فوتبال باشگاه های چشم خط پایین با بلیط بازپرداخت گزینه های

باشگاه های فوتبال در حال پیدا کردن راه های خلاق برای جلوگیری از دست دادن درآمد با ارائه بلیط فصل دارندگان جایگ

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

باشگاه های فوتبال در حال پیدا کردن راه های خلاق برای جلوگیری از دست دادن درآمد با ارائه بلیط فصل دارندگان جایگزین برای بازپرداخت برای بازی در خالی استادیوم به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

محدودیت آمار برخی از ترازنامه سخت تر از دیگران است. لیورپول است که به سادگی استرداد حامیان برای مثال در حالی که اسکاتلندی باشگاه متهرولل خواسته طرفداران "در نظر ترک پول خود را با ما."

حامیان اغلب مایل به کمک. تیم در حال ارائه زندگی می کنند جریان از مسابقات خرده فروشی تخفیف بلیط رایگان برای بازی های جام, و اعتباری برای 2020-21 بلیط فصل در ازای بازپرداخت.

کریستال پالاس را 17,800 دارندگان بلیط فصل چهار گزینه. این اولین بار است که به طور مستقیم نسبت به بازپرداخت کلنگی جنوب لندن باشگاه آکادمی جوانان. این گزینه شامل دعوت به تیم اول تمرین یک مرکز آموزش تور و بلیط فصل به زیر 23 تیم ملی.

"من قادر به انجام این کار و آکادمی انبوه پروژه های مهم برای باشگاه گفت:" کریس آبهای عضو کریستال پالاس Supporters' Trust که تصمیم گرفتند برای کمک مالی. "این یکی از keystones آینده ما. آن چیزی ملموس — آجر و ملات — و شما می توانید می گویند من یک بخش کوچک است که در گرفتن ساخته شده است."

آب شد و با توجه 110 پوند ($137 ایالات متحده) برای چهار نفر باقی مانده صفحه اصلی منطبق است. سرمایه گذاری ارزشمند است گفت: چرا که بدون نخبگان "دسته 1" آکادمی این باشگاه از دست رفته را در جذب استعداد های محلی مانند Jadon سانچو.

بسیاری از باشگاه ها نیز به گزینه ارسال بازپرداخت به یک موسسه خیریه. اورتون اعلام کرد که فن کمک های مالی از آن فصل دارنده بلیط و سالن عضو بازپرداخت روند افزایش نزدیک به 400 ، 000 پوند ($500,000) برای یک باشگاه و موسسه خیریه کمک به اعضای جامعه نهفته COVID-19. باشگاه صاحبان سپس همسان است که مقدار.

لیگ های آلمان و اسپانیا و ایتالیا و انگلیس بازگشته اند به عمل تحت محدودیت های است که شامل هیچ هواداران در استادیوم به عنوان مرگ و میر از این ویروس در اروپا گذرانده 180,000. فرانسه لغو آن فصل است.

پخش و تجاری درآمد در "پنج بزرگ" لیگ به میزان 86 درصد از کل درآمد فصل گذشته با توجه به حسابداری شرکت Deloitte. با باقی مانده 14 درصد از matchday درآمد تحت تهدید Deloitte گفت: باشگاه ها و لیگ ها "باید به انجام همه چیز آنها می توانند" به تقویت روابط با طرفداران و همکاران.

"وجود دارد که پیامدهای قابل توجهی برای فوتبال اروپا چشم انداز های آینده فصل از جمله به طور بالقوه مهم و ماندگار اثرات بر قدرت مالی باشگاه ها و لیگ های" دن جونز یک شریک در شرکت Deloitte ورزشی کسب و کار گروه گفت: در گزارش منتشر شده در این ماه.

سوانزی است dangled 50 درصد تخفیف در 2020-21 نجومی بلیط — اگر آنها در حال ارتقا به لیگ برتر برای فصل جاری دارندگان بلیط که ترک بازپرداخت خود را با این باشگاه است. آنها را پرتاب در جریان زندگی می کنند 70% off تیم دنده و یک کارت تشکر از شما امضا شده توسط بازیکنان.

سوانسی رئیس Trevor توس در ماه گذشته برآورد پتانسیل هزینه بازپرداخت از دست داده و مهمان نوازی درآمد خود را برای چهار نفر باقی مانده خانه بازی در نزدیک به یک میلیون پوند (1.2 میلیون دلار).

اگر چه روشن نیست که طرفداران خواهد بود قادر به حضور در بازی های باشگاه های زیادی هستند امید به قفل کردن درآمد برای فصل آینده است. برای خرید 2020-21 نجومی بلیط های در حال حاضر متهرولل ارائه بلیط رایگان به آن خانه اول هفته بیستم لیگ برتر, مسابقه, اگر طرفداران مجاز است.

در نامه اخیر به طرفداران متهرولل رئیس جیم مک ماهون گفت: این باشگاه خواهد از دست دادن بیش از 130,000 پوند ($160,000) اگر هر فصل بلیط دارنده ادعا خود را بازپرداخت. او گفت: بازپرداخت چپ با این باشگاه محسوب می شود کمک های مالی که اجازه می دهد تا این باشگاه به دنبال به طور بالقوه 22,000 پوند ($27,500) در اصلاح مالیات بر ارزش افزوده.

"به همین دلیل ما از شما لطفا در نظر ترک پول خود را با ما" مک ماهون گفت: در نامه خود. "ما یک ثروتمند نیکوکار."

در اسپانیا رئال بتیس دارای گزینه های متعددی برای پنج از دست رفته در بازی های خانگی است. تا کنون کمتر از 10 درصد از دارندگان بلیط فصل درخواست مستقیم بازپرداخت با توجه به مشاور مارشال Glickman مدیر عامل شرکت G2 استراتژیک که به باشگاه غالبا.

Glickman جمهور سابق NBA پورتلند تریل بلیزرز به تشویق تیم اسپانیایی به طرفداران منو از گزینه های.

"هنگامی که شما توانمند سازی مشتریان خود را به تصمیم می گیرید به جای تحمیل, من فکر می کنم شما بهتر نتیجه" Glickman گفت: در یک مصاحبه تلفنی از خانه اش در اورگان.

در واقع عدم انعطاف می تواند نتیجه معکوس. باشگاه آلمانی شالکه در ابتدا خواسته های نجومی دارندگان بلیط به نشان می دهد که چرا آنها نیاز به بازپرداخت کوتاه آمد اما زمانی که طرفداران خودداری کردند.

در ضمن اسپانیایی باشگاه ختافه, اسپانیول و لگانیس رفت و در جهت دیگر. آنها اعلام کرد که فصل جاری بلیط گسترش از طریق فصل بعدی رایگان با چند مورد استثنا مانند بازی های جام.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

لگانیس در زمان گام اضافی از ارج نهادن به آن فصل دارندگان بلیط که درگذشت در اوج این بیماری همه گیر با قرار دادن گل و یک تیم نیوجرسی در صندلی خود را قبل از ژوئن 13 بازی خانگی مقابل وایادولید.

در انگلستان بخش دوم Luton گفت: حدود 90 درصد از دارندگان بلیط فصل خود را داد پنج بازی بازپرداخت بازگشت به این باشگاه که رزومه فصل آن در روز شنبه.

"در حالی که این وضعیت همچنان جدی" باشگاه گفت: "سخاوت خود را در این زمان کمک خواهد کرد که برای کاهش تاثیر قابل توجهی به عنوان ما همچنان به هدایت این باشگاه از طریق این خائنانه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن