2 برای SpaceX 1 فضانورد راه اندازی با بیش طوفان - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. – SpaceX فشرده پیش رو با تلاش دوم برای راه اندازی فضانوردان برای ناسا – تاریخی ب

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. – SpaceX فشرده پیش رو با تلاش دوم برای راه اندازی فضانوردان برای ناسا – تاریخی برای اولین بار یک شرکت خصوصی – اما بیشتر از آب و هوای طوفانی در معرض تهدید بیشتر به تاخیر می اندازد.

ایلان شرکت آمد و در عرض 17 دقیقه روز شنبه از راه اندازی یک جفت از فضانوردان ناسا برای اولین بار در نزدیک به یک دهه از ایالات متحده قبل از خطر رعد و برق مجبور به تاخیر بیاندازد.

با بیشتر طوفان پیش رو مدیران مورد بحث جمعه که آیا به دست انداز آینده راه اندازی تلاش از شنبه تا پنج شنبه به استفاده از کمی بهبود هوا در مرکز فضایی کندی.

ناسا مدیر جیم Bridenstine توییتی که هیچ تصمیم گیری ساخته شده بود و آنها را ارزیابی مجدد وضعیت صبح روز شنبه.

در اوایل, هوای آزاد, اخبار کنفرانس Bridenstine و تاکید کرد که باید برای ایمنی, برای فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken – مهم نیست که چگونه بسیاری از زمان آن طول می کشد به راه اندازی آنها را در یک SpaceX Dragon کپسول بالای SpaceX Falcon 9 rocket به ایستگاه فضایی بین المللی.

"ما نمی توانیم فراموش نکنید که این یک تست پرواز. This – is – a – test – پرواز" او تکرار شود. "ما خواهد شد زمانی که همه چیز را به عنوان امن که ما احتمالا می تواند آن را."

پیش بینی قرار داده و شانس قابل قبول آب و شرایط روز شنبه در 50-50 با چشم انداز بهبود به 60 درصد مطلوب در روز یکشنبه. باران و ابر شد و نگرانی های اصلی برای هر دو روز.

Bridenstine گفت: بازگشت به عقب در تلاش خواهد بود سخت در راه اندازی تیم – و فضانوردان – با توجه به این که این یک تست پرواز.

هرلی و Behnken جانبازان از دو شاتل فضایی پرواز باید هر دو رو راه اندازی تاخیر قبل از. در یک صدای جیر جیر جمعه هرلی گفت: اولین پرواز شاتل was scrubbed پنج بار برای آب و هوا و مسائل فنی است.

"ما آماده برای راه اندازی بعدی فرصت!" Behnken توییتی.

در حالی که ناسا تا به حال تماشاگران خواست در خانه بمانند شنبه به دلیل همه گیر نخست مشاهده نقاط در منطقه پارک ها و سواحل بسته بندی شده بودند. یک آخر هفته راه اندازی می رسم حتی بزرگتر جمعیت. مرکز فضایی کندی بازدید کننده پیچیده بازگشایی پنج شنبه پس از 2 1/2-ماه خاموش کردن و در عرض چند ساعت تمام از 4000 بلیط جامعی شد برای شنبه راه اندازی تلاش.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس برنامه ریزی برای بازگشت روز شنبه به تماشای از داخل کندی. تعداد کارکنان روزنامه نگاران و مهمان مجاز در مرکز فضایی باقی مانده بسیار محدود به دلیل شیوع کروناویروس.

آیا تلاش ساخته شده است شنبه یا یکشنبه, "وجود خواهد داشت بدون فشار. ما راه اندازی خواهد شد زمانی که ما در حال آماده" Bridenstine گفت.

پرتاب شنبه خواهد بود 12:22 pm PDT.

آخرین بار فضانوردان به مدار راه اندازی از این ایالات متحده بود که در سال 2011 هنگامی که آتلانتیس بسته کردن 30 ساله شاتل فضایی برنامه. هرلی در این ماموریت به عنوان به خوبی.

ناسا استخدام SpaceX و بوئینگ در سال 2014 به گرفتن توپ نورد دوباره – لگد زدن تجاری انقلاب برای گرفتن مردم را به پایین به زمین مدار. در ضمن ناسا صرف میلیاردها دلار برای خرید صندلی های روسی سایوز کپسول برای آمریکا فضانوردان به منظور حفظ ایستگاه فضایی کارکنان.

بوئینگ اولین فضانورد پرواز در شرکت Starliner کپسول است و انتظار نمی رود تا سال آینده.

Bridenstine ارائه شده بالا ستایش مشک روز جمعه و همه خود را لمس شخصی: spiffy spacesuits تسلا سواری به سکوی پرتاب یک رنگ هماهنگ موشک و کپسول – و بیشتر.

مشک را به ارمغان آورده است "چشم انداز و الهام" به فضایی آمریکا برنامه Bridenstine گفت. در حالی که وجود دارد گاهی اوقات کمی تنش میان ناسا و اسپیس ایکس "او به من می دهد و تعهد او ارائه می شود که تعهد. اتفاقی است که در هر زمان تنها."

کالیفرنیا بر اساس SpaceX نیز در حال توسعه یک موشک و سفینه فضایی طراحی شده است برای رفتن به ماه و مریخ است.

روز جمعه یک نمونه اولیه از آن کشتی فضایی منفجر شد در حالی که تحت یک روال تست موتور در شرکت تگزاس سایت. کشتی بادی مقدار زیادی از گازهای شد و راهکارهای فوق العاده ای سنگ اسمانی بزرگ.

SpaceX نیست بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

ناسا است که قرارداد با SpaceX برای توسعه کشتی فضایی خود را برای فرود در ماه برنامه هیچ مشکلی پیش رفتن با این آخر هفته را نامربوط اندازی فضانوردان از کیپ کاناورال آژانس سخنگوی باب Jacobs.

"این یک برنامه تست. به همین دلیل آنها آزمون" جاکوبز گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب