عجیب ترین از فصل NBA در حال حاضر شامل عجیب ترین جوایز انتخابات

این است برای رفتن به سخت است.انتخابات وارد e-mail دیروز به صورت سالانه NBA جوایز است که بسیار منحصر به فرد و ع

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

این است برای رفتن به سخت است.

انتخابات وارد e-mail دیروز به صورت سالانه NBA جوایز است که بسیار منحصر به فرد و عجیب و غریب و پیچ و تاب و این زمان در اطراف.

لیگ تصمیم گرفته است که برای رای گیری اهداف فصل است و که هشت بذر بازی برای 22 تیم در اورلاندو نمی تواند در نظر گرفته شود وقتی که می آید به چنین چیزهایی به عنوان MVP مربی سال همه تیم NBA; معدن همه از این دسته بندی ها در حال حاضر بسته شده است.

آرا باید در قبل از اولین بازی های بعدی پنج شنبه و برندگان اعلام خواهد شد در زمان های مختلف در طول برگشتی به جای در برخی از جشن های تابستانی حزب مانند آنها شده است برای چند سال گذشته.

من می توانید مرتب کردن بر اساس از دیدن استدلال در هر دو طرف و واقعا لازم نیست که به نظر قوی در هر صورت.

آن را حس می کند که از تمام 30 تیم نیست بازی هر بیشتر است که بدن از کار برای در نظر گرفتن فقط باید اول 62 یا 63 یا 65 بازی به پایان رسید که در اوایل ماه مارس.

اما از سوی دیگر هشت بازی برای 22 تیم در سمت چپ در واقع در نظر گرفته شده به طور منظم فصل بازی برای چنین چیزهایی به عنوان جدول رده بندی و آماری جوایز و اگر به اندازه کافی خوب هستند که شاید آنها باید به اندازه کافی خوب برای جایزه مقاصد.

من می خواهم گفت, این همه نیست که یک معامله بزرگ برای من و در صورتی که راه لیگ می خواهد برای رفتن من همراه با آن.

وجود دارد یک زن و شوهر از دلایل که چرا آن را می شود سخت تر است در این سال از آن شده است برای هر یک از سال های بسیاری از من شده است که در انتخابات ،

اول مارس 11 یک مدت طولانی و طولانی پیش می رویم به نگاهی به برخی از زمان wading را از طریق شماره ها و ویدئوها به یاد دقیقا چه برخی از بازیکنان ممکن است مانند.

آنهایی اصلی مانند MVP, تازه کار از سال مربی – ممکن است بیش از حد دشوار است اما دیگران در حال رفتن به تحقیقات بیشتری از حد معمول. پیدا کردن سه تیم NBA دو همه rookie تیم های یک زن و شوهر از همه دفاعی تیم است برای رفتن به یک کار سخت و طاقت فرسا است و در همه تازه در ذهن مانند آن است که هر سال دیگر.

من ایده های, البته, اما این یک کار جدی است و من هرگز می خواهم به هر کسی که کوتاهی در نظر گرفتن بخش.

در برخی از موارد وجود دارد پول روی خط – حقوق و دستمزد و پاداش در درجه اول – و وجود دارد یک دوز سنگین مسئولیت است که می آید با یک رای دهندگان.

دیگر دشوار است ؟

در گذشته من می خواهم به دنبال وکیل و مشاوره از بازیکنان و مربیان و مدیران بیش از یک دوره از شاید یک ماه جمع آوری نظرات مردم من می دانم.

نه این که من می خواهم اجازه دهید آنها را به هر گونه تصمیم گیری نهایی اما بار وجود داشته است که یک بازیکن یا یک مربی خواهد نقطه چیزی است که من ممکن است در نظر گرفته اند – به خصوص برای رای گیری مثل همه-دفاع و یا همه NBA یا پایین انتخابات در دیگر دسته بندی ها – و عقل خود را کمک خواهد کرد.

نمی توانید آن را دریافت کنید.

که چنین چیزی وجود ندارد و sidling تا به یک مرد شما می دانید قبل یا بعد از یک بازی و یا یک shootaround و داشتن آن سریع مکالمات است که در بسیاری از جهات بودند انتگرال به ما قادر به انجام شغل ما به بهترین توانایی ما.

که احتمالا بخشی از یک بزرگتر بحث در مورد آنچه در آن خواهد بود "پوشش" یک ورزش بدون, برای, در حال حاضر در هر نقطه در نزدیکی آن اما تاثیر در روند رای گیری را برای من واقعی بود.

اما نیز وجود دارد یک واقعیت غیر قابل انکار و آن را خوب است.

که آراء وارد شده و این روند آغاز شده است و مهلت کمتر از یک هفته دور به معنای بازی است و آن را رفو چیز خوب است.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

بموقع هیچ چیز من نمی دانم اگر این جمله را که "صندلی بچه" رو برای انداختن یک تکه از مبلمان کردن 45 طبقه بالکن می رود همراه با صدور حکم هنجارهای برای چنین جرم (من هم نمی توانید تصور کنید وجود دارد بسیاری از جرائم مشابه به مجموعه سابقه) اما من نمی دانم این:

من آرزو می کنم آنها می شده اند قادر به گرفتن bozos که بودند با او به احتمال زیاد او را تشویق و قطعا ضبط او انجام چنین ابلهانه بی پروا چیزی که تا به حال آنها را به حد کمال از قانون چرا که آنها نیاز به پاسخگو باشند ،

پایان o' اجتماعی بیهوده گویی برای روز.

-

ما در حال انجام به خوبی در مجموعه ای از سوالات برای آخر هفته کیسه مراسلات پستی مردمی.

وجود دارد به نظر نمی رسد بسیاری در تمام هفته را برای رفتن به طوری که اگر شما به کلیک بر روی askdoug@thestar.ca و ارائه چیزی است که من می خواهم آن را قدردانی میکنیم.

-

بنابراین جیز آبی در حال رفتن به بازی در خارج از پیتسبورگ برای این عجیب ترین بیس بال فصل و من حدس می زنم که یک چیز خوب است.

این یک لیگ بزرگ ballpark – یک زرق و برق دار من گفت: هر کسی که شده است وجود دارد, و که آن را می دهد تمام لبه بیش از بوفالو یا Dunedin که شما می خواهید.

بازیکنان می خواستم یک لیگ تسهیلات و لیگ برتر در ورزشگاه و امکانات خوب است که این تیم مدیریت می تواند جلو آن را برای آنها است.

حتی اگر آنها را به اشغال برخی ثانویه clubhouse – من نمی توانم تصور دزدان دریایی خواهد رفت تا آنجا که به چمن خود را حتی برای چند روز به دلیل اختلال در آن می شود و نگرانی های ایمنی و بهداشت است که باید به آنها رسیدگی شود – آن را به خوبی که این تیم را به خوبی روشن و مرتب و به خوبی مراقبت از گرفته شده مرکز.

-

-

تاریخ گفتگو

س:

که آیا شما فکر می کنم برنده خواهد شد NBA جایزه و چرا ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن