سوء استفاده جنسی از قربانی شکایت مینه سوتا اردوگاه اسب برای بچه ها

طولانی دشت, Minn. —یک بازمانده از سوء استفاده جنسی و بهره برداری از طرح دعوی در دادگاه روز شنبه برابر دایره R

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

طولانی دشت, Minn. —یک بازمانده از سوء استفاده جنسی و بهره برداری از طرح دعوی در دادگاه روز شنبه برابر دایره R انزال تابستان اردوگاه اسب برای کودکان در دشت.

فرانسیس اسکات Fortier

بازمانده شناخته شده به عنوان سازمان حفاظت محیط زیست 600 در طرح دعوی در دادگاه بود مورد آزار جنسی از سال 2015 تا 2016 توسط فرانسیس اسکات Fortier یک دیرین اردوگاه مشاور در دایره R تگزاس گناهکار در سال 2018 تولید و در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان. Fortier است که در حال حاضر در خدمت 25 سال حکم زندان برای 2018 محکومیت مربوط به سوء استفاده از Doe 600 و دیگری جزئی camper او ملاقات در دایره R در مرتع پرورش احشام.

"سازمان حفاظت محیط زیست 600 می گوید او به ارمغان می آورد او طرح دعوی در دادگاه امروز به دلیل او می خواهد دایره R تگزاس پاسخگو اجازه می دهد تا بسیاری از دختران مورد آزار جنسی توسط Fortier برای بسیاری از سال و به تشویق بازماندگان دیگر به جلو می آیند و به اشتراک گذاری داستان خود را" اظهار داشت: انتشار اخبار از Jeff Anderson & همکاران شرکت حقوقی به نمایندگی از سازمان حفاظت محیط زیست 600.

یک درخواست برای نظر از دایره R تگزاس بازگشت نیست دوشنبه ،

صدمه شخصی طرح دعوی در دادگاه به دنبال قضاوت در برابر تگزاس در یک مقدار بیش از $50,000. آن مدعی مدیریت دایره R در مرتع پرورش احشام می دانست و یا باید شناخته شده Fortier بود "نا مناسب کارکنان با خطرناک و استثماری گرایش های قبل Fortier را سوء استفاده جنسی از سازمان حفاظت محیط زیست 600" در عین حال آن موفق به اقدام مناسب برای درمان مشکل و یا حذف او را از اشتغال است.

"به عنوان یک نتیجه مستقیم از دایره R در مرتع پرورش احشام را انجام ... Doe 600 رنج می برد و همچنان به رنج می برند درد بزرگ از ذهن و بدن شدید و دائمی پریشانی عاطفی و فیزیکی تظاهرات پریشانی عاطفی خجالت از دست دادن اعتماد به نفس تحقیر فیزیکی شخصی و آسیب های روانی" این احضار اعلام کرد. "سازمان حفاظت محیط زیست 600 جلوگیری شد و ادامه خواهد داد تا مانع از انجام فعالیت های روزانه و به دست آوردن لذت بردن کامل از زندگی و/یا دچار شده اند و ادامه خواهد داد به متحمل شدن هزینه های روانی از درمان, درمان و, مشاوره و اطلاعات و اعتقاد به اتحاد و/یا متحمل خواهد شد از دست دادن درآمد و/یا از دست دادن ظرفیت درآمد."

در ژانویه 2018, Fortier محکوم شد توسط یک هیئت منصفه فدرال از تولید و در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان پس از قربانی گزارش Fortier ارائه شده او و دختر دیگری الکل و سپس تجاوز جنسی آنها است. Fortier بود که 38 سال سن در زمان ثبت تجاوزات جنسی بر روی تلفن خود را. او با هر دو دختران خود را از طریق دخالت در دایره R در مرتع پرورش احشام.

"Fortier بود درنده و دایره R در مرتع پرورش احشام چیزی او را متوقف کند. در واقع اردوگاه او را با دسترسی رایگان به دختران جوان دور از خانه برای دهه" وکیل جف اندرسون گفت. "مدیران در این اردوگاه تبدیل شده است چشم خود را به خطر و چشم خود را به ایمنی بچه ها در آن اردوگاه."

در نوامبر سال 2018 در Fortier را صدور حکم شنیدن متعدد سابق کمپ در دایره R تگزاس ارائه اظهارات توصیف سال از تجاوزات جنسی و تجاوز توسط مشاور سابق اردوگاه. قبل از صدور حکم Fortier the قاضی فدرال در مورد توصیف او و دختران در دایره R در مرتع پرورش احشام به عنوان "گرگ اجازه دهید شل در زمینه گوسفند" با توجه به انتشار اخبار.

پس از Fortier را 2018 دستگیری محققان کشف صدها صریح تصاویر و ویدئوها از افراد زیر سن قانونی بر روی تلفن خود را و دستگاه های دیگر از جمله تصاویر از پیش از بلوغ دختران درگیر در رفتار جنسی.

با توجه به شاکی وکلای Fortier بستری در دادگاه او را به جمع آوری جنسی صریح, عکس از دختران از دایره R در مرتع پرورش احشام. او همچنین تحت سوگند شهادت داد با توجه به تجاوز جنسی از افراد زیر سن قانونی چنین رفتاری "بخشی از دنیای من در تمام این سالها که من درگیر شده بود با مردم از (دایره R تگزاس) و گروهی از دوستان است که من تا به حال و پس از آن نیست — این هرگز — هرگز آن را به عنوان غیر طبیعی به من."

دایره R در مرتع پرورش احشام بوده و در عمل برای 49 سال است. Fortier برای اولین بار با حضور در دایره R تگزاس در سال 1980 به عنوان یک camper و در نهایت در آنجا مشغول به کار به عنوان یک تاریخ و مشاور و مشاور. Fortier ادامه داد: به داوطلب در اردوگاه تا مدت کوتاهی قبل از دستگیری او در سال 2018 است. سازمان حفاظت محیط زیست 600 ساکن بود camper در مزرعه برای مدت طولانی در طول ماه های تابستان از حدود سال 2010 به سال 2016 بین سنین 10 و 17.

"شجاعت و قدرت سازمان حفاظت محیط زیست 600 نشان داده است — و همچنان به نشان می دهد که به جلو, های خود داستان و آوردن این طرح دعوی در دادگاه است که واقعا باور نکردنی" گفت: وکیل, Josh Peck, که نشان دهنده سازمان حفاظت محیط زیست 600 با اندرسون. "او فایل های این کت و شلوار امروز نه تنها به گرفتن برخی از قدرت خود و برای نگه داشتن دایره R تگزاس پاسخگو برای سوء استفاده از او رنج می برد اما همچنین از تمایل صادقانه به آن شناخته شده است که کودکان و نوجوانان در دایره R در مرتع پرورش احشام بودند در معرض یک خطر واقعی وجود دارد برای سال."

بر اساس شواهد به دست آمده در این مورد مقامات بر این باورند ممکن است اضافی قربانیان که هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است. هر کسی با اطلاعات در مورد این ماده این است که تشویق به تماس با FBI در 763-569-8395. تماس گیرنده ممکن است ناشناس باقی می ماند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب