بررسی نشان می دهد اثر ویروس بر روی مواد غذایی کمبود و پرداخت اجاره بها - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

اورلاندو فلوریدا. – بیش از 10 ٪ از خانواده های ایالات متحده در یک نظرسنجی در هفته گذشته گفت: آنها نمی تواند به

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

اورلاندو فلوریدا. – بیش از 10 ٪ از خانواده های ایالات متحده در یک نظرسنجی در هفته گذشته گفت: آنها نمی تواند به اندازه کافی از مواد غذایی آنها نیاز به برخی از زمان و یا اغلب و تقریبا یک چهارم از پاسخ دهندگان گفت: آنها باید مشکل خود را به پرداخت اجاره و یا وام مسکن و یا تاخیر پرداخت و با توجه به نتایج این تحقیق منتشر شد چهارشنبه توسط اداره آمار ایالات متحده.

خانواده پالس بررسی نشان داد که حدود 40 درصد از پاسخ دهندگان گفت: در هفته گذشته بودند با تاخیر به دنبال مراقبت های پزشکی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس و کمی کمتر از نیمی از خانواده ها در نظر سنجی هفته گذشته تا به حال برخی از از دست دادن شغل مربوط به درآمد.

تقریبا 100 ٪ از پاسخ دهندگان با بچه ها در مدرسه به آموزش و پرورش برنامه های مختل تعطیلی مدارس, انتقال به آموزش آنلاین و یا داشتن پدر و مادر آموزش در خانه. بزرگسالان با کودکان و نوجوانان در مدارس صرف 13 ساعت به طور متوسط در فعالیت های آموزشی طی هفت روز با توجه به بررسی.

روز چهارشنبه آزاد شد و برای اولین بار به صورت تجربی خانوار پالس بررسی است که تلاش توسط اداره آمار و پنج دیگر آژانس های فدرال به تصرف خود در اثر این بیماری همه گیر در خانواده در نزدیکی زمان واقعی است. از آن خواهد شد به روز رسانی هفتگی از طریق تابستان است.

هنگامی که آن را به کمبود غذا می سی سی پی منجر به ملت با تقریبا 20 ٪ از پاسخ دهندگان گزارش آنها تا به حال مشکل به دست آوردن مواد غذایی آنها می خواستند و یا مورد نیاز است. داکوتای شمالی تا به حال به پایین ترین نرخ در 5.4%.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان در اورگان گزارش تاخیر در گرفتن مراقبت های پزشکی بالاترین در این کشور در حالی که تنها 36 درصد از پاسخ دهندگان در ایالت اوکلاهما گفت: آنها تا به حال تاخیر در مراقبت های پزشکی بالاترین در کشور است.

دعوت به شرکت در هفته گذشته نظرسنجی آنلاین فرستاده شد به 1,048,950 خانواده و 41,996 پاسخ دهندگان در پاسخ به این پرسشنامه بین 7 مه و مه 12 برای چه بود و در واقع دومین نظرسنجی. اولین بررسی های انجام شده بین مارس 23 مارس 5 و نتایج آن نیز منتشر شد چهارشنبه.

دیگر سازمان های درگیر هستند مرکز ملی آمار سلامت اداره آمار نیروی کار بخش کشاورزی را اقتصادی, خدمات تحقیقات و وزارت مسکن و توسعه شهری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن