Spokane County Superior Court دوباره تعلیق منصفه - Fri, 31 Jul 2020 PST

Spokane County Superior Court دوباره به تعویق انداختن همه منصفه به دلیل نگرانی در مورد COVID-19 هر چند که مشخص

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

Spokane County Superior Court دوباره به تعویق انداختن همه منصفه به دلیل نگرانی در مورد COVID-19 هر چند که مشخص نیست چه مدت مکث خواهد داشت.

قاضی مایکل قیمت اعلام کرد بعد از ظهر چهارشنبه در یک ایمیل به دادگاه کارکنان یک کپی از آن به دست آمده توسط سخنگوی-نقد و بررسی. وی با ذکر آمار از اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه است که نشان می دهد "ادامه تشدید COVID-19 در Spokane County است."

"در حالی که تصمیم نهایی در مورد این موضوع من نیست که برای تصمیم گیری به عنوان سرپرست ریاست قاضی من بازیگری در حوزه اقتدار من در تعلیق همه منصفه بلافاصله" قیمت نوشت. "من پیش بینی است که ما دوباره این موضوع در زمانی که ریاست قاضی هارولد کلارک بازگشت از تعطیلات هفته آینده."

قیمت نوشت که تعدادی از کارکنان دادگاه تماس گرفته بودند او را با نگرانی در مورد تجمع مردم برای انجام منصفه و گسترش رمان coronavirus.

"این نگرانی ها تشدید شده اند این خبر که برخی از خود ما کارکنان و همچنین وکلای مدافع که اغلب ما در دادگاه ممکن است به طور مستقیم در معرض این ویروس توسط اعضای خانواده و یا کارکنان خود را, اعضای," او نوشت.

دادگاه نشده بود با صدور اطلاعیه های عمومی در مورد مکث بر منصفه به عنوان پنج شنبه بعد از ظهر.

دادگاه قبلا به حالت تعلیق داوران و نیمکت محاکمه در اواسط ماه مارس به عنوان Spokane County دادگاه منطقه و اسپوکن دادگاه شهری که در درجه اول رسیدگی مدنی استناد جنحه و سطح پایین تر موارد جرم.

سه دادگاه های محلی اعلام کردند که با از سرگیری محاکمه با حضور هیئت منصفه در جولای 6, زمانی که یک ایالت منظور تعلیق از واشنگتن دیوان عالی کشور تمام شده است. اما چند اگر هر گونه منصفه گرفته شده در آن دادگاه این ماه است.

منطقه قضات دادگاه برنامه ریزی برای دیدار و تصمیم به توقف محاکمه با حضور هیئت منصفه برای بار دوم در روز چهارشنبه گفت جان Witter, دادگاه مدیر.

تام Krzyminski که منجر شهرستان مدافع عمومی دفتر گفت: او خود را تشویق کرد وکلای مدافع و کارکنان پشتیبانی برای کار از خانه به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است و ماسک و اجتماعی فاصله مورد نیاز در دفتر. او گفت وکلای مدافع "درجات مختلفی از ناراحتی" با چشم انداز استدلال قبل از هیئت منصفه و تماشاگران در بسته تاز.

"هر کس در حال مبارزه با این" Krzyminski گفت. "من فکر می کنم برای اکثر آن را بسیار دشوار است برای انجام یک محاکمه با مردم در ماسک و مردم در حال دور. این درست نیست که ما چگونه قادر به نمایندگی از مشتریان خود را به بهترین توانایی ما در این نوع تنظیم. و این به ضرر مشتری است."

هر چند دادگاه های محلی گرفته گام به انتشار صدها نفر از مردم در انتظار محاکمه از زندان شهرستان اسپوکن و Geiger اصلاحات مرکز تعویق انداختن محاکمه می کند برای برخی از متهمان به باقی می ماند زندانی دیگر از آنها را تحت شرایط عادی است.

"به اعتبار دادگاه آنها بسیار خوب بوده است در مورد اجازه دادن به افرادی که نیاز به اجازه دهید حداقل فرصتی برای بیرون رفتن و ظروف سرباز یا مسافر گفت:" استیو گراهام خصوصی وکیل مدافع که شیوه های در اسپوکن و کشورهای همسایه.

گراهام گفت: او استدلال کرد قبل از هیئت منصفه در شهرستان لینکلن در هفته گذشته و اگر چه تجربه ساخته شده و او را "عصبی" این ضروری است که متهمان دسترسی سریع به محاکمه.

"این نشان می دهد باید در" گراهام گفت. "ما نمی تواند بدون انجام محاکمه با حضور هیئت منصفه برای بسیار طولانی است و هنوز هم ما قانون اساسی سنت. بنابراین من فکر نمی کنم ما باید بیشتر از یک انتخاب است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن