نظرسنجی ها نشان می دهد که کانادایی ها می خواهند به بازی های ورزشی دوباره اما ممکن است زمان به احساس راحت

یک نظرسنجی نشان می دهد که در حالی که کانادایی ها می خواهید به عقب بر گردیم به سازمان ورزش و فعالیت های فیزیکی

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

یک نظرسنجی نشان می دهد که در حالی که کانادایی ها می خواهید به عقب بر گردیم به سازمان ورزش و فعالیت های فیزیکی پس از همه گیر ممکن است زمان برای برخی از به احساس راحتی انجام این کار.

هنوز اکثریت معتقد است که این مهم برای کانادایی ها به بازی های ورزشی سازمان یافته که فاصله محدودیت ها برداشته دلیل تاثیر آنها بر سلامت روانی و جسمانی.

چرتکه داده های نظرسنجی ها نشان داد برخی از یکی در چهار کانادا بزرگسالان (27 درصد) به طور منظم در سازمان ورزش یا فعالیت فیزیکی قبل از همه گیر. به عنوان یکی ممکن است انتظار داشت جوان کانادایی شد خیلی بیشتر احتمال دارد به بخشی — با 43 درصد از کسانی که در سنین 18 تا 29 و 32 درصد از کسانی که در سن 30 تا 44 گفت: آنها بازی یک سازمان ورزشی و یا در یک گروه فعالیت فیزیکی قبل از همه گیر.

چهل و پنج درصد بود کودکانی که به بازی های ورزشی سازمان یافته و یا گروه فعالیت های فیزیکی است. فوتبال, شنا, هاکی, بازی بسکتبال, بیس بال یا سافت بال فوتبال و تنیس بودند ترین گزارش ورزشی, بازی های برگزار شده توسط کودکان در خانواده است.

پاسخ دهندگان گزارش برخی از تردید به بازگشت به ورزش های سازمان یافته اما بسیاری خواهد راحت احساس می کنید انجام این کار در عرض چند ماه.

در میان کسانی که به طور منظم بازی های ورزشی سازمان یافته و یا در زمان شرکت در فعالیت های فیزیکی 42 درصد گفت: آنها خواهد بود و راحت بازی دوباره در عرض چند هفته از فاصله محدودیت های که برداشته در حالی که 20 درصد گفت: آنها در عرض چند ماه. بیست و هفت درصد گفت: این امر آنها را شش ماه یا بیشتر به احساس راحت است.

نود درصد از پاسخ دهندگان گفت: سازمان ورزش و فعالیت بدنی مهم خواهد بود در کمک به جامعه بازسازی و بهبود یافتن از این بیماری همه گیر با 38 درصد گفت: این امر می تواند بسیار مهم و 52 درصد خواستار آن مهم است. ده درصد گفت: آنها فکر نمی کنم این امر می تواند مهم است.

در میان کسانی که به طور منظم بازی های ورزشی سازمان یافته قبل از همه گیر 54 درصد بر این باور بود که بسیار مهم است.

هنوز 37 درصد از پاسخ دهندگان گفت: مردم نباید اجازه داده شود به بازی های ورزشی سازمان یافته و یا شرکت در فعالیت های فیزیکی — زمانی که فاصله محدودیت ها برداشته — تا زمانی که یک واکسن.

نظرسنجی راه اندازی شد و با چرتکه داده که مدیر عامل تیم قدرت صندلی راگبی کانادا.

این نظر سنجی آنلاین از 1,800 کانادا بزرگسالان انجام شد ممکن است بین 14-18. چرتکه می گوید: حاشیه خطا است به علاوه یا منهای 2.4 درصد امتیاز 19 بار از 20 برای مقایسه احتمال بر اساس نمونه تصادفی از همان اندازه.

داده شد و وزن با توجه به داده های سرشماری به اطمینان حاصل شود که نمونه همسان جمعیت کانادا با توجه به سن و جنسیت و پیشرفت تحصیلی و منطقه است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن