ملی.

او گفت: دولت آیزنهاور بود PEADs میدهد و چگونه آن را ممکن است پاسخ به امکان اتحاد جماهیر شوروی حمله هسته ای. با توجه به Brennan Center PEADs صادر شده تا از طریق 1970s شامل بازداشت شهروندان آمریکایی مظنون بودن subversives, ضمانت جستجو و تشنج و تحمیل حکومت نظامی.

"یک دادگستری تفاهم نامه از لیندون جانسون دولت مورد بحث ریاست جمهوری در یک اقدام اضطراری سند که در اعمال سانسور در اخبار فرستاده شده در خارج از کشور" Goitein نوشت: در یک op-ed با وکیل اندرو بویل منتشر شده در ماه گذشته در نیویورک تایمز.

"این یادداشت اشاره می کند که در حالی که هیچ 'بیان اقتدار قانونی وجود دارد برای چنین اندازه گیری آن می توان استدلال کرد که این اقدامات خواهد بود قانونی در پی ویرانگر حمله هسته ای بر اساس شرایط رئیس جمهور در قانون اساسی قدرت برای حفظ امنیت ملی است."'

Goitein گفت: "او به ویژه به نگرانی در مورد هر گونه سفارشات به استقرار نظامی از جمله رزمی قانون است.

"شما می توانید تصور کنید در یک وضعیت که در آن او (تهمت) مهندسین یک بحران است که منجر به خشونت خانگی که پس از آن تبدیل به یک بهانه برای رزمی قانون" گفت: Goitein اصرار می کند که او را به سادگی بازی کردن بدترین سناریو مورد.

او گفت: او شگفتی اگر PEAD ترسیم مراحل می تواند رئيس جمهور را برای پاسخ به یک حمله سایبری جدی. آیا رئیس جمهور به شدت تفسیر قانون ارتباطات از راه دور و تلنگر اینترنتی سوئیچ کشتن و یا جلوگیری داخلی ترافیک اینترنت? او می پرسد.

بابی Chesney, دانشیار دین در دانشگاه تگزاس مدرسه از قانون گفت: برخی از ترس ها ممکن است اغراق آمیز به دلیل در حالی که تهمت می سازد کردن کاف اظهارات مقامات فراتر از روسای جمهور گذشته او لزوما دنبال کنید تا با عمل است.

می گوید: Chesney: "اقدامات خود را مطابقت ندارد شعارهای همیشه — و یا حتی اغلب."

___

این داستان درست شده است با حذف Goitein نقل قول آغاز "آنچه که من نگران ..." به خاطر یک سوء تفاهم بیش از متن آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن