Spokane سرخپوستان نجومی در شمال غرب لیگ اعلام به تعویق افتادن - Tue, 12 Jun 2020 PST

SPOKANE بشویید. - Spokane سرخپوستان طرفداران را به صبر کمی طولانی تر برای تماشای تیم خود ضربه این زمینه است. ش

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

SPOKANE بشویید. - Spokane سرخپوستان طرفداران را به صبر کمی طولانی تر برای تماشای تیم خود ضربه این زمینه است. شمال لیگ اعلام کرده به تعویق افتادن آن سال 2020 فصل است.

لیگ منتشر شد بیانیه زیر در جمعه 12 ژوئن:

"با توجه به ادامه COVID-19 همه گیر شروع سال 2020 غربی لیگ فصل است که به طور نامحدود به تعویق افتاد. لیگ و باشگاه ادامه خواهد داد برای نظارت بر وضعیت و کار با ما لیگ اصلی بیس بال, وابسته به, در حالی که به دنبال توصیه های مقامات بهداشت عمومی و پیوستن به محلی بازگشایی دستورالعمل. مثل همیشه سلامت و ایمنی از شمال غربی, لیگ, هواداران, بازیکنان و اعضای کادر اولویت ما است. علاوه بر این غرب لیگ در مقابل پایونیر لیگ همه ستاره بازی لغو شده است."

اسپوکن سرخپوستان منتشر شد در این بیانیه در پاسخ به لیگ تصمیم:

"ما درک می کنیم و حمایت از تصمیم برای به تعویق انداختن شروع سال 2020 فصل اعلام شده توسط غرب, لیگ برتر فوتبال امروز است. بهداشت و ایمنی از سرخپوستان طرفداران بازیکنان کارکنان و کنتون جامعه همواره اولویت بالا. متاسفانه سرخپوستان نمی هر گونه اطلاعات بیشتر و فراتر از آنچه که غرب لیگ اعلام کرده است در این زمان. هر گونه به روز رسانی در سال 2020 فصل ارائه خواهد شد به طرفداران و اعضای جامعه به عنوان تبدیل شدن آنها در دسترس است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب