دانش آموزان بحث مینه سوتا مدرسه 'Eskomo' نام مستعار طلسم ها

ESKO, Minn. — دو دانش آموزان ایجاد رقابت دادخواست در مورد Esko دبیرستان طلسم این Eskomo.کارین اندرسون گفت که ا

توسط NASERINEWS در 7 مرداد 1399

ESKO, Minn. — دو دانش آموزان ایجاد رقابت دادخواست در مورد Esko دبیرستان طلسم این Eskomo.

کارین اندرسون گفت که او شروع به جمع آوری امضا برای تغییر نام پس از او تحقیق هر دو نام اسکیمو و تاریخ این طلسم در مدرسه در Esko یک جامعه حدود 15 کیلومتری غرب دولوت. او گفت که او نمی راحت با مدرسه طلسم این Eskomo استفاده شده است که با یک کلبه اسکیموها.

"من نمی دانم اسکیمو شد یک لکه دار کردن در ابتدا" اندرسون گفت. "این همیشه bugged من احساس آن را دوست دارم اشتباه بود."

حتی اگر Eskomo است املای متفاوت از کلمه اسکیمو که اشاره به بومی آلاسکا اندرسون گفت که او هنوز هم احساس می کند نام یک لکه دار کردن.

اگر چه نام "اسکیمو" بود که معمولا استفاده می شود برای اشاره به Inuit و Yupik مردم جهان این استفاده است در حال حاضر در نظر گرفته غیر قابل قبول توسط بسیاری از و یا حتی بیشتر بومیان آلاسکا تا حد زیادی پس از آن استعمار نام های اعمال شده توسط غیر بومی مردم با توجه به بومی آلاسکا مرکز زبان.

در change.org درخواست 17 ساله گفت: "سیراب نسخه Eskomo هنوز توهین آمیز و ... با استفاده از مردم بومی به عنوان یک طلسم است dehumanizing و نژادپرست است."

همکار Esko دبیرستان ارشد الکس Bourgeault دیدم اندرسون دادخواست و گفت: او تصمیم گرفت برای شروع یک خود را به نگه داشتن Eskomo نام.

در change.org دادخواست او گفت: "آن را واقعا نمی خوای که عمیق است."

Bourgeault گفت: درک این است که این نام در اصل از یکی از جامعه موسس خانواده Eskos که جامعه و مدرسه منطقه است که پس از. او گفت: در روزهای نخست که این تیم برای Esko مدرسه منطقه بود Esko Mos.

محلی تاریخچه کتاب "Esko گوشه An Illustrated History of Esko و تامسون شهرستان" گفت: اولین Esko تیم های ورزشی در دهه 1920 تا به حال "لینکلن" در مقابل خود را در, لباس ورزشی. لینکلن نام دبیرستان در Esko منطقه مدرسه. در 1940s تغییر نام بود به Esko-Mos و بعد کوتاه به Eskomos با توجه به کتاب است.

Bourgeault گفت: او ایجاد دادخواست خود را به خاطر او می خواهد مردم را به قرار دادن بیشتر به فکر هر دو طرف قبل از تصمیم گیری.

Bourgeault گفت او علیه نژادپرستی و می خواهم برای دیدن مردم هدایت انرژی خود را به ایجاد تغییرات در سطح قوه مقننه به جای محلی با Esko طلسم مدرسه.

"از بین بردن هر مسابقه از محصولات و نام حال رفتن برای پایان دادن به نژاد پرستی" Bourgeault گفت. "در آن اجرا می شود عمیق تر از آن است."

در Bourgeault پژوهش بر روی این موضوع به او گفت که او آموخته اسکیمو یک کلمه فرانسوی به معنی "کسی است که شبکه برفی" است و مشاهدات و نه یک کلمه موهن با توجه به NPR.org.

هر دو دانش آموزان شگفت زده از توجه و حمایت هر درخواست را به دست آورد. هر دو دادخواست پیشی گرفته و اهداف خود را از 1500 امضا.

"من فکر می کردم وجود خواهد داشت بیشتر واکنش و کمتر پشتیبانی" اندرسون گفت.

نوجوانان ارائه چند ایده برای یک نام جدید/لوگو برای Esko منطقه مدرسه.

Bourgeault پیشنهاد رفتن به اصلی Esko-Mos در حالی که اندرسون پیشنهاد جامعه درگیر در انتخاب یک نام جدید/آرم برای مدرسه منطقه.

او گفت که او می داند که تغییر لوگو هزینه خواهد شد منطقه پول و گفت: او را داوطلب برای کمک به جمع آوری پول.

اندرسون در ابتدا برنامه ریزی شده به صحبت می کنند در طول Esko مدرسه جلسه هیئت مدیره در مورد دادخواست دوشنبه, جولای 27. اما او تا به حال به کار می کنند. Bourgeault نیز مشغول در این جلسه زمان. هر دو نوجوانان ایمیل و نامه به بیان مواضع خود.

Esko سرپرست هارون فیشر خواندن نامه های خود را به هیئت مدیره در طول باز نظر بخشی از این نشست است. اندرسون اشاره کرد در نامه ای که Esko منطقه مدرسه 92% دانش آموزان سفید و فنلاندی طلسم خواهد بود مناسب تر.

Bourgeault تشویق هیئت مدیره مدرسه به برابر خواسته های مجازی امضای اراذل و اوباش.

فیشر گفت: او قدردانی است که دانش آموزان احساس راحتی و قدرت به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن امتیاز خود را از مشاهده. او همچنین خاطر نشان کرد که اعضای هیئت مدیره که Bourgeault و اندرسون هستند دانش آموزان دبیرستان و آنها باید محترم شمرده شود.

دو نفر از اعضای Esko کلاس 1997 صحبت در حمایت از تغییر نام پس از اين دانشجويان در نامه خوانده شد.

ربکا نلسون گفت که او فکر می کند داشتن Eskomo طلسم میکرو-توهین علیه بومیان آلاسکا مردم است.

"من احساس می کنم همه ما سزاوار احترام برابر" نلسون گفت.

مایک Jokela گفت که او و خواهر و برادر خود را متولد و بزرگ در Esko منطقه است. او گفت که او می داند که Eskomo نام ریشه در اصلی Esko خانواده و جامعه و مدرسه منطقه شده است و بخشی از این مدرسه حدود 80 سال است.

در حالی که او معتقد است وجود نداشت هر بیمار قصد با نام Eskomo, Jokela گفت: تصاویر یک اسکیمو در مدرسه و کلبه اسکیموها روشن روابط به آلاسکا مردم بومی.

"من فکر می کنم این کشور است که با داشتن یک لحظه" Jokela گفت.

او چندین تیم های ورزشی و کسب و کار است که باید تغییر نام خود و کثافت از جمله مبارزه با سو که در حال حاضر مبارزه با شاهین.

او گفت: او می داند که وجود خواهد داشت هزینه های سخت درگیر است و آن زمان خواهد بود.

"بخشی از من را غمگین خواهد بود" Jokela گفت. "اما آن زمان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب