مردم داروخانه: مرموز لکه های سفید از Campho-Phenique - Wed, 08 Jul 2020 PST

توسط جو Graedon M. S. و ترزا Graedon, Ph. D. پادشاه ویژگی های سندیکا س. یک مشتری آمد و در فروشگاه من با شلوار

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

توسط جو Graedon M. S. و ترزا Graedon, Ph. D. پادشاه ویژگی های سندیکا

س. یک مشتری آمد و در فروشگاه من با شلوارک در. او پا شد و به رنگ قرمز روشن از آفتاب سوختگی به جز برخی از نقاط کوچک که سفید بدون آفتاب سوختگی. من از او پرسیدم در مورد کسانی که لکه های سفید.

او گفت: او می خواهم به نیش chigger قرار داده و Campho-Phenique در هر یک قبل از او رفت و در آفتاب. آیا شما تا کنون شنیده ام از Campho-Phenique برای جلوگیری از آفتاب سوختگی ؟

A. Campho-Phenique است قدیمی timey درمان موضعی که معرفی شد و در سال 1884. در آن زمان کافور و فنل شد در شکل یک پودر طراحی شده برای درمان زخم ها و ضایعات پوستی.

بایر را Campho-Phenique درد و خارش تسکین هنوز هم حاوی کافور و فنل همراه با غیر فعال مواد تشکیل دهنده: کلوئیدی دی اکسید سیلیکون اکالیپتوس روغن گلیسیرین و نور روغن های معدنی.

این است که به ترویج به عنوان یک نقطه برای درمان گزش حشرات کاهش خراش زخم های سرد و آفتاب سوختگی است. تا آنجا که ما می توانم بگویم هیچ کدام از این مواد تصویب شده است برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و هیچ کس نباید اعمال Campho-Phenique بیش از یک منطقه بزرگ از پوست است.

کلوئیدی دی اکسید سیلیکون است که اغلب شامل کرم های ضد آفتاب به عنوان یک عنصر غیر فعال. به گفته یکی از تولید کننده برخی از microspherical دی اکسید سیلیکون محصولات پراکندگی اشعه ماوراء بنفش نور را فعال مواد تشکیل دهنده کرم های ضد آفتاب بیشتر کارآمد.

Q. من شده اند در 0.5 میلی گرم از آلپرازولام برای اضطراب پس قبل از من تبدیل شده 80. در حال حاضر دکتر من بازنشسته, و من دکتر جدید نمی تجویز دارو. در سن و سال من آن را به عنوان اگر من با استفاده از آلپرازولام برای اهداف تفریحی یا عمدا سوء استفاده از آن است. من نیاز به چیزی برای اضطراب.

چون من نمی تواند یک نسخه جدید را از من قطع قرص در نیم برای دریافت 0.25 میلی گرم است. من در آن روز در حدود یک هفته و سپس کاهش آن در دسترس نباشد. از امروز من شده خاموش آلپرازولام برای حدود پنج روز و من احساس می کنم بسیار مضطرب است. من هم ناراحتی معده و اختلال خواب. گمان می کنم که با توجه به اثرات برداشت.

من ترجیح می دهم به ادامه مصرف دارو, اما به نظر می رسد من نمی خواهد اجازه داده شود. وجود دارد هر گونه اضطراب پزشکی من می توانم استفاده کنم ؟ چه می توان انتظار داشت با توجه به خروج اثر ؟

A. جدید خود را دکتر احتمالا آگاه است که آلپرازولام (زاناکس) در "آبجو لیست" از مواد مخدر است که باید به طور کلی نمی توان تجویز شده برای افراد مسن است. بنزودیازپین مواد مخدر مانند آلپرازولام می تواند شما را بیشتر در معرض خطر سقوط است. آنها نیز مرتبط شده اند به از دست دادن حافظه و یا اختلال شناختی در افراد مسن است.

ما بحث در مورد آبجو لیست و دیگر نامناسب مواد مخدر برای شهروندان ارشد در جزئیات بیشتری در ما eGuide به مواد مخدر و افراد مسن. شما می توانید آن را در سلامت eGuides بخش از peoplespharmacy.com.

علائم شما در حال تجربه از توقف آلپرازولام باید شروع به محو شدن نسبتا به زودی, اما شما ممکن است در ادامه به مشکلات برای چند هفته. صحبت با دکتر خود در مورد این. او و یا او ممکن است قادر به شما مراجعه برای درمان شناختی رفتاری است که می تواند کمک به کاهش اضطراب بدون دارو. یک جایگزین دارو خواهد بود بوسپیرون است که کمتر احتمال دارد به علت چنین سخت عوارض جانبی.

Q. من کشف جدید خارج از قفسه دارو اسومپرازول منیزیم است. من گرفته اند دانشگاه علوم پزشکی تهران برای سال متوسط با نتایج.

همسر من خریداری من این داروی جدید, و من آن را یک بار در روز. مانند سحر و جادو من هیچ بیشتر سوزش سر دل. من می توانم خوردن مواد غذایی است که همیشه زحمت من مثل پیتزا و سس اسپاگتی. من گرفته اند و نه دانشگاه علوم پزشکی تهران در ماه.

A. ما نه شما را شگفت زده پیدا کردم این دارو مفید است. آن است که فرم کلی از Nexium 24 ساعت. آن را با این نسخهها کار بهترین زمانی که گرفته شده یک بار در روز به عنوان شما را توصیف اما شما باید آن را برای بیش از دو هفته است. مانند بازدارنده های پمپ پروتون ممکن است عوارض جانبی جدی در دراز مدت.

نوشتن جو و ترزا Graedon از طریق وب سایت خود را peoplespharmacy.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب