وجود دارد تنها یک چیز مطمئن برای بازیکنان NBA: لغو این فصل به معنی سال مالی درد

برای بازیکنان NBA خطرات و پیامدهای پیوستن به اورلاندو حباب را تا حد زیادی شناسایی شده و جدا. واضح ترین شامل co

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

برای بازیکنان NBA خطرات و پیامدهای پیوستن به اورلاندو حباب را تا حد زیادی شناسایی شده و جدا.

واضح ترین شامل coronavirus است که خونتان در فلوریدا و به آسانی انتقال در داخل خانه. همه فرض می شود که خطر در NBA حباب: بازیکنان, مربیان, داوران, عملیاتی کارکنان.

پس از آن وجود دارد خطر آسیب است که به ویژه مهم برای بازیکنان در آستانه قرارداد بزرگ است. به گفته یک منبع بوستون سلتیکز به جلو Jayson تاتوم که واجد شرایط برای حداکثر پسوند در خارج از فصل است اظهار بی میلی به بازی به همین دلیل.

مسئله سوم این است که این محدودیت از حباب و چگونه quarantining تا سه ماه می تواند دلهره آور.

در نهایت و اغلب با فشار دادن وجود دارد ناآرامی های اجتماعی آوردن این کشور به طور خاص مربوط به این کشور به حاشیه رانده آفریقایی-آمریکایی است. Kyrie Irving فشار به جست و خیز حباب باعث شده است بحث بر سر اینکه آیا بازیکنان NBA به طور موثر می تواند تاثیر اصلاحات اجتماعی در حالی که بازی و یا اینکه آیا آنها می خواهم که به تحریم به زور تغییر معنی دار. ایروینگ نه تنها منجر بحث با نزدیک به 100 اعضای اتحادیه در یک کنفرانس تلفنی او همچنین خواست تورهای بازیکنان به جست و خیز حباب به تازگی در یک گروه جداگانه, چت, اخبار روزانه آموخته است.

در آن چت ایروینگ پیشنهاد شده است که بازیکنان می تواند شروع خود در لیگ برتر با توجه به یک منبع.

در سمت تلنگر به این خطرات از سرگیری بسکتبال در اورلاندو وجود دارد عواقب به لغو این فصل است که می تواند نابود ساختار حقوق و دستمزد در حال حاضر و آینده است.

بازیکنان نه صاحبان رنج می برند بدترین مالی. و در حالی که ایروینگ است که احتمالا مجموعه ای با بیش از 100 میلیون دلار در حرفه حقوق و دستمزد (نه به ذکر است او نایک و معاملات), اکثر بازیکنان, نمی, نزدیک ثروت خود را پایه.

بنابراین ارزش آن را درک دقیقا چه چیزی در خطر است برای همه بازیکنان و ESPN کلاه گورو بابی مارکس — سابق شبکه اجرایی — شکست آن را برای اخبار روزانه. آن را زیبا.

"در نه بازی آن را فقط به یک فاجعه اقتصادی واقعا" مارکس گفت.

در اینجا صخره یادداشت نسخه gleaned از علامت' کارشناس حسابداری:

NBA قرار داده شده است 10 درصد از بازیکنان خود را' در مجموع حقوق — $380 میلیون به حساب سپردن که استفاده از آنها در پایان سال به تعادل درآمد سهام (بازیکنان مجاز به 51 درصد). که رفته برای بازیکنان است. آنها نمی گرفتن که به دلیل این که لیگ در حال حاضر از دست رفته بیش از حد پول است.

حتی اگر NBA کامل آن فصل به طور منظم و برگشتی — نتیجه دلیل بیم و مزایای تلویزیون و درآمد تبلیغات — علائم برآورد حقوق و دستمزد کل از دست دادن برای بازیکنان خواهد بود $580 میلیون نفر به دلیل بیماری همه گیر. این تعداد دو برابر خواهد شد اگر آنها را بازی نمی کند.

"آن را برای رفتن به 1.3 میلیارد دلار (در از دست داده حقوق و دستمزد)" مارکس گفت. "آن یک عدد است."

علائم مورد استفاده LeBron James' ضرر و زیان بالقوه به عنوان مثال.

"LeBron ساخت $34.7 میلیون و او را از دست بدهند مانند $13 میلیون (اگر NBA نمی رزومه) بنابراین مانند 35 درصد از پرداخت" مارکس گفت. "در حالی که اگر او قصد بازگشت به اورلاندو او احتمالا به دنبال در از دست دادن از بین 5.5 میلیون دلار به 6 دلار میلیون نفر است."

حذف 13 میلیون دلار نمی مختل LeBron اما همانطور که مارکس اشاره کرد: 72 درصد از بازیکنان پرداخت می شود کمتر از میانگین حقوق و دستمزد $9.4 میلیون نفر است. آن را بالا سنگین, سیستم, نه بر خلاف جامعه آمریکا است.

"وجود دارد مقدار زیادی بیشتر در اد Davises NBA جهان (که ساخت $4.7 میلیون با یوتا جاز) از Kyrie Irvings جهان (که ساخت $31.7 میلیون)" مارکس گفت. "وجود دارد یک گروه از بچه ها ساخت بیش از 20 میلیون دلار است اما بسیاری از آنها در حال ساخت کمتر از (5 میلیون دلار)."

از دست دادن حقوق و دستمزد در این فصل نیست حتی بدترین نتیجه برای بازیکنان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اگر اورلاندو لغو NBA می تواند اعمال نیروی majeure بند و rip کردن CBA. علائم آن را به نام "گزینه های هسته ای." فعلی CBA در نظر گرفته شده است مطلوب به اتحادیه اروپا و در نتیجه ثبت حقوق و قدرت بی سابقه ای را برای بازیکنان است. Renegotiating می دهد صاحبان این شانس را به عقب بکشید برخی از امتیازات با اثرات ماندگار برای بازیکنان است. این که چرا دو عوامل این باورند که صاحبان ترجیح می دهند به لغو این فصل است.

"من می گویند (جدید CBA) خواهد بود بسیار کمتر به نفع بازیکنان" مارکس گفت.

به عنوان آن می ایستد, NBA است به رزومه در اواخر جولای و کمیسر آدم نقره اصل تصریح کرد که روز شنبه آن را به اتفاق می افتد. وجود نگرانی از این که آیا آن خواهد صدمه دیده بازیکنان عاطفی و جسمانی و همچنین تلاش های خود را برای نفوذ در تغییر اجتماعی. اما هیچ بحث در مورد آنچه که بهترین برای حقوق خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن