NHL اعلام آن 24-بازی تیم-در و حذفی فرمت و تورنتو می تواند عامل در هر سناریو

افرا برگها را بازی Columbus Blue Jackets در دور اول پلی آف NHL است که در حال حاضر به نام دور مقدماتی.تورنتو در

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

افرا برگها را بازی Columbus Blue Jackets در دور اول پلی آف NHL است که در حال حاضر به نام دور مقدماتی.

تورنتو در حال اجرا به عنوان میزبان جام استنلی نهایی به عنوان یک مرکز شهر.

و برگ می تواند — و ما در حال جدی در اینجا — در پایان با انتخاب اول کلی در NHL پیش نویس است.

وجود دارد مقدار زیادی برای هضم به عنوان NHL کمیسر گری Bettman رسمی لیگ قصد دارد برای بازگشت به عمل رسما پایان فصل به طور منظم است که قطع شده در مارس 12 توسط coronavirus همه گیر و معرفی مسابقات 24 تیم برای قهرمانی لیگ برتر فوتبال.

اولین چیزی که به یاد داشته باشید این است که هیچ چیز در سنگ تعیین و که هیچ بازی NHL را جلو بروید — حتی بازی با طرفداران — اگر مقامات بهداشت محلی و دولت های محلی جلوگیری تیم از جمع آوری بر روی یخ.

"بدیهی است که همه چیز ما در حال تمرکز بر روی شروع می شود و با سلامت و ایمنی مردم و خوب بودن" Bettman گفت: در یک ویدئو کنفرانس از طریق زوم. "اما ما فکر می کنم ما توانسته ایم کار بسیار مشترک با (NHL) بازیکنان ارتباط و بازیکنان به آمده تا با یک چارچوب است که عادلانه و یکپارچگی است و باید در یک نتیجه فوق العاده رقابتی برگشتی و در نهایت اعطای بهترین جایزه در تمام رشته های ورزشی است."

Bettman و NHL ارائه شده تا برخی از امید است که در جایی در اطراف اواسط ماه جولای اردوگاه های آموزشی باز خواهد بود و گاهی در پاییز استنلی کاپ اهدا خواهد شد. و در جایی در امتداد راه پیش نویس — با یک فرمول پیچیده برای تعیین سه میدارد — برگزار خواهد شد.

"این یک روز مهم برای ورزش و NHL" Bettman گفت. "در این بازی فوق العاده منحصر به فرد و دشوار است و تلاش ما امیدواریم که که این یک گام به عقب نسبت به حالت عادی."

Maple Leafs-کت آبی

برگها را بازی کلمبوس در بهترین پنج سری به واجد شرایط برای NHL دور 16. این اولین بار است که دو تیم را ملاقات کرد در هر نوع پست-فصل بازی می کند. برگها در زمان ممکن چهار امتیاز از کلمبوس در فصل به طور منظم. هر دو بازی در ماه اکتبر زمانی که مایک Babcock هنوز تورنتو سر مربی.

برنده این بازی در سری حرکت خواهد کرد به دور 16, رسمی دور اول پلی آف. اگر لیگ مردد به رفتن با یک حذفی براکت حریف خواهد بود کنفرانس شرق را دانه بالا. که مشخص می شود در دور رابین در میان چهار تیم برتر به صورت فصل به طور منظم. آن باقی مانده است ممکن است این لیگ می تواند reseed تیم پس از هر دور بر اساس به طور منظم فصل جدول رده بندی نه.

"مسئله این است که واقعا در رفتن به اینکه آیا یا نه ما به براکت یا ما reseed," Bettman گفت. "ما ترجیح می دهند به عنوان یک به طور کلی ماده براکت برای یک میزبان کامل از دلایل. ما گفت: بازیکنان که بحث آن در داخل اگر آنها یک اولویت ما خوشحال به رعایت آن است."

پیش نویس قرعه کشی

قرعه کشی برای سه پیش نویس میدارد برگزار خواهد شد ژوئن 26, خوب قبل از اینکه حتی اردوگاه های آموزشی, رزومه کاری. هفت تیم از عدم بازگشت را بهترین شانس برای برنده شدن در قرعه کشی شروع با آخرین محل Detroit Red Wings که 18.5 درصد شانس گرفتن بالا انتخاب کنید.

اما لیگ می خواهد 15 تیم در قرعه کشی پس از آن اضافه خواهد شد هشت unnamed متغیرهایی برای هشت تیم که حذف خواهد شد در دور مقدماتی. اگر یک حفره یا سوراخ برنده هر یک از قرعه کشی میدارد یکی دیگر از قرعه کشی برگزار خواهد شد به تعیین که از حذف تیم خوش شانس است که حفره یا سوراخ.

بنابراین اگر برگها در نهایت از دست دادن به کلمبوس و یک حفره یا سوراخ برنده قرعه کشی و برگ برنده شدن در این قرعه کشی می شود که حفره یا سوراخ بالا انتخاب کنید می تواند زمین در تورنتو ، برگها باید معامله خود را انتخاب اول کلی به کارولینای این سال, اما خواهد بود قادر به حفظ آن انتخاب کنید اگر آن را در 10 صفحه. کارولینای خواهد سپس برگها' اولین طفیلی در 2021.

Hub شهرستانها

تورنتو, ونکوور و ادمونتون هستند شهرهای کانادا رقابت به یکی از دو هاب که برگشتی. کنفرانس شرق تیم را به یک هاب. کنفرانس غرب تیم را به دیگر. یکی از این مراکز خواهد شد و میزبان فینال جام حذفی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اگر تورنتو به پایان می رسد تا تبدیل شدن به یک مرکز شهر برگها می تواند در دیگر hub. که جلوگیری از داشتن طرفداران جمع آوری خارج از Scotiabank عرصه برای برگ بازی ها, خطر در این بیماری همه گیر.

"ما قطعا دیدن برخی از شایستگی به حرکت باشگاه به بازار های مختلف به طوری که هر درک مزایای مرتبط با بودن در یک بازار حذف می شوند گفت:" معاون کمیسر لایحه دالی صحبت در همان تماس بگیرید.

این وضعیت ممکن است اجتناب ناپذیر برای استنلی جام اگر یک تیم باعث می شود آن را و آن شهر میزبان بازار است.

اما quarantining وضعیت می تواند مانع هر یک از شهرهای کانادا از تبدیل شدن به هاب. دولت کانادا در حال حاضر هر کسی که نیاز به عبور از مرز به خود قرنطینه برای 14 روز. در صورتی که دستورالعمل باقی مانده است سخت "ما نمی خواهد در یک موقعیت برای استفاده از هر یک از شهرهای کانادا به عنوان مرکز شهر" دالی گفت. "ما در مواجهه با نیاز به پیدا کردن یک راه حل برای آن است. امیدوارم ما می توانیم."

شیکاگو, Columbus, دالاس, لس آنجلس, مینیاپولیس-سنت پل و پیتسبورگ نیز رقابت به هاب.

"ما نیازی به تصمیم امروز" Bettman گفت. "ما احتمالا نیاز به ایجاد یک در سه تا چهار هفته. و در آن نقطه ما قادر خواهد بود برای بهتر ارزیابی چگونه COVID-19 است که در یک محل خاص است."

عبور از مرز

دالی گفت: بازیکنان بازگشت به خود NHL شهرستانها برای اردوگاه های آموزشی باید هر گونه مسائل عبور از مرز به هر دو کشور کانادا و یا ایالات متحده است. کسانی که از آمدن به کانادا می باشد را به خود منزوی برای 14 روز.

"اقدام مدیر امنیت داخلی در سه روز اخیر به اعتقاد من امضا منظور ساخته شده است که ورزشکاران حرفه ای ضروری پرسنل و اجازه می دهد تا آنها را به سفر به ایالات متحده" دالی گفت. "ما به یک تفاهم با دولت کانادا که بازیکن می تواند با عبور از مرز کانادا به عنوان به خوبی. این یک مسئله ای است که ما را به ادامه کار به طور فعال در اجباری قرنطینه فدرال."

نقطه شروع

Bettman تصمیم به تاریخ های خاص برای هر بازگشت و یا هر چیزی که ممکن است به دنبال. خاص ترین او بود نشان می دهد این جام می تواند اعطا در "قرار می گیرند."

"اگر ما در اردوگاه های آموزشی, اواسط ماه جولای خواهد بود که یک چیز خوب," او گفت:. "و اگر ما می تواند بازی در پایان ماه جولای آغاز ماه اوت خواهد بود که یک چیز خوب بیش از حد, اما اگر آن را به اسلاید بیشتر و سپس آن را اسلاید. یک دلیل وجود دارد که ما در حال دادن به شما تاریخ در حال حاضر چون هر کسی که به شما می دهد یک تاریخ است که حدس زدن. و ما فکر می کنم ما می خواهم به جای یک رویکرد جامع تر به انجام این کار است."

آزمون مثبت

اگر یک بازیکن یا دو تست مثبت NHL لزوما بسته همه چیز را. آنها را دنبال مشاوره از جامعه پزشکی است.

"یک تست مثبت بسته به شرایط باید لزوما بسته تمام عملیات پایین" دالی گفت. "بدیهی است که ما نمی توانیم در یک وضعیت که در آن ما شیوع. است که توانایی ما را برای ادامه بازی اما یک تست مثبت یا جدا مثبت آزمون در طول دو ماه مسابقات را نباید لزوما به معنای پایان دادن به این مسابقات است.'

Kevin McGran

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم از حذفی و پیش نویس فرمت ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن