Poof! مینه سوتا را 1.5 میلیارد دلار مازاد بودجه است که در حال حاضر $2.4 میلیارد دلار کسری بودجه.

مینه سوتا در حال حاضر پیش بینی می شود در قرمز. با تشکر از شما coronavirus بیماری همه گیر.چه شده است یک پیش بین

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

مینه سوتا در حال حاضر پیش بینی می شود در قرمز. با تشکر از شما coronavirus بیماری همه گیر.

چه شده است یک پیش بینی 1.5 میلیارد دلار بودجه مازاد در اواخر فوریه است که در حال حاضر پیش بینی می شود 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه در دولت در دو سال بودجه چرخه مقامات دولتی اعلام کرد.

ناگهانی برگشت از چندین سال از مازاد پیش بینی شده است که البته ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس و دولت پاسخ داد که در نزدیکی shutdown از ردیف هایی از اقتصاد دولتی. در همین حال رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و مقننه افزایش هزینه برای مبارزه با ویروس ها و ارائه کمک به کسب و کار و کارگران است.

این روند البته برخی به عنوان منعکس شده در هر کشور در کشور اگر نه هر ملت در این سیاره است.

روشن: تمام این آمار و ارقام بودند و می بینی. وجود دارد در واقع هرگز 1.5 میلیارد دلار در یک حساب بانکی است و امروز یک IOU به 2.4 میلیارد دلار بود.

هنوز خوب نیست از لحاظ اقتصادی یا سیاسی برای تقریبا هر کسی که با یک خطر است. دولت مورد نیاز است برای حفظ تعادل خود را از کتاب; بر خلاف دولت فدرال مینه سوتا نمی تواند از نظر قانونی صرف پول آن را ندارد.

در اینجا برخی از به احتمال زیاد اثرات:

  • رژیم صهیونیستی. تیم Walz و قانونگذاران دموکرات به احتمال زیاد افزایش تماس های خود را برای کمک های فدرال به ایالت.
  • در همان زمان Walz و دموکرات ها را تحت فشار برای قطع دولت هزینه های دولت — یک حرکت آن در سمت چپ به طور کلی مخالف به فکر. و یا آنها می تواند فشار به منظور بالا بردن مالیات و یا ترکیبی از هر دو.
  • جمهوری خواهان خواهد شد و دیگر قادر به استدلال می کنند که قبلا پیش بینی شده مازاد استفاده می شود باید به صورت گسترده کاهش مالیات به آنها استدلال بودند قبل از.
  • جمهوریخواهان ممکن است افزایش تماس های از چند حاضر به تصویب اتحادیه دولت کارگر قرارداد است که برای بالا می برد.

اما دولت باید یک روز بارانی صندوق که به نظر می رسد قادر به نزدیک به پوشش کسری بودجه. رسمی پیش بینی کسری بودجه دلار است 2.426 میلیارد دلار است. این صندوق روز بارانی است $2.359 میلیارد دلار است.

"با توجه به عدم اطمینان در مورد راه همه گیر چشم انداز اقتصادی باقی خواهد ماند فرار را برای برخی از زمان" با توجه به بیانیه ای از مینه سوتا مدیریت و بودجه بخش.

بودجه کمیساریای مایرون فرانس دولت اکونومیست دکتر لورا Kalambokidis و بودجه دولت مدیر بریتا Reitan انتظار می رود که در حال حاضر پیش بینی به روز شده در ساعت 2 بعد از ظهر در کنفرانس خبری که انجام خواهد شد در زندگی Walz رسمی کانال یوتیوب.

مدیریت و کمیسر بودجه مایرون فرانس ارائه پیش بینی در ماه دسامبر. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

دو سال بودجه

مهم است به درک که مینه سوتا دو سال بودجه چرخه. دو سال $48.3 میلیارد بودجه تصویب شد Walz و قانونگذاران در سال گذشته را پوشش می دهد و هزینه های امروز و در طول سال مالی آینده آغاز می شود که 1 جولای و نتیجه گیری 30 ژوئن 2021.

رفتن به این جلسه قانونی قانونگذاران واقعا باید به بودجه دولت اگر چه آنها بحث ترفند های مختلف به عنوان شایع است در این مرحله در چرخه.

در حال حاضر, اما آنها ممکن است مجبور به عمل در این بهار و یا برخی از زمان در آینده برای اطمینان از دولت نیست و صرف پول آن را ندارد.

ویژه هوا

روز سه شنبه به روز رسانی شد ویژه هوا درخواست Walz و تاکید بی سابقه ای در امور دولت منابع مالی در میان یک بیماری همه گیر.

به طور سنتی, MMB آماده اواخر پاییز هوا را به اطلاع فرماندار به عنوان او اسلوب یک درخواست بودجه قانونگذار. که پیش بینی های منتشر شده در اوایل ماه دسامبر پیش بینی 1.3 میلیارد دلار مازاد. در آن زمان رمان coronavirus ناشناخته بود به جهان است.

در اواخر ماه فوریه MMB تجدید نظر در پیش بینی آن را به عنوان همیشه می کند که زمان از سال به روز رسانی اطلاعات قانونگذاران را مجبور به مقابله با آنها به صورت جدی در دولت بودجه — که باید به تصویب هر دو مجلس در قوه مقننه به تصویب رسید. که معمولا همه که مورد نیاز است با این حال که پیش بینی و تجدید نظر شامل تقریبا هیچ تاثیر coronavirus بود که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک تهدید جهانی بین زمان پیش بینی به پایان رسید و هنگامی که آن را منتشر شد. مقامات دولتی و همچنین این روزنامه با اشاره به عدم وجود coronavirus زمینه.

در ماه مارس Walz بهینه سازی پیشنهادی خود را مکمل بودجه — اواسط چرخه افزایش سرعت که مشترک به منعکس کننده برخی از سطح از coronavirus-باعث کاهش در درآمد.

اما به زودی پس از ویروس گریبانگیر ملت و دولت شروع به بستن Walz دستور ویژه پیش بینی شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن