مردم داروخانه: هموروئید پماد افزایش فشار خون - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

توسط جو Graedon M. S. ترزا Graedon و دکتری پادشاه ویژگی های سندیکا Q. من استفاده می شود تهیه ثانیه دو بار دی

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

توسط جو Graedon M. S. ترزا Graedon و دکتری پادشاه ویژگی های سندیکا

Q. من استفاده می شود تهیه ثانیه دو بار دیروز و امروز یک بار. من متوجه سردرد دیروز نسبت داده و آن را به یک کمبود خواب. وقتی که من استفاده از پماد امروز من سردرد بازگشت.

من چک من فشار خون شد و 16 امتیاز بالاتر از نرمال. من نمونه BP خواندن با meds است 117/78. خواندن دیاستولیک 94 نگرانی های من. من درک می کنم که این مشکل با تهیه ثانیه است و فنیل افرین. آیا من نیاز به جلوگیری از این دارو?

A. مواد تشکیل دهنده فعال در تهیه ثانیه هموروئیدی پماد شامل روغن معدنی وازلین (petroleum jelly) و فنیل افرین. از فنیل افرین رگهای خونی را منقبض. همین دلیل است که آن نیز در برخی از اسپری بینی ضد احتقان.

دستورالعمل آمده است که با تهیه ثانیه وزارت امور خارجه: "دکتر بپرسید قبل از استفاده از اگر شما مبتلا به بیماری قلبی; فشار خون بالا; بیماری تیروئید; دیابت; مشکل در ادرار به خاطر بزرگ شدن غده پروستات است." مردم در فشار خون باید به طور کلی اجتناب از محصولات حاوی vasoconstrictors مانند فنیل افرین.

یکی دیگر از خواننده های گزارش شده با استفاده از تهیه ثانیه برای یک هفته "منجر به شدت افزايش فشار خون است." برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اندازه گیری فشار خون به درستی با مواد مخدر برای جلوگیری از و استراتژی برای کنترل فشار خون, شما ممکن است بخواهید به خواندن ما eGuide به فشار خون, راه حل. آن را در دسترس است در سلامت eGuides بخش از peoplespharmacy.com.

س: آخر هفته گذشته من و همسرم بازدید ما نزدیکترین داروخانه را انتخاب کنید تا داروی تجویز شده. به محتاطانه ما عینک ماسک و دستکش به درایو تا پنجره. ما شده اند وحی پوشیدن آنها را در فروشگاه های دیگر ما مراجعه کنید.

نه تنها هیچ یک از کارکنان داروخانه با پوشیدن ماسک, اما آنها نیز نمی شد با پوشیدن دستکش. پس ما داروخانه آماده, قرص برای افراد مسن مانند خودمان باید آنها را با پوشیدن ماسک و دستکش برای محافظت از ما را از هر گونه ویروس مهمترین COVID-19?

A. سیاست در ماسک و دستکش های متفاوت زیادی از دولت به دولت و فروشگاه به فروشگاه. این ویروس است که باعث COVID-19 بسیار انتقال.

ما فکر می کنم در داروخانه ها باید ارائه کارکنان خود را با دستکش و ماسک برای محافظت از آنها و مشتریان خود را. در همان زمان مشتریان نیز باید با استفاده از این ابزار برای محافظت از مردم و خدمت به آنها را به عنوان به خوبی به عنوان دیگر آنها ممکن است روبرو می شوند.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده در مورد چه مدت coronavirus می تواند باقی بماند در سطوح مانند کیسه های کاغذی یا بطری های پلاستیکی. تا زمانی که ما اطلاعات بیشتر آن را حس می کند به احتیاط.

Q. من شده اند با استفاده از اصلی Listerine برای پوست سر مسائل برای سال.

حسن نیت ارائه میدهد از تمام hoarders امروز من دیگر قادر به پیدا کردن کهربا Listerine. انجام انواع دیگر Listerine کار به عنوان به خوبی به عنوان اصلی برای مسائل دیگر از بوی بد دهان چیست ؟ اگر نه می تواند به شما چیزی را نشان می دهد که کار را برای خارش پوست سر?

A. اگر دهانشویه شما را در پوست سر است آبی یا سبز, شما ممکن است پایان با رنگ مو. یک خواننده خیس پاهای خود را در Listerine Freshburst برای درمان ورزشکاران ، او در بر داشت آن را تبدیل به پای او سبز است.

شما باید قادر به پیدا کردن خانه با نام تجاری کهربا دهان شویه با مواد مشابه به کسانی که از Listerine: eucalyptol منتول, متیل سالیسیلات تيمول و الکل (26.9%). در اوایل قرن 20 این ساز در واقع آگهی Listerine برای "عفونی شوره سر است."

ایمیل جو و ترزا Graedon پاسخ از طریق وب سایت خود را peoplespharmacy.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن