خزانه SBA انتشار اطلاعات در 660,000 وام کسب و کار کوچک - Mon, 06 Jul 2020 PST

واشنگتن - مدیریت کسب و کار کوچک منتشر شد اطلاعات دوشنبه در مورد حدود 700,000 وام های صادر شده به عنوان بخشی از

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

واشنگتن - مدیریت کسب و کار کوچک منتشر شد اطلاعات دوشنبه در مورد حدود 700,000 وام های صادر شده به عنوان بخشی از دولت فدرال $660 میلیارد چک حفاظت برنامه پس از راه اندازی آن در اوایل ماه آوریل.

افشای شامل نام 660,000 کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیر انتفاعی است که با دریافت حداقل 150.000 دلار در بودجه بیشترین جزئیات و در عین حال در یکی از بزرگترین محرک اقتصادی بسته تا کنون ایجاد شده توسط دولت فدرال است.

داده ها نشان می دهد دولت صادر $521 میلیارد وام با میانگین اندازه وام از $107,000. خزانه داری و SBA مقامات می گویند این برنامه کمک کرد حمایت حدود 51 میلیون شغل با توجه به گزارش خود از اطلاعات ارائه شده توسط وام گیرندگان. آنها گفتند که حساب 84 ٪ از تمام کارکنان شاغل در کسب و کارهای کوچک بر اساس داده های سرشماری.

حدود نیمی از این پول را به کارفرمایان در پنج صنایع. مراقبت های بهداشتی و کمک های اجتماعی صنعت دریافت 12.9 درصد از پول; 12.7% رفت و به خدمات فنی و حرفه ای; 12.4% رفت و به ساخت و ساز; 10.3% رفت و به ساخت; و 8.1% رفت به هتل ها و رستوران ها و دیگر مهمان نوازی و خدمات مواد غذایی کارفرمایان.

تا کنون آمار منتشر شده تنها شامل اطلاعات در حدود 15 ٪ از تمام 4.9 میلیون وام صادر شده است. پس از یک سری از اظهارات متناقض مسئولین در مورد چه خواهد بود منتشر SBA نکردن نام از وام گیرندگان وام از $150,000 یا کمتر که به احتمال زیاد رنگی ترین تنها مالکان و پیمانکاران مستقل.

ایده پشت این برنامه بخشی از 2 تریلیون دلار مراقبت در عمل اقتصادی و قانون شد و به سرعت تحویل پول به کارگران در کسب و کار با کمتر از 500 کارمند به نگه داشتن آنها را متصل به شغل خود تا زمانی که همه گیر میآوردند ، کارفرمایان اعمال شده از طریق بانک های خود را که به تایید وام و ارسال آنها را به SBA برای تصویب نهایی است.

اقتصاددانان در سراسر طیف سیاسی را ستوده اند برنامه برای سرعت disbursing صدها میلیارد دلار برای کوچک کسب و کار و کارکنان خود را که کارشناسان می گویند به احتمال زیاد سوار نرخ بیکاری از رکورد.

اما این برنامه نیز مواجه انتقاد در ابتدا اجازه می دهد صدها نفر از بزرگ به خوبی با حروف بزرگ شرکت برای دریافت بودجه به عنوان به خوبی به عنوان در حال تغییر است و گاهی اوقات متناقض قوانین صادر شده توسط وزارت خزانه داری و SBA. داد و ستد عمومی زنجیره ای در اوایل رسید و میلیون ها باعث بیش از 30 میلیارد دلار به بازگشت به دولت پس از دولت محکوم خوبی با حروف بزرگ شرکت برای گرفتن بودجه.

مقامات دولت کاهش یافته است به صحبت در مورد داده ها.

"ما فکر می کنم ما انجام داده ایم خوب کار نشان می دهد که کسانی که نمی خواهید به قادر به دیدار با گواهینامه باید بازگشت پول گفت:" یک مقام ارشد دولت, رسمی, زبان, به شرط ناشناس ماندن به دنبال اجرایی قوانین برای انتشار اطلاعات است.

قرض گرفتن از این برنامه کاهش پیدا کرده است و به شدت با وجود کنگره و مقامات در وزارت خزانه داری و SBA بارها و بارها شل شدن قوانین اجازه می دهد تا شرکت های بیشتری به دریافت وجوه و ساخت آن را آسان تر برای وام گیرندگان که وام بخشیده و تبدیل به کمک های مالی را بیشتر می باشد.

این سازمان همچنین از دست رفته مهلت به انتشار اطلاعات سه شنبه به عنوان برنامه ریزی شده.

"ما واقعا در تلاش برای بررسی صحت داده ها و فقط آن را پاک کردن. ما می خواستیم تا مطمئن شوید که آن را به عنوان دقیق که ممکن است گفت:" مقام ارشد دولت رسمی.

"ما می خواستیم تا مطمئن شوید که همه چیز روشن بود و سازمان یافته" گفت: یکی دیگر از مقامات ارشد دولت رسمی.

کنگره با تصویب قانون در این هفته تمدید مهلت به درخواست از طریق Aug. 8 و با توجه به چگونه بهترین برای re-هدف پول است که در سمت چپ است. حدود 130 میلیارد دلار باقی مانده در این برنامه و برنامه های دولت برای انتشار اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه که پس از مهلت.

سوال در مورد کی و چگونه داده می شود منتشر شده همواره حاضر این برنامه تقریبا از زمان راه اندازی آن در اوایل ماه آوریل. SBA منتشر کرده است اسامی وام گیرندگان و مقدار وام خود را که قدمت آن به سال 1991 برای بسیاری از دریافت کنندگان آژانس 7(یک) برنامه وام که در آن PPP از مد افتاده بود. آژانس همچنین به اطلاع وام گیرندگان در PPP فرم درخواست که نام وام گیرندگان خواهد بود "به طور خودکار" منتشر شده است.

اما دولت در عدم انتشار اطلاعات در مورد وام به آنها صادر شد باعث شد 11 اخبار سازمان از جمله واشنگتن پست, به فایل, آزادی اطلاعات, قانون طرح دعوی در دادگاه به دنبال کسب و کار نام و مقدار وام برای همه PPP گیرندگان. SBA بازرس عمومی نیز در بر داشت ممکن است که این سازمان موفق به اولویت بندی اقلیت و زنان متعلق به کسب و کار به عنوان کنگره در نظر گرفته شده زمانی که آنها شروع به اجرای مراقبت عمل می کنند.

دولت شفافیت طرفداران و گفت: باید دسترسی به اطلاعات دقیق در مورد هر وام ارائه شده با بودجه دولت است.

"این کاملا به اندازه کافی نیست ... با گروه بندی مقدار وام [به محدوده] ما هنوز هم برای رفتن به این نوع از اطلاعات را به اطمینان حاصل شود که پول رفتن به حق مردم" دانیل برایان مدیر اجرایی پروژه های غیر انتفاعی در نظارت دولت گفت: زمانی که SBA اعلام کرد افشای آن برنامه.

اطلاعات در مورد وام به تاریخ است و به احتمال زیاد برای کمک به سیاستگذاران به عنوان آنها در نظر بگیرید چگونه به سادگی مرحله بعدی محرک. سوال نیز باقی می ماند در مورد اینکه آیا مالیات دهندگان حمایت وام به کوچکترین کسب و کار و کسانی که احساس بحران اقتصادی به شدت بیشتر به عنوان قانون مورد نیاز به وام گیرندگان به نشان می دهد هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها تا به حال شده صدمه با این بیماری همه گیر.

یک مطالعه انجام شده توسط اداره ملی تحقیقات اقتصادی بر اساس یک زودتر محدود مجموعه داده ها نشان داد که توزیع جغرافیایی از بودجه وام نمی مرتبط با بخش هایی از جامعه کسب و کار که نزدیک ترین مبتلا به کوروناویروس.

دیگر کسب و کار است که با دریافت بودجه در اوایل حال به کردند و یا اخراج کارکنان برای بار دوم به عنوان افزایش عفونت در بین نیروهای ایالات متحده دور جدیدی از کسب و کار بسته شدن.

سهم از بودجه وام که رفت به درآمد پایین و متوسط مناطق تقریبا دقیقا همسان آن گروه از مردم با توجه به وزارت خزانه داری تجزیه و تحلیل. معلوم نیست اما اینکه اقلیت متعلق به کسب و کار دریافت متناسب سهم PPP وام. محدود جمعیتی است که اطلاعات جمع آوری شده برای PPP وام نکردن از مجموعه داده های دوشنبه منتشر شد.

در مارس فدرال بازرس کل گزارش به این نتیجه رسیدند که SBA نیست مستقیم وام دهندگان خصوصی به اولویت بندی اقلیت و زنان متعلق به کسب و کار به عنوان کنگره در نظر گرفته شده در برنامه. SBA بازرس کل هانیبال "مایک" وره یافت که SBA موفق به ترکیب ارشاد در اعطای وام به کسب و کار در جوامع محروم اگر چه او به این نتیجه رسیدند که SBA است "بیشتر" شده است تراز وسط قرار دارد با این قانون.

ایده از رهبران کنگره به رهبری سنسور. مارکو روبیو R-Fla., و بنجامین کاردین D-Md., شامل کارگردانی پول بیشتری به کسب و کار است که اثبات آنها تحت تاثیر این بیماری همه گیر و بهتر هدف قرار دادن کسب و کار با کمتر از 10 نفر از کارکنان. هتل و یا رستوران های زنجیره ای نیز ممکن است از نظر قانونی مانع از دریافت بیش از 2 میلیون دلار در کل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن