سوئیس طرح به درخواست مشتریان برای تماس کاهش یافته است بیش از حریم خصوصی - Fri, 08 May 2020 PST

ژنو – دولت سوئیس روز جمعه در حمایت از برنامه های نیاز به رستوران ها و کافه به نام و شماره تلفن مشتریان خود را

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

ژنو – دولت سوئیس روز جمعه در حمایت از برنامه های نیاز به رستوران ها و کافه به نام و شماره تلفن مشتریان خود را به عنوان یک راه برای مبارزه با کروناویروس پس از طرح سقوط ناپاک از نگرانی های حریم خصوصی.

به عنوان سوئیس کمرویی ظهور از COVID-19 تعطیلی رستوران در سراسر کشور شده بود رو به شرط شنبه شروع به خراب کردن نام و شماره از مشتریان خود به عنوان بخشی از تلاش ها برای ردیابی تماس های از coronavirus قربانیان.

اما پس از طرفداران حفظ حریم خصوصی صاحبان رستوران ها و کارشناسان حقوقی همه گریه ناپاک مقامات دولتی حمایت را در برنامه های خود تایید کرد که یک مبنای قانونی وجود ندارد برای چنین مورد نیاز است. آنها در حال حاضر گفت: خروج اطلاعات اختیاری است اما توصیه می شود.

فلیپ فلاپ در یک کشور شناخته شده و برای احترام به حریم خصوصی تجسم چالش مواجه توسط بسیاری از دولت ها در مورد چگونه به اعتصاب تعادل مناسب میان بهداشت عمومی و حفظ حریم خصوصی و معیشت آنها به عنوان تنظیم به صورت عادی ارائه شده توسط pandemic – و به تدریج بازگشایی کسب و کار.

در کشور همسایه اتریش, وزیر گردشگری الیزابت Koestinger گفت: رستوران را برانگیخت نمی خواهد نیاز به ثبت نام. آنها خواسته خواهد شد که برای رزرو در پیشبرد بنابراین صاحبان رستوران ها می توانید برنامه بهتر است.

سوئیس و بهداشت وزیر آلن Berset به دنبال روشن کردن سوئیس معمای در یک کنفرانس خبری روز جمعه گفت: "طرح حفاظت از" به نام برای اپراتورها از رستوران یا کافه به دنبال جزئیات حداقل یک تماس در هر جدول در مورد کوروناویروس مورد تبدیل وجود دارد.

"مشتریان را دعوت به شرکت به نام خود را, اما آن باقی خواهد ماند داوطلبانه و اختیاری با توجه به حفاظت از داده ها," او گفت:.

سوئیس رستوران و نوار صاحبان که مشتاق به بازگشایی مخوف بود دیگر نیاز به عنوان آنها در حال حاضر با آن مواجه سردرد مانند نیروی انسانی ابهامات و شک و تردید در مورد اینکه آیا مشتریان را نشان می دهد نیاز به مواد ضد عفونی کننده در دسترس است و نیاز به افزایش فاصله بین جداول.

در یک مصاحبه منتشر شده روز جمعه در Le Temps, روزنامه ساعت قبل از دولت معکوس البته فدرال حفاظت از داده ها و اطلاعات کمیسر Adrian Lobsiger گفت: وجود دارد هیچ پایه و اساس قانونی نیاز به رستوران برای به دست آوردن اطلاعات شخصی از شام. او با اکراه اعتراف کرد دولت هنوز هم می تواند ایجاد یک پایه و اساس قانونی با استفاده از اورژانس قدرت.

"این ایده آل نیست من اعتراف" او گفت:. "ایجاد چنین تعهد حتی با یک جامد پایه و اساس قانونی است که خوب نیست تا جایی که وجود دارد به طور طبیعی در معرض خطر است که مردم را با ارائه اطلاعات نادرست است."

دولت به دنبال اطلاعات به عنوان بخشی از "تماس با ردیابی" – پیگیری, چه کسانی می رود که, به طوری که شیوع می دهند.

کسانی که اقدامات نیست عملی که مورد شمارش شد خونتان در سوئیس با صدها نفر از موارد که تایید هر روز. اما در ساعت 8 صبح جمعه سوئیس شمارش فقط 81 بیشتر موارد تایید شده از یک روز قبل از آن افزایش آن در مجموع در این شیوع به 30,207 تایید و 1,526 مرگ و میر. رستوران ها مجبور شده اند برای نزدیک هفته دوشنبه علامت بازگشایی برای آنها و همچنین برای بسیاری از مدارس و کسب و کار.

حتی اگر آن را نمی تواند اجرا شود دولت سوئیس خواست شام را ترک جزئیات خود را به هر حال.

"اختیاری ارائه اطلاعات شخصی مهم است که اجازه می دهد تا برای تماس با ردیابی در مورد یک کارمند بیمار شود" دولت اطلاعات منتشر شده جمعه گفت. "مشتریان در نتیجه باید هر علاقه به ارائه جزئیات خود را."

رستوران ها هنوز هم چهره دیگر قوانین جدید. گروه های غیر از خانواده محدود خواهد شد به بیش از چهار نفر; جداول باید بیش از شش فوت از هم جدا مگر اینکه یک تقسیم آنها را از هم جدا; مراجعان خواهد نیاز به دسترسی به مواد ضد عفونی کننده و یا آب و صابون پس از ورود, در میان چیزهای دیگر.

Berset گفت که او تا به حال هیچ برنامه ای برای رفتن به یک رستوران خود را برای لحظه ای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن